Vraag

Aanbieding gratis zenderpakket voor 3 maanden

  • 14 November 2020
  • 96 reacties
  • 5260 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

96 reacties

Badge

Beste Marcia, ik hoeft geen korting op mijn bestaande  zenderpakket en iets nemen wat de klant normaal niet niet zou nemen?? Serieus? Wie is er op dat briljante idee gekomen… 👎 geef dan liever iets van dezelfde waarde waar je wel iets aan hebt. Dit valt voor mij onder misleiding en kan dat niet waarderen!!

Wat negatief weer

Ik kan ook fox aan zetten

En niet het pluspakket omdat ik al compleet heb

Fox zet ik dan ook niet aan omdat ik het toch niet kijk

Toch een leuke actie

Waarom het altijd negatief wordt gezien is jammer

 

 

Ik kan mij voorstellen dat er een x aantal pakketten met korting worden aangeboden, dat het zou leuk zijn als dan ook iedereen hier aan mee kan doen.

Dus als het Fox pakket hier onder valt, je als bestaande Fox gebruiker ook korting krijgt, zonder dat jij hier zelf moeite voor hoeft te doen.

Reputatie 1

Beste Marcia,

Ik neem morgen zelf wel contact op met kpn want jouw reactie slaat nergens op. 

Je bent waarschijnlijk een medewerkster die door haar manager teruggefloten is.

Wordt tijd om van provider te wisselen. Vaste klanten worden genaaid.…

KPN je wordt bedankt

Dat dreigen met overstappen heb ik vandaag al tientallen keren voorbij zien komen. Overstappen om een paar euro's korting.

 

Reputatie 1

Nee Jeroen,

Niet om een paar euro korting maar omdat je keer op keer genaaid wordt.

Maar wie ben jij eigenlijk met je rare opmerking. Ben jij soms de bedenker van deze rare actie????

 

 

Ik ben gewoon een klant die het sinds een aantal maanden fijn vind om andere te helpen. Ik ben al jaren klant en heb ook soms situatie meegemaakt die ik niet oké heb gevonden. Over het algemeen is KPN voor mij een prima provider en begon het een beetje beu te worden dat inhoudelijke discussies (die hier prima thuis horen) langzaam één grote klaagmuur worden. Het niet eens zijn met deze aanbieding van KPN mag. Je zegje daarover doen mag ook. De manier waarop, daar kan je over discussiëren. 

We kunnen nu over en weer verwijten maken en geschreven teksten citeren. Dat heeft voor mij geen zin. Ik leer veel op het forum, probeer regelmatig mijn steentje bij te dragen en toevallig vandaag ben ik de vele negatieve reacties een beetje beu. Morgen sta ik weer fris op en kan ik die reacties misschien weer goed hebben.

 

Reputatie 1

Beste Jeroen  

Als jij tevreden bent dan vraag ik me af waarom je hier reageert.

 

Beste Jeroen  

Als jij tevreden bent dan vraag ik me af waarom je hier reageert.

 

Omdat het kpn forum openbaar is 

En klanten elkaar kunnen helpen 

En soms pakt een kpn webcare het op om mee te helpen aan een oplossing 

Ik zeg toch ook niet dat je daad bij woord moet voegen en op moet stappen? Kom op zeg. U bent het niet eens met het beleid van KPN en dat mag u laten weten. De manier waarop, daar valt (voor een 2e keer) over te discussiëren. Maar goed. Ik wens u voor nu een fijne avond en mochten er in de toekomst nog vragen zijn. De leden van het forum (waaronder ik) helpen u graag waar zij dit kunnen.

 

 

heb alle stappen doorlopen om 3 maanden gratis foxsport te krijgen, kom echter steeds uit op betaald 12,99 . heb voor zekerheid maar niet op bevestigen gedrukt.

Heb dat probleem ook. Bij alle zenderpakketten geeft die aan dat ik gewoon de volle pond moet betalen, terwijl de actie toch echt “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!” zegt.

Wou graag de Pluspakket proberen, maar de enige gratis optie die ik zie onder ‘Televisie’ is voor het ‘opnemen pakket’ :/

Is dit een bug of iets dergelijks vanuit KPN of ...???

Heb dat probleem ook. Bij alle zenderpakketten geeft die aan dat ik gewoon de volle pond moet betalen, terwijl de actie toch echt “3 maanden gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze!” zegt.

Wou graag de Pluspakket proberen, maar de enige gratis optie die ik zie onder ‘Televisie’ is voor het ‘opnemen pakket’ :/

Is dit een bug of iets dergelijks vanuit KPN of ...???


Klopt dat het niet meer kan

Ik had die optie ook in mijn kpn staan

Maar omdat we het toch niet gebruiken niet aangemeld

Die actie is er niet meer iets met black friday of zoiets afgelopen nu denk ik


Klopt dat het niet meer kan

Ik had die optie ook in mijn kpn staan

Maar omdat we het toch niet gebruiken niet aangemeld

Die actie is er niet meer iets met black friday of zoiets afgelopen nu denk ik

In de “actie”mail stond geen datum vermeld dat het voor een bepaald tijd moest of dan wel afliep.

Heb de mail amper 2 weken terug gekregen, lekker duidelijk dit. Maar van wat ik tot nu toe allemaal op de forum voorbij zien komen zegt dat ook wel voldoende...

@Hercule 

sorry ik kan er ook niks aan doen ook maar kpn klant

ik heb het ook maar een paar dagen in mijn kpn gehad dat ik pakketten voor 3 maand kon krijgen

maar kijk er toch niet naar en ben er niet op in gegaan

nu niet meer actief in mijn kpn

op dat opnemen pakket na (wat ik ook niet neem)

@peter-keetfm

Dat snap ik volkomen, geef jou ook niet de schuld.

maar kijk er toch niet naar en ben er niet op in gegaan

Dat je er niet naar kijk of interesse hebt prima, maar men hoort gewoon te krijgen waar ze recht op hebben. Zelf was ik wel geïnteresseerd naar de Pluspakket.

Ben benieuwd of ik van KPN hier antwoord op krijg.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Hercule en @regurk, wat jammer om te lezen dat jullie hier nu tegenaan lopen! Het klopt inderdaad dat het nu niet meer aan te vragen is, maar ik kan me ook voorstellen dat dit voor jullie niet helemaal duidelijk was. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en klantnummer en even laat weten dat je dat gedaan hebt, zet ik alsnog drie maanden het pakket (pluspakket voor Hercule en fox sports voor regurk) gratis aan. Ik geef jullie feedback ook intern door, bedankt!

@Marcia_

Dat is pas een mooie oplossing 

Netjes geregeld top

 

@Marcia_ 

Mooie oplossing inderdaad.

Heb de forumprofiel bijgewerkt.

Reputatie 4
Badge +2

Beste @Marcia_ konden XS4ALL klanten hier ook aan meedoen? Kan me in ieder geval niks herinneren van een mailtje waar dit in gestaan heeft.

Ook lees ik hier op het forum dat klanten van KPN kadootjes kunnen krijgen, geldt dit ook voor XS4ALL klanten?

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Marcia_ konden XS4ALL klanten hier ook aan meedoen? Kan me in ieder geval niks herinneren van een mailtje waar dit in gestaan heeft.

Ook lees ik hier op het forum dat klanten van KPN kadootjes kunnen krijgen, geldt dit ook voor XS4ALL klanten?

Dat moet je denk ik aan XS4ALL vragen. Niet aan KPN.

Bedankt voor de reactie, KPN!

Dat het voor ons niet helemaal duidelijk was dat de actie niet meer geldig was komt met name omdat het door jullie niet was vermeld!

Ik accepteer dan ook alleen maar jullie aanbod als de actie wordt verlengd voor alle KPN gebruikers. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat wij de enige 2 waren die hier tegenaan liepen. Waarschijnlijk hebben een heleboel mensen wel op de bevestigingsknop gedrukt en hebben nu de extra optie moeten betalen!

Ik ga er vanuit dat dit bericht ook intern wordt door gegeven!

groet.

 

Reputatie 4
Badge +2

@Nick83 XS4ALL is toch KPN

 

Reputatie 7
Badge +24

Huh? Het gratis zenderpakket is niet meer te activeren? Lees ik dat nu hier goed in dit topic? Ik las vorige week nog dat sommige mensen Ziggo Sport volgend voorjaar pas aan gingen zetten, gratis dus, voor de formule 1. Dat kan dan dus helemaal niet meer?

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83XS4ALL is toch KPN

 

Nee. Dat is nog niet zo. Het is nog gewoon een aparte provider.