Vraag

Aanbieding gratis zenderpakket voor 3 maanden

  • 14 November 2020
  • 96 reacties
  • 5260 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

96 reacties

@Nick83XS4ALL is toch KPN

 

Nu wel ja mijn favoriete speedtest server is verdwenen XS4ALL 

 

Reputatie 7
Badge +30

@Hercule ik heb het pluspakket nu drie maanden gratis aangezet. Wil je er rekening mee houden dat je het twee weken voor het einde van deze drie maanden zelf weer uitzet in MijnKPN?

 

@Nick83 blijkbaar. Ik heb dit intern dus uitgezet, dat dit niet duidelijk is. Ik ga er vanuit dat ik daar nog wel een reactie op krijg.

 

@regurk die belofte kan ik niet doen. Nogmaals: ik geef door dat jullie hier tegenaan lopen en dat we dit bemerken, maar ik kan zelf niet voor iedereen deze actie verlengen. Dat is niet aan mij. Mocht jij toch nog gratis het Fox Sports pakket willen, laat het dan vooral alsnog weten. 

Snap dat jij die belofte niet kan doen maar je kan wel doorgeven dat de actie ,al dan niet bewust, niet duidelijk was!

Ik neem dan ook niet, uit principe, jullie aanbod aan.

 

@Marcia_ 

Dankjewel Marcia! Klopt het dan dat ik geen herinnering krijg zoals in de mail aangegeven was

• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering” ?

@Marcia_

Dankjewel Marcia! Klopt het dan dat ik geen herinnering krijg zoals in de mail aangegeven was

• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering” ?

Gewoon ff in de agenda zetten 

Kun je via mijn kpn uit zetten 

 

Ik las vorige week nog dat sommige mensen Ziggo Sport volgend voorjaar pas aan gingen zetten, gratis dus, voor de formule 1. Dat kan dan dus helemaal niet meer?

@Nick83 , ik was één van die mensen. En dan heb je 't verkeerd begrepen. Dat was om aan te geven dat ik zeker geen gebruik van deze actie ging maken omdat het voor het nieuwe F1 seizoen gewoon veel te vroeg kwam.

Verder was Ziggo Sport het enige pakket wat niet 3 maanden gratis afgenomen kon worden maar voor HALF geld. Maar ik ga natuurlijk niet nu 3 maanden half geld betalen als in maart, na die 3 maanden, het F1 seizoen weer begint en ik toch het volle pond zou betalen. Dan heb ik het 3 maanden voor de helft gehad zonder lol v.d. Formule 1. Dikke l… 3 bier.

De 3 maanden gratis actie betrof:
Fox Sports, pluspakket, opnemen, Turks, Hindi en Duits pakket.

 

Hopelijk komt er met het begin van het F1 seizoen 2021 weer een actie voor Ziggo Sports. :fingers_crossed_tone3:

Ik las vorige week nog dat sommige mensen Ziggo Sport volgend voorjaar pas aan gingen zetten, gratis dus, voor de formule 1. Dat kan dan dus helemaal niet meer?

@Nick83, ik was één van die mensen. En dan heb je 't verkeerd begrepen. Dat was om aan te geven dat ik zeker geen gebruik van deze actie ging maken omdat het voor het nieuwe F1 seizoen gewoon veel te vroeg kwam.

Verder was Ziggo Sport het enige pakket wat niet 3 maanden gratis afgenomen kon worden maar voor HALF geld. Maar ik ga natuurlijk niet nu 3 maanden half geld betalen als in maart, na die 3 maanden, het F1 seizoen weer begint en ik toch het volle pond zou betalen. Dan heb ik het 3 maanden voor de helft gehad zonder lol v.d. Formule 1. Dikke l… 3 bier.

De 3 maanden gratis actie betrof:
Fox Sports, pluspakket, opnemen, Turks, Hindi en Duits pakket.

 

Hopelijk komt er met het begin van het F1 seizoen 2021 weer een actie voor Ziggo Sports. :fingers_crossed_tone3:


klopt als een bus

Reputatie 7
Badge +30

@Marcia_

Dankjewel Marcia! Klopt het dan dat ik geen herinnering krijg zoals in de mail aangegeven was

• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering” ?

Klopt! Ik heb het handmatig aangepast, dus er komt geen herinnering. Vandaar even de waarschuwing van mijn kant! :-)

@Marcia_

Dankjewel Marcia! Klopt het dan dat ik geen herinnering krijg zoals in de mail aangegeven was

• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering” ?

Klopt! Ik heb het handmatig aangepast, dus er komt geen herinnering. Vandaar even de waarschuwing van mijn kant! :-)


Duidelijk!

Reputatie 7
Badge +24

Ik las vorige week nog dat sommige mensen Ziggo Sport volgend voorjaar pas aan gingen zetten, gratis dus, voor de formule 1. Dat kan dan dus helemaal niet meer?

@Nick83, ik was één van die mensen. En dan heb je 't verkeerd begrepen. 

Blijkbaar. Ik heb er verder niet zo over nagedacht. Het was voor mij wel de reden om nog niet zo'n haast te maken. Ik had opnemen wel 3 maanden gratis willen hebben, maar dat gaat dus nu niet meer. Tenzij dat @Marcia_ dat nog kan regelen voor mij?

@Nick83 

Opnemen kan nog gewoon voor 3 maand gratis

Heb ik in ieder geval in mijnkpn staan

 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

Opnemen kan nog gewoon voor 3 maand gratis

Heb ik in ieder geval in mijnkpn staan

 

Ow... dat is vaag... waarom kan dat dan weer wel? 😄

Reputatie 7
Badge +30

Hé, dat is wel vreemd inderdaad.. Heb je het aan kunnen zetten, @Nick83?

Reputatie 7
Badge +24

Hé, dat is wel vreemd inderdaad.. Heb je het aan kunnen zetten, @Nick83?

Ja, vanmorgen aan kunnen zetten 👍

Trouwens de nieuwe mijn kpn app

Werkt niet heel geweldig

Meer handelingen en je wordt door gelinkt naar het oude dus nog trager

@Nick83 Mooi dat het gelukt is

 

 Ik wilde zojuist ook het pluspakket gratis aanzetten, pas ook al geprobeerd en toen kreeg ik steeds een foutmelding en nu is dan opeens de actie niet meer geldig, wat slecht dat dit nergens staat.. 

Reputatie 7
Badge +30

Goed dat je het hier laat weten, @NvdOH. Ik heb het bij dezen aangevraagd voor je. Let erop dat je het zelf, zo'n twee weken vóór het verstrijken van de drie maanden, ook weer uitzet. Dat kan gemakkelijk via MijnKPN.

Beste lezer,

Ook ik wilde de actie activeren, maar kan hem nergens meer terugvinden. 
 

Heb het via kpn webcare op Twitter gevraagd en zij verwijzen mij naar dit forum. Zouden jullie het weer zo terug kunnen zetten dat ik het weer aan kan zetten?

Alvast bedankt

Zenderpakket voor 3 maanden gratis was een Black Friday (27-11) actie, @JapioF . De maandag na dat weekend was de actie afgelopen.

Je kon overigens kiezen uit de pakketten:

Fox Sports, Pluspakket, Opnemenpakket, Turks, Hindi, Duits.

Zenderpakket voor 3 maanden gratis was een Black Friday (27-11) actie, @JapioF . De maandag na dat weekend was de actie afgelopen.

Je kon overigens kiezen uit de pakketten:

Fox Sports, Pluspakket, Opnemenpakket, Turks, Hindi, Duits.

Beste @PeterG ,

Heb de mail van 13 november hier voor me. Uit niks blijkt dat de actie verloopt of dat het een Black friday actie is. Het onderwerp is ‘gratis zenderpakket of extra dienst naar keuze’. Er wordt geen Black friday genoemd, die overigens pas 14 dagen later was.

 

Ook staat er geen einddatum in de mail genoemd. Je kunt er dus vanuit gaan dat dit een blijvend gratis extraatje is voor mij als abonnee. 

 

Graag zou ik willen dat dit geactiveerd wordt, zoals ik elders op dit forum ook zie gebeuren (het is dus mogelijk)

 

Alvast bedankt

Je denkt toch niet dat zo'n actie voor de rest van je abonnementsperiode is....

Er zal nog een moderator langs komen. Mogelijk dat die nog wat wil doen.

Kan je daarvoor aangeven welk pakket je wilt indien zij het nog wel kunnen. Je krijgt dit dan wel éénmalig. Je kunt kiezen uit:
Fox Sports pakket
Pluspakket
Opnemenpakket
Duits pakket
Hindi pakket en
Turks pakket

Zet verder je gegevens als naam, adres, klantnummer e.d. even in je profiel (daar zijn ze alleen leesbaar voor het moderatorteam en jouzelf). Alleen a.d.h.v. je forumnaam kunnen ze je niet opzoeken.

En als je zo'n mail op 13 november krijgt en je doet het nu pas….

Je denkt toch niet dat zo'n actie voor de rest van je abonnementsperiode is....

Er zal nog een moderator langs komen. Mogelijk dat die nog wat wil doen.

Kan je daarvoor aangeven welk pakket je wilt indien zij het nog wel kunnen. Je krijgt dit dan wel éénmalig. Je kunt kiezen uit:
Fox Sports pakket
Pluspakket
Opnemenpakket
Duits pakket
Hindi pakket en
Turks pakket

Zet verder je gegevens als naam, adres, klantnummer e.d. even in je profiel (daar zijn ze alleen leesbaar voor het moderatorteam en jouzelf). Alleen a.d.h.v. je forumnaam kunnen ze je niet opzoeken.

En als je zo'n mail op 13 november krijgt en je doet het nu pas….

Dank voor de info, zal hem aanvullen. Jammer van je laatste opmerking (dikgedrukt). Als ik nou pas vanaf januari een extra dienst wil, dan is dat toch mijn goed recht. In de bewuste mail staat dat het per direct in gaat. Zoals je misschien weet komen de mooie wedstrijden in de Eredivisie pas vanaf januari. 

Zoals je misschien weet is bijv het Formule 1 seizoen nu voorbij,

Afgezien van het feit dat Ziggo Sport niet onder de “3 maanden gratis” valt/viel (!)

Ziggo Sport was wel t/m 29 november (zolang liep de actie) voor half geld te nemen. Gratis aanbieden kan KPN zicht gewoon niet veroorloven met dat pakket.

De eerder genoemde pakketten konden wel voor de eerste 3 maanden gratis genomen worden.

Als Albert Heijn nu het brood in de aanbieding heeft en er per ongeluk geen einddatum bij vermeld dan is dat toch ook niet “voor eeuwig”.

Zoals je misschien weet is bijv het Formule 1 seizoen nu voorbij,

Afgezien van het feit dat Ziggo Sport niet onder de “3 maanden gratis” valt/viel (!)

Ziggo Sport was wel t/m 29 november (zolang liep de actie) voor half geld te nemen. Gratis aanbieden kan KPN zicht gewoon niet veroorloven met dat pakket.

De eerder genoemde pakketten konden wel voor de eerste 3 maanden gratis genomen worden.

Jep had het gezien. Heb inmiddels de Ziggo Sport opmerking eraf gehaald, omdat het blijkbaar te letterlijk opgevat wordt. Dat was een voorbeeld waarvoor iemand zou kunnen voor een ander optie dan meteen in laten gaan.

 

Mag ik een moderator vragen hier actie op te ondernemen?

 

Thanks

Mag ik een moderator vragen hier actie op te ondernemen?

Die zal hier nog weer komen. (ik weet wel dat bij hen inmiddels de optie om het gratis toe te voegen ook weg is… dus zet je hoop niet te hoog). Het topic staat al op naam van een moderator.

Maar het is érg druk door diverse oorzaken. Dus reken op een paar dagen wachtrij.