Vraag

Aanbieding gratis zenderpakket voor 3 maanden

  • 14 November 2020
  • 96 reacties
  • 5260 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

96 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @JapioF, welkom! We activeren deze korting inderdaad niet meer momenteel. Zoals Peter aangeeft, is zo'n actie niet onbeperkt geldig. Ik ben het volledig met je eens dat in de mail meer informatie omtrent het activeren had mogen staan. Wij hebben dit ook bij de betreffende collega's neergelegd als verbeterpunt voor de volgende actie. Echter kan ik op dit moment de korting niet meer aanzetten helaas!

Hallo @Marcia_ ,

Dank voor je antwoord
Waar kan ik gezien al het boven genoemde een klacht indienen. Nergens staat dat ik voor n bepaalde datum moet beslissen en logischerwijs zoek je naar een juiste datum. Ik heb me dus aan alle voorwaarden gehouden en nu houdt kpn zich niet aan het aanbod? Erg raar dit.

ik zou graag een klacht indienen en met iemand spreken die hierover gaat en wel wat voor me kan doen. 

Alvast bedankt

Ga gerust je gang

kpn.com/klachten

(in feite is je klacht al afgewezen. De moderators maken deel uit van klachtbehandeling.)

Zoals je misschien weet is bijv het Formule 1 seizoen nu voorbij,

Als Albert Heijn nu het brood in de aanbieding heeft en er per ongeluk geen einddatum bij vermeld dan is dat toch ook niet “voor eeuwig”.

 

Dus wel. Daarom staan er datums op de folders. Bij een AH of jumbo krijg je het product ook gewoon voor de prijs die voor het vaak staat, ook al is dat de prijs van de aanbieding van vorige week 😉

 

Reputatie 7
Badge +30

Ga gerust je gang

kpn.com/klachten

(in feite is je klacht al afgewezen. De moderators maken deel uit van klachtbehandeling.)

@JapioF dit klopt! Je mag zeker een klacht indienen, maar de collega's van de klachtenafdeling houden dezelfde ‘regels’ aan. En ik ben bang dat je daar dus ook nul op rekest krijgt.

Thanks. Het blijft toch gek dat wanneer je je aan alle regels haalt je toch 3 maanden gratis (in mijn geval) foxsports ineens kwijt bent en dat het bedrijf en de klantenservice gewoon zegt. Jammer joh, je doet er niet toe, we doen het niet. Je zou meer verwachten van n bedrijf zoals kpn 
 

Reputatie 1
Badge +1

Op 18 november 2020 kreeg ik ook het aanbod om te kiezen voor een gratis zenderpakket of een extra dienst naar keuze.

Ik heb gebruik gemaakt van dat aanbod en koos voor het pluspakket. In de aanbiedingsmail stond dat ik twee weken voor dat de actieperiode afliep een herinneringsmail zou krijgen. Helaas geen mail ontvangen. Gelukkig had ik nog een aantekening staan, dus ik ben op tijd om het pluspakket uit te zetten.

Maar ik vind het een slordige zaak van KPN dat zij niet doen wat ze hebben beloofd.:rage:

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Hogebrugster, dat is zeker slordig! Fijn dat je dit hier laat weten. Ik geef het intern door. Bedankt voor je bericht!

Reputatie 2

Geld dit ook voor alle pakketten zoals Zigo sport?

Graag hoor ik van u.

Bedankt

Hoi, @Ronaldvdv 

De aanbieding die in dit topic wordt besproken betreft de Black Friday. Deze liep t/m 28 nov. 2020.

Op dit moment is er alleen een aanbieding voor de eerste 3 maanden gratis Film1 of een hogere internetsnelheid (indien mogelijk op je adres) waarbij de eerste 3 maanden geen abo-verhoging is.

Zie kpn.com/thuisvoordeel

Toch blij dat marcia van KPN alle klachten intern doorgeeft. En dat ze de aanbieding en het vervolg onduidelijk en slordig vindt van KPN.

En dat Peter G wel heel veel verstand van alles van KPN heeft en KPN in alles gelijk geeft en als enige in het forum van Marcia van KPN een dikke like krijgt, zal toeval zijn.

Maar ja, hij is ook een heeeele tevreden klant van KPN…...

Reputatie 7
Badge +30

Ha @regurk, ik weet niet zo goed wat ik voor je kan betekenen. Wel leek het me leuk om even te delen dat we ná de black friday actie opnieuw een actie met tijdelijk gratis zenderpakketten hebben gehad, waarbij verschillende, door ons aangedragen signalen, meegenomen zijn ter verbetering. Had het de eerste keer niet al zo gemoeten? Wellicht? Maar we doen écht iets met signalen en klachten, dus ik vind het jammer dat je hier zo negatief tegenover staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

@regurk. Omdat ik m.b.t. het onderwerp van dit topic ook gelijk heb.

En bij mij gaat er ook wel eens wat fout. Begin maart heb ik 2 dagen op activatie van Ziggo Sport zitten wachten en woensdag avond nog deed Online TV het niet. Waardoor tv kijken via de laptop, smartphone en slaapkamer tv niet ging.

Verder ben ik lang genoeg bij kpn om genoeg ellende gehad en meegemaakt te hebben hoor. TV al sinds 2009 en ook best de nodige storingen gehad. In 2018 drie dagen op rij geen diensten! Ook een keer ruim 24 uur geen tv.

Maar om me daar nou allemaal druk om te maken.

Verder had mijn bank vorig jaar regelmatigstoring met inloggen en gebruik van Online Bankieren. Maar ja, dan doe ik een betaling wel enkele dagen later.

hoi Peter G

 

Even voor de duidelijkheid; je had dus geen gelijk. Dat het een black friday actie was en dat er een einddatum zou zijn heb jij er tijdens dit topic bij verzonnen en wordt automatisch overgenomen door kpn.

voor de duidelijkheid heb ik nog de mail erbij gedaan zoals ik en een miljoen anderen die kregen.

kan geen black friday of einddatum ontdekken.

dacht dat dit topic al klaar was en waardeer de moeite die Marcia ervoor gedaan heeft.

 

 

 

 

Gratis zenderpakket of extra dienst

KPN <campagne@kpn.com>

18 nov. 2020 16:04

 

 

Logo KPN

  Bekijk in de browser.

Waar kies jij voor?

Wij verrassen je graag met iets leuks. Daarom mag je nu 3 maanden lang gratis óf met extra veel korting genieten van een zenderpakket of extra dienst naar keuze. Benieuwd waar je uit kunt kiezen?

Bekijk en kies

Zo werkt het

• Kies je gratis zenderpakket of extra dienst in MijnKPN
• De actieperiode start direct na aanvraag
• Na 3 maanden betaal je de normale prijs óf kun je het pakket zelf weer uitzetten
• Voordat de korting afloopt, ontvang je van ons nog een herinneringsbericht
• Na 3 maanden kun je het pakket zelf weer uitzetten, je zit dus nergens aan vast!

Kies je gratis zenderpakket of extra dienst

Die grote idiote letters zijn nergens voor nodig. Heb de site op 120 % en een leesbril hoor.

KPN neemt niks van mij over. Ze waren gewoon de einddatum vergeten te vermelden in de communicatie maar die was er wel degelijk (t/m black friday weekend namelijk).

Door dat geschreeuw geef je feitelijk al je ongelijk.

En toch had ik in dit topic gelijk. De reactie waar jou reactie op gebaseerd was!

De black friday actie met eerste 3 maanden gratis pakket was in november 2020. (pakket dan gratis tot en met uiterlijk 14 maart j.l.

Dat er nu wéér zo'n actie loopt, sinds half maart, is een heel nieuwe actie.

Ik heb liever augurk. Ga weer mensen helpen die het wel nodig hebben. Jij hebt nog geen probleem genoemd waar we je mee kunnen helpen namelijk. Behalve ontevredenheid. En daar is  al een oplossing voor: andere provider nemen als je over je huidige niet tevreden bent.

Groeten! :relaxed:

Hallo @Beumster ,

Kijk goed uit met aanbiedingen. Als je eenmaal overgestapt bent van KPN Compleet naar KPN Hussel, dan kun je nooit meer terug. Check dus goed de kleine lettertjes bij dit soort spontane aanbiedingen. 

 

De voornaamste verschillen : 

 

 

Dat zeg jij wel. Ik heb altijd compleet gehad. Ik kwam er bij toeval achter dat het omgezet was naar hussel abonnement. Ze zeiden dat compleet niet meer bestond en dat het omgezet was naar hussel waar ik nog nooit van gehoord had. Ik heb geen email of brief gehad over hussel, ik kreeg het telefonisch te horen.  En die 2x 7,50 korting krijg ik ook niet. Heb 2 mobiele abonnementen. 5€ korting krijg ik. Ze zeggen de prijs  van de abonnement met de 5€ korting maaar zonder te zeggen dat de 5€ er al af is. Ik ben zwaar ontevreden geworden bij kpn, terwijl ik al jaren met alles in een bij kpn zit. De prijzen zijn inmiddels verdubbeld stiekem. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik vind het een beetje een waardeloze aanbieding hoor. Voor heel veel mensen is het een dode mus. Die buitenlandse pakketten interesseren de meeste mensen niets. Als sport ook niet in je straatje ligt en opnemen heb je al, dan heb je er dus niets aan.

Als je Hussel hebt met 2 of meer ontvangers, dan heb je opnemen trouwens al gratis. En ook bij veel oudere pakketten is opnemen een vast onderdeel.

Wordt de korting ook direct op de komende 3 maandfacturen verrekend of zit daar (een maand) vertraging in?

 

@Leon22@Yanmee en @0scar  jammer dat jullie er niet blij mee zijn! Het doel van de aanbieding is inderdaad om iets te proberen wat je normaliter niet meteen zou nemen. We geven geen kortingen op pakketten die je al afneemt. 

 

Eens @Nick83 ,

Misschien wil @Marcia_ eens de bedenkers van deze actie doorgeven dat het idee leuk is, maar de uitvoering niet fijn. 

Ik pieker er niet over om mee te gaan doen aan zo'n actie als je dan daarna zelf het iniatief moet nemen om het stop te laten zetten.

Eigenlijk ga je gewoon een betaald abonnement aan, waar de eerste drie maanden gratis zijn. 

Ik sla over.  

Reputatie 7
Badge +28

@Belly717 schreef : 

Dat zeg jij wel. Ik heb altijd compleet gehad. Ik kwam er bij toeval achter dat het omgezet was naar hussel abonnement. Ze zeiden dat compleet niet meer bestond en dat het omgezet was naar hussel waar ik nog nooit van gehoord had. Ik heb geen email of brief gehad over hussel, ik kreeg het telefonisch te horen.  

 

Ik probeer de mensen juist hiervoor te waarschuwen. Eenmaal over naar Hussel is definitief. Je kunt niet meer terug.  Overigens is KPN Hussel voor veel klanten juist weer wel gunstig. Is afhankelijk van je wensen. 

Reputatie 7
Badge +28

 

 

 

Het doel van de aanbieding is inderdaad om iets te proberen wat je normaliter niet meteen zou nemen. 

 

 

Nee @Marcia_ ,

Het doel van KPN is dat je daarna het abonnement houdt. KPN wil zoveel mogelijk geld verdienen. Op zich snap ik dat, maar KPN moet wel transparant en eerlijk hierover zijn. 

Als ze ons iets willen laten proberen, dan moet het kadootje na de afgesproken periode automatisch stoppen. 

Dit levert KPN alleen maar ellende op. Ik voorspel nu al dat over ruim drie maanden hier allerlei boze klanten komen omdat ze hun abonnementskosten ineens omhoog zien gaan. 

 

Reputatie 7
Badge +20

 Ik heb altijd compleet gehad. Ik kwam er bij toeval achter dat het omgezet was naar hussel abonnement. Ze zeiden dat compleet niet meer bestond en dat het omgezet was naar hussel waar ik nog nooit van gehoord had. Ik heb geen email of brief gehad over hussel, ik kreeg het telefonisch te horen.  En die 2x 7,50 korting krijg ik ook niet. Heb 2 mobiele abonnementen. 5€ korting krijg ik. Ze zeggen de prijs  van de abonnement met de 5€ korting maar zonder te zeggen dat de 5€ er al af is. Ik ben zwaar ontevreden geworden bij kpn, terwijl ik al jaren met alles in een bij kpn zit. De prijzen zijn inmiddels verdubbeld stiekem. 

 

 

€ 7,50 korting is bij het duurste mobiele abonnement, kwam ik achter toen ik het abonnement aanpaste.

 

Maar als je Mobiel en internet en tv hebt, krijg je het pluspakket gratis bij Hussel.

(wel in MIJNKPN koppelen / vermelden, )

 

Welke prijzen zijn verdubbeld?

Reputatie 7
Badge +30

 

 

 

Het doel van de aanbieding is inderdaad om iets te proberen wat je normaliter niet meteen zou nemen. 

 

 

Nee @Marcia_ ,

Het doel van KPN is dat je daarna het abonnement houdt. KPN wil zoveel mogelijk geld verdienen. Op zich snap ik dat, maar KPN moet wel transparant en eerlijk hierover zijn. 

Als ze ons iets willen laten proberen, dan moet het kadootje na de afgesproken periode automatisch stoppen. 

Dit levert KPN alleen maar ellende op. Ik voorspel nu al dat over ruim drie maanden hier allerlei boze klanten komen omdat ze hun abonnementskosten ineens omhoog zien gaan. 

 

Dat is voor KPN natuurlijk een mooie bijkomstigheid. We sturen twee weken van tevoren wel een mail dat jouw gratis periode er bijna op zit. Je kunt natuurlijk ook zelf een melding in je agenda zetten. Natuurlijk is het een commercieel aanbod, maar alsnog kan je wel 3 maanden gratis gebruik maken van iets waar je anders meerdere euro's per maand voor moet betalen.