Vraag

Beeld hapert en geluid valt soms weg

  • 14 February 2024
  • 15 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 2

Probleem is nog lang niet opgelost, tenminste hier niet

 

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk niet de bedoeling @Domu en het spijt mij dat het tv kijken nog niet aan je verwachtingen voldoet. Afhankelijk van de problemen die je ervaart zou ik je dan willen adviseren om onze kennisbank door te nemen voor KPN TV

Voor de laatste stand van zaken kun je ook onze product updates bekijken.

Als de problemen acuut zijn kun je voor direct contact natuurlijk ook altijd even bellen met 0800-0402

 

Reputatie 2

@Remco van KPN 
Bedankt voor je standaard antwoord, waar ik dus niets mee opschiet!  Dacht je echt dat ik achteroverleunend afwacht? Dan denk je verkeerd er is genoeg ondernomen, maar kpn legt steeds de bal terug bij de klager ipv oplossingen bieden, en dat is een verkeerde benadering. We leven in een markt van aanbod, geen vragers markt. Laat dat eens bij kpn binnenkomen.
sinds de introductie is er met tv+ grotendeels ellende geweest, de early adapters zijn proefkonijnen die volledig betalen voor een product vol missers. En wat krijgen zij als dank, standaard antwoorden 

Reputatie 7
Badge +20

@Domu 

Rare opmerking: “We leven in een markt van aanbod, geen vragers markt. Laat dat eens bij kpn binnenkomen.”

 

Zie ook deze update die er 23 februari aankomt.

 

P.S.

Ik werk niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.

Ik ben net zoals jij klant bij KPN.

 

Reputatie 2

“Rare opmerking: “We leven in een markt van aanbod, geen vragers markt. Laat dat eens bij kpn binnenkomen“

niets raars aan, dit is het beeld wat bij kpn nog steeds hangt. Van een monopolistische bedrijf (PTT) naar een open markt werkt  totaal anders, niet de aanbieder is dan koning, maar tot op zekere hoogte, de klant. En die omschakeling is bij kpn na al die jaren, 34 jaar inmiddels, nog lang niet geslaagd. 
 

het is al heel lang bekend dat kpn worstelt met capaciteit. Als je dat weet kun je 2 dingen doen: de introductie uitstellen tot er voldoende capaciteit is, of je introduceert het op de markt voor een rotprijs met de melding dat er nog met grote regelmaat storingen zijn. Maar roep geen halleluja met iets wat nog lang niet werkt! 

Reputatie 7
Badge +20

Sorry @Domu , maar ik vind het nog steeds een rare opmerking.

En we leven in een tijd van aanbod? Hm.

Ik ben ondertussen 70 en zover ik weet is er altijd aanbod geweest (altijd veel zelfs). 

 

I.v.m. geluid, er komt een update eind deze week.

Zie ook hier.

 

En @Domu 

Ik werk niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt.😉

Reputatie 2

Sorry Joop dan heb je toch echt veel gemist in je jaren.

 

maar, we gaan weer on topic het falende tv+ verhaal

Reputatie 7
Badge +20

Sorry Joop dan heb je toch echt veel gemist in je jaren.

 

maar, we gaan weer on topic het falende tv+ verhaal

 

Bedankt voor de belediging.😣😣

Ik denk eerder dat het andersom is.😊

Reputatie 2

Jij denkt, ik weet

Reputatie 7
Badge +20

Jij denkt, ik weet

😣😣

@Domu mag ik je verzoeken verder serieus en normaal te doen.

Ook al denk je dat jij beter bent dan anderen.😣

Want wij kennen elkaar niet, dus kunnen we ook niet over elkaar oordelen.

Reputatie 7
Badge +20

@Domu 

 

Nog wat anders.

Ook al heb jij een Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) die in jouw ogen slecht werkt, dat wil niet zeggen dat de box slecht is.

Andersom, als de box bij anderen goed werkt, wil dat niet zeggen dat de box perfect is.

 

Verder wacht i.v.m.. geluid de update van eind deze week af.

Zie ook hier.

Had ik zelfs al vermeld. 

Reputatie 7
Badge +13

Jij denkt, ik weet

 

Hallo Domu, dit is een publiek forum waar primair gebruikers elkaar proberen te helpen. Ik wil je dan ook verzoeken om de berichten inhoudelijk te houden en niet op de man te spelen. Mocht je nog problemen ervaren dan kun je altijd de eerder genoemde artikelen nog even doornemen en anders bellen met 0800-0402. Die zijn ingericht voor één- op één contact en kunnen dan een analyse doen. 

 

 

Reputatie 2

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels en lege quotes verwijderd. Voegt niets toe aan het topic.

Reputatie 2

Heerlijk zo’n update. 
het is alleen maar iets erger geworden en wat zegt kpn: misschien ligt het wel aan de opstelling van de apparaten. Weer het probleem bij de gebruiker/klant leggen.

afschuiven in optima forma.

Reputatie 2

Probleem is nog lang niet opgelost, tenminste hier niet

 

 

Nog steeds niet, het word enkel erger

Reputatie 2

Volgens kpn zou het probleem verholpen moeten zijn!

waar? Op het hoofdkantoor?

 

thuis nog steeds niet in ieder geval. En op een klachtenformulier komt ook geen reactie!!

Reageer