Sticky

De KPN TV+ app: de nieuwe app voor online tv-kijken

  • 11 December 2023
  • 293 reacties
  • 28472 keer bekeken
De KPN TV+ app: de nieuwe app voor online tv-kijken

Toon eerste bericht

293 reacties

Reputatie 1

@erwink64 Airplay is inderdaad nog niet mogelijk, maar de wens om dit wel in de app te hebben is doorgegeven aan de ontwikkelaars!

Waarom rolt u de KPN TV+ app dan uit?

Eerst testen en dan uitrollen en zorgen dat je de oude app kunt terugzetten als het niet goed werkt. 
Dat heb ik als IT’er altijd geleerd. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap de teleurstelling, zoals Sanne al heeft aangegeven is dit bekend en staat op de lijst. Voor nu kan ik je alleen vriendelijk vragen om het af te wachten. 

Reputatie 1

Ik snap de teleurstelling, zoals Sanne al heeft aangegeven is dit bekend en staat op de lijst. Voor nu kan ik je alleen vriendelijk vragen om het af te wachten. 

Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik begrijp dat jullie hiermee bezig zijn. Er wordt een nieuwe app uitgerold en er worden functies uitgehaald. Ik heb een Apple TV en met AirPlay kijk ik tv. Jullie zeggen al jaren dat de app voor de Apple TV er aan komt en nu is AirPlay er zelfs uit. 
Ik zal graag willen weten wanneer AirPlay in de app zit en doe velen van ons een plezier. Zet de oude app terug in de Appstore. 

Beste moderators van dit forum. Ga nu niet tegen de klanten zeggen dat het een “wens” is om met de nieuwe TV+ app Airplay te ondersteunen….. Er zit een knop rechtsboven in de app die suggereert dat Airplay mogelijk is. Dit is nu weer zo’n voorbeeld van nieuwe functionaliteiten PUSHEN en de standaard functionaliteiten doen het niet. 

Je krijgt ook geen waarschuwing te zien als je de nieuwe app download en terugrollen kan niet.

Erg slecht dit. Kan nu op mijn vakantieadres geen TV meer op een groot scherm kijken.

Reputatie 7
Badge +17

De vraag om Airplay is duidelijk en dit topic is niet de geschikte plek om dit gesprek voort te zetten. Daardoor wordt het onoverzichtelijk. 

Mocht je verder nog zaken kwijt willen of vragen wat betreft Airplay, maak dan een eigen topic aan. 

Reputatie 1

De vraag om Airplay is duidelijk en dit topic is niet de geschikte plek om dit gesprek voort te zetten. Daardoor wordt het onoverzichtelijk. 

Mocht je verder nog zaken kwijt willen of vragen wat betreft Airplay, maak dan een eigen topic aan. 

Het gaat toch over de nieuwe KPN TV+ app? Daar is AirPlay uitgehaald! Mijn vraag is nog niet beantwoord. Wanneer kan ik de nieuwe versie van deze app verwachten? Een datum graag. 

Reputatie 7
Badge +17

@prin0096 

Er is geen datum bekend, maar zodra we meer concrete informatie hebben zullen we het hier laten weten!

Verdere berichten/vragen over het gebrek van Airplay zal ik verwijderen en kunnen, zoals eerder gezegd, in een eigen topic. 

 Ik krijg al dagen de fout melding in de kpn tv app. Ik heb de app al

verwijderd en opnieuw  ingesteld. Wachtwoorden opnieuw veranderd.  Software updates gedaan maar werkt nog steeds niet 

Ik krijg nog steeds deze melding  hoe lang gaat het duren voordat de app werkt op iphone ?

 

Merkwaardig, die nieuwe iPad app.
 

Ik kan nergens een tab of filter vinden om bijvoorbeeld alleen de pluspakket films te zien. Ik zie alleen maar heeeeel veeeel films van diensten die ik niet afneem.
 

De website is een stuk beter dan de app. Is het de bedoeling dat er snel updates komen of is er een plan dat we vanaf nu gewoon de website moeten gaan gebruiken?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ellende040, kun je de app eens opnieuw kunnen installeren? Als dat het nu niet oplost ben ik wel benieuwd bij welke stap je deze melding krijgt en welk specifiek type toestel je hebt!
@Wok Op dit moment lijkt dat helaas niet mogelijk maar dit komt eraan~!

@Thomas van KPN 

ik heb de app al meerdere keren verwijderd en geïnstalleerd. Ook software updates gedaan van de telefoon en de app.

zodra ik de app open moet ik inloggen wanneer ik dit gedaan heb krijg ik de melding van de foto 

 

ik gebruik een iphone 13 met ios 17.3.1

 


​​​​​​@Wok Op dit moment lijkt dat helaas niet mogelijk maar dit komt eraan~!

Dan gebruik ik zo lang wel de website. Helaas is de app behoorlijk onwerkbaar geworden. Gezien het aantal recente 1 ster reviews in de Apple App Store is dat kennelijk een meer voorkomende opinie.

Jammer dat een goed werkende App wordt vervangen door een niet werkende. Als ik de opmerking lees over de suggesties vermoed ik dat de KPN helaas door het “AI lost alles op” mantra is bevangen.

Reputatie 3

Maar het allervervelendste vind ik de nieuwe TV Gids. Die is totaal onoverzichtelijk en heeft geen mogelijkheid meer om een verticaal overzicht per zender te zien. Of heb ik daar wat gemist?

Geef ons alsjeblieft de mogelijkheid om zonder profiel en al die poespas een helder TV gids overzicht per zender te krijgen en een zender of programma te kunnen kiezen.

 

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik nam alles altijd op via de verticale gids in de app op de iPhone en ben nu volledig het overzicht kwijt. Laat die optie alsjeblieft terugkeren, KPN!

Reputatie 3

Ach nee!!!! Wat verschrikkelijk 😱 @Marcia van KPN . Dat is het énige (!) wat ik doe met de app in m'n smartphone. Ook al omdat verticale gids er niet is op de TV+ ontvanger.

De verticale gids in de phone maakt het allemaal nog redelijk bruikbaar.

 

Precies! Kan ik nog terug naar de oude app of is dat een onmogelijkheid nu?

Reputatie 7
Badge +30

@Thomas van KPN

ik heb de app al meerdere keren verwijderd en geïnstalleerd. Ook software updates gedaan van de telefoon en de app.

zodra ik de app open moet ik inloggen wanneer ik dit gedaan heb krijg ik de melding van de foto 

 

ik gebruik een iphone 13 met ios 17.3.1

Dank je, @Ellende040. We herkennen het hier niet als een algemeen voorkomend iets, dus we hebben het doorgezet naar de ontwikkelaars.  

 

Precies! Kan ik nog terug naar de oude app of is dat een onmogelijkheid nu?

Dat kan helaas niet, Knar.

Reputatie 2

Er zijn meer mensen met die problemen. 
kansloze App nu

Reputatie 2

Nou lees ik de reactie’s op de App in de AppStore en Kpn krijgt er daar flink van langs. Ben dus niet de enige die de App nu rommel vindt. 
zelf denk ik dat ze de update beter kunnen terugdraaien. 

Reputatie 7
Badge +25

Er zijn meer mensen met die problemen. 
kansloze App nu

Hi @maddogbundy! We geven alle feedback door aan onze collega's van het TV apps team. Welke problemen ervaar jij precies? Aangezien hierboven meerdere verschillende dingen worden benoemd. 
 

Edit: ik zie nu jouw eigen topic over het Pluspakket. Ik weet voldoende.​​​​​​​

Reputatie 2
Badge

Nieuwe KPN TV App vereist een profiel??? Serieus? Zit ik niet op te wachten en mijn partner ook niet. Wil de App zonder profiel gebruiken. Immers niet om gevraagd. Dus draai dat domme profiel vereiste svp terug

 

grtz

Reputatie 7
Badge +21

@Djeepman Bedankt voor je feedback, ook dit koppelen we terug aan onze collega's van het TV apps team.

Reputatie 2

Als je vraagt om ondersteuning voor de appletv krijg je te horen dat je AirPlay moet gebruiken, brengen ze een nieuwe app uit zonder AirPlay ondersteuning? Of heb ik iets gemist?

Precies dit. Waar is airplay ondersteuning gebleven??

 

Edit: Heb de antwoorden gelezen. We wachten af....

Reputatie 3
Badge

 Ik krijg al dagen de fout melding in de kpn tv app. Ik heb de app al

verwijderd en opnieuw  ingesteld. Wachtwoorden opnieuw veranderd.  Software updates gedaan maar werkt nog steeds niet 

Ik krijg nog steeds deze melding  hoe lang gaat het duren voordat de app werkt op iphone ?

 

Dag @Ellende040 . Op het moment dat je die error krijgt, kun je dan de app killen en opnieuw openen en kijken of je er wel in komt?

@Kasper QA TV   dat heb ik ook al geprobeerd. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op wifi en op 5g. Niks werkt.   Software van telefoon is up to date 17.3.1.  

Pluspakket films en series is niet beschikbaar in de app. Zie dat dit al eerder is gemeld,  maar mevrouw van kpn aan de telefoon snapte er niets van, na langdurig overleg snapte ze er nog niets van, ik kon toch tv kijken.  Op de site van kpn staat van alles moois over de app. Maar ding is echt slechter dan de vorige versie.  Moet iedere keer casting weer activeren om kanaal te wisselen of een programma af te sluiten  en zoals gezegd Pluspakket is weg, waarom niet alleen streamingsdiensten van je abonnement laten zien.

Reputatie 2
Badge

Pluspakket films en series is niet beschikbaar in de app. Zie dat dit al eerder is gemeld,  maar mevrouw van kpn aan de telefoon snapte er niets van, na langdurig overleg snapte ze er nog niets van, ik kon toch tv kijken.  Op de site van kpn staat van alles moois over de app. Maar ding is echt slechter dan de vorige versie.  Moet iedere keer casting weer activeren om kanaal te wisselen of een programma af te sluiten  en zoals gezegd Pluspakket is weg, waarom niet alleen streamingsdiensten van je abonnement laten zien.

Het kan nog erger. Dan het het Ziggo😂😂

Reageer