De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

@Kpn

Wat was het mooi geweest als er nu een bredere ondersteuning van de app voor android was geweest ivm de sportzomer en de 4K uitzendingen en de niet leverbare 4K ontvangers. Dus wanneer komt de app voor:

  • Google chromecast TV
  • Android google tv zoals in Philips en Sony televisies
  • 4K ondersteuning in de app

Voor zon groot IT bedrijf is het toch wel teleurstellend dat Samsung en LG wel worden ondersteund maar Google TV nog steedsniet.

 

Helemaal met je eens Gerwin. Las in een artikel dat KPN het EK voetbal in 4K ging uitzenden. Blijkt alleen voor een klein aantal mensen die de nieuwste tv ontvanger al hebben daadwerkelijk beschikbaar. Navraag bij KPN levert het antwoord op dat kastjes de komende 50 weken (!) niet leverbaar zijn. 

Toen mijn hoop gevestigd op het feit dat het via de app toch nog zou kunnen maar ik lees hier dat dit ook niet kan.

Jammer jammer jammer. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen!

Vanaf vandaag is de Smart TV app ook beschikbaar voor Android TV! Zie voor alle details het startbericht van dit topic 🙂 We hebben de app net beschikbaar gemaakt in de Google Play store, het kan mogelijk even duren voordat je 'm ziet staan. Dus zie je 'm nog niet, probeer het in de loop van de dag nog eens. Feedback is welkom, en veel kijkplezier gewenst :popcorn:

Reputatie 7

Ik heb hem al een tijdje mogen gebruiken en de functionaliteit lijkt precies hetzelfde als die van de smart-TV app op Samsung en LG.

Helaas ook hier geen mogelijkheid om opnames van HD-"Glas" zenders terug te kijken..dat is iets waar ik me zo ondertussen groen en geel aan erger. Al ruim twee jaar kan ik zo'n 95% van onze opnames niet terugkijken via de iTV app en ook deze variant heeft dezelfde ergerlijke tekortkoming.

Ik heb hem al een tijdje mogen gebruiken en de functionaliteit lijkt precies hetzelfde als die van de smart-TV app op Samsung en LG.

Helaas ook hier geen mogelijkheid om opnames van HD-"Glas" zenders terug te kijken..dat is iets waar ik me zo ondertussen groen en geel aan erger. Al ruim twee jaar kan ik zo'n 95% van onze opnames niet terugkijken via de iTV app en ook deze variant heeft dezelfde ergerlijke tekortkoming.


misschien dat we voor de app moeten gaan betalen werkt alles goed

ander puntje heb jij ook dat het beeld schokt bij rtlz de lopende text onderin beeld

ik draai de app al een tijdje op een nvidia shield tv pro bedraad aangesloten

 

Wat kost de Smart TV app

Doordat de Smart TV app nog een bèta versie is, bieden we de app nu gratis aan. Zodra de app voldoende is ontwikkeld, zal de app betaald worden gemaakt als je deze zou willen gebruiken als je 2e TV.

Reputatie 7

Wat kost de Smart TV app

Niets.

Wat kost de Smart TV app

Niets.


dit staat op de pagina van kpn :

Wat kost de Smart TV app
 

Doordat de Smart TV app nog een bèta versie is, bieden we de app nu gratis aan. Zodra de app voldoende is ontwikkeld, zal de app betaald worden gemaakt als je deze zou willen gebruiken als je 2e TV.

 

https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm

Reputatie 7

Wat kost de Smart TV app

Niets.


dit staat op de pagina van kpn :

Wat kost de Smart TV app
 

Doordat de Smart TV app nog een bèta versie is, bieden we de app nu gratis aan. Zodra de app voldoende is ontwikkeld, zal de app betaald worden gemaakt als je deze zou willen gebruiken als je 2e TV.

En toch kost de smart-TV app niets. Als KPN hier geld voor gaat vragen dan kan je net zo goed het geheel nu vast in de vuilnisbak gooien want wie is er nu bereid om voor lagere beeldkwaliteit en minder functionaliteit geld uit te gaan geven terwijl een tweede TV ontvanger gratis is zodra je het opnemen pakket afneemt.

En de apps voor LG en Samsung kosten ook al jaren niets. 

Ik kan de app op mijn Sony-tv (nog) niet vinden en ik heb Android versie 9

 

 

Reputatie 7

Ik kan de app op mijn Sony-tv (nog) niet vinden.

Geduld is een schone zaak.

Ik kan de app op mijn Sony-tv (nog) niet vinden.

 

 

Komt van zelf ff geduld 

Wat kost de Smart TV app

Niets.

Toch krijg ik de indruk als deze app door zijn test versie heen is het een betaalbare app wordt

Dan gaat een geen beta versie geld kosten

Dus gratis is er dan af

 

Reputatie 5
Badge +5

Vooralsnog op mijn philips androidtv niet te vinden. 

Reputatie 6
Badge +3

Ah heel mooi! Er wordt dus toch nog doorontwikkeld aan deze dienst. Android TV prima. Maar ik gebruik primair Apple TV. Dus kijk vooral daar naar uit!

Is er al bekend of KPN straks ook een TV App only abonnement krijgt? Ik kijk zo weinig tv maar net genoeg dat ik het nog niet helemaal de deur uit wil doen. Een goeie app zou wat mij betreft de hardware decoders overbodig maken.

(Ja ben bekend met NLZiet vraag mij gewoon af of KPN ook dit ziet als mogelijke optie).

Vooralsnog op mijn philips androidtv niet te vinden. 

Op mijn Sony ook nog geen app te vinden, 3 juni 2021 7u7.

Reputatie 7

Wat kost de Smart TV app

Niets.

Toch krijg ik de indruk als deze app door zijn test versie heen is het een betaalbare app wordt

Dan gaat een geen beta versie geld kosten

Dus gratis is er dan af

Als dat gaat gebeuren dan kan ik je verzekeren dat het succes van die app nagenoeg nul zal zijn. Daarnaast zou het wel heel vreemd zijn dat de smart-TV app op Samsung en LG gratis is terwijl er betaald zou moeten gaan worden voor de Android versie.

Reputatie 7

Is er al bekend of KPN straks ook een TV App only abonnement krijgt?

Ik verwacht het niet. KPN heeft jaren terug met "KPN Play" al eens zo'n service gehad maar dat is geen succes gebleken en dus weer beëindigd.

Reputatie 6
Badge +2

Ik wacht "geduldig" op een Apple TV app van KPN, zoals de concurrentie die al tijden biedt. 

Reputatie 2

Nu nog een App voor AppleTV en ik ben helemaal tevreden...

Reputatie 1

Blijkbaar is de app niet compatible met mijn Philips uit 2020 (50PUS8085 met Android TV 9)…


:no_mouth:

Reputatie 1

Goedemorgen KPN, ik ben aan het zoeken maar mijn Sony tv van bj 2020 kan hem niet vinden in de Google play store

Reputatie 3
Badge +1

Het lijkt erop dat KPN nog op een knopje moet drukken in de Play Store en hem vrij moet geven voor alle apparaten want het ziet er naar uit dat niemand hem kan installeren. Aantal installaties op dit moment is ook exact nul.

Reputatie 1

Het lijkt erop dat KPN nog op een knopje moet drukken in de Play Store en hem vrij moet geven voor alle apparaten want het ziet er naar uit dat niemand hem kan installeren. Aantal installaties op dit moment is ook exact nul.

 

Ja, inderdaad!

reinventor schrijft:

Ik wacht "geduldig" op een Apple TV app van KPN, zoals de concurrentie die al tijden biedt. 

En klanten van Ziggo wachten geduldig op een app voor o.a. Samsung en LG die KPN al jaren heeft…..

Maar je hebt geen geduld meer nodig, want een paar reacties boven jouw, en in het startbericht, is te lezen dat KPN de Android-TV app op 2 juni live heeft gezet.

@reinventor 

Reageer