De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

Reputatie 2

Ik wilde hier net hetzelfde gaan posten.

 

Zelfde probleem hier en ligt niet aan jou dus

Reputatie 2

Ik zag hier net al meerdere meldingen, maar ik kan ze niet meer vinden.… forum admin is lekker aan het "adminnen" geloof ik.. liever dit probleem effe escaleren en oplossen...

 

Zoals de titel al aangeeft.

 

iTV app op LG tv werk niet meer. Terugkijken gaat wel, maar live tv werkt niet.

App gedelete en opnieuw geinstalleerd/ingelogd, maar werkt nog steeds niet.

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen Smart TV app topic

Ik wilde hier net hetzelfde gaan posten.

 

Zelfde probleem hier en ligt niet aan jou dus

Ik ervaar precies hetzelfde. Al drie keer de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds een groen rondje.

5min geleden even beeld, waar heel onscherp. Naar een andere zender gezapt en wederom de groene cirkel. 

Hi,

sinds gisteren lukt het niet meer om de app op mijn tv te openen. Heeft iemand anders dit probleem ook?

groeten Alex 

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen smart tv app topic

Hallo,

 

Inderdaad  had ik net ook al een melding gemaakt.

 

Hoop dat er snel een oplossing komt ;-)

 

Groetjes

Ik heb de app verwijderd, de tv spanningsloos gemaakt (paar minuten) en toen weer geïnstalleerd en daarna werkt die gewoon (LG). Maar ik kijk liever via de ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal. Dit zijn geen goede signalen!:weary: Ik zet het door naar de ontwikkelaars. Zouden jullie je klantnummer én abonneenummer toe kunnen voegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Vermeld meteen even welk merk en type tv je gebruikt. Dan kunnen ze het onderzoeken. 
We zien graag jullie reacties tegemoet :slight_smile:

@Sirrah81  Dankzij jouw ingevulde profiel heb ik de gegevens kunnen achterhalen. Ik heb het doorgezet. :blush:

 

@Bas Dekkers@Robert_50@JMSt, , @Alex0346  

Reputatie 2

Effe snel wat zitten teruglezen hier.. Begrijp ik dit goed:

KPN doet iets met hun iTV app waardoor die niet meer goed werkt op LG tv's (een van de, zo niet hét meest verkochte tv merk).

 

En i.p.v. dat ze hun klanten helpen en de iTV app corrigeren, zeggen ze dat LG het probleem moet oplossen? :see_no_evil:

Seriously?

 

 

Gelukkig kijken wij al nagenoeg geen live tv meer, anders zou ik me hier best aan irriteren... Heb juist ervoor gezorgd dat er helemaal geen kabels en apparatuur zichtbaar is in onze woonkamer, dus die lelijke kpn tv-ontvanger ga ik echt niet weer van de zolder halen..

 

Edit:

@Lisa ;

Onze berichten hebben elkaar gekruist. Goed om te zien dat er actie ondernomen wordt

 

 

Beste allen, 

Zonet heb ik de KPN smart tv app ge-update op mijn LG tv naar 2.8.48 

Na de update kan ik de app wel opstarten, maar zodra ik een zender aanklik blijft de zender laden en heb ik zwart beeld. 
Wie kan mij hierbij helpen? 
 

Ik gebruik geen Experiabox en tv ontvanger maar een eigen router. Vandaar dat ik via de KPN Smart tv app kijk. Ik heb nooit problemen gehad met de tv app, maar sinds na de update geeft het problemen. 

Reputatie 7

Ik gebruik geen Experiabox en tv ontvanger maar een eigen router. Vandaar dat ik via de KPN Smart tv app kijk.

Je kunt met een eigen router ook TV ontvangers gebruiken mits de router voldoet aan de benodigde technische specificaties.

Zie ook "Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box".

Zelfde probleem hier, na de update geen beeld meer op mijn LG tv. Ik heb nog wel een NL-Ziet app als backup. 

 

Daarnaast hoop ik wel dat je nu op tv als standaard opstart scherm kan houden ipv start...

Ik gebruik geen Experiabox en tv ontvanger maar een eigen router. Vandaar dat ik via de KPN Smart tv app kijk.

Je kunt met een eigen router ook TV ontvangers gebruiken mits de router voldoet aan de benodigde technische specificaties.

Zie ook "Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box".

Beste Wjb,

Dank voor je bericht. 
Ik ben hiervan op de hoogte, dat dit met een eigen router mogelijk is. Heb hier ook onderzoek naar gedaan. Zelf heb ik een Unifi UDM-pro, maar zover ik weet is dit met deze router nog niet mogelijk, omdat deze nog niet over een impg proxy server beschikt. Of er moeten inmiddels meer mogelijkheden hiervoor beschikbaar zijn? Dan hoor ik het natuurlijk graag.  

Reputatie 7

Zelf heb ik een Unifi UDM-pro, maar zover ik weet is dit met deze router nog niet mogelijk, omdat deze nog niet over een impg proxy server beschikt. Of er moeten inmiddels meer mogelijkheden hiervoor beschikbaar zijn? Dan hoor ik het natuurlijk graag.  

De UDM en UDM Pro hebben inderdaad geen IGMP proxy server en helaas is de verwachting ook niet dat die er op korte termijn zal gaan komen al hoop ik dat Ubiquiti goed zal luisteren naar de vele mensen die hier om vragen. Er zijn ook mensen bezig om een IGMP proxy server in een docker operationeel te krijgen. 

Hier op een LG OLED55GX6LA ook geen live streams meer. De TV is wireless verbonden  via superwifi punten aan recente experia box. 

On-demand movies etc werken wel.

Reputatie 7
Badge +17

@RobdeR, @RobertWasHere, @Nkoning Onze collega's zijn hier inmiddels van op de hoogte. Willen jullie een handje meehelpen, zodat de oorzaak wellicht sneller gevonden wordt? If so, Graag jullie je abonneenummer en klantnummer toevoegen aan je profiel en hier een berichtje achterlaten als je dit gedaan hebt? Dan zetten wij de gegevens door. :innocent:

Na het updaten van de kpn app op mijn lg smart tv kan ik wel terug kijken  maar niet live tv kijken. App al opnieuw geïnstalleerd en programma terugkijken gaat vlekkeloos maar gewoon een tv programma bekijken  wat nu is  gaat niet . Ik hou dan een draaiende groene  cirkel



Admin: topic samengevoegd met centraal topic

@Lisa ik heb de nummers ingevuld

Ook bij terugkijken is  het beeld onscherp en na 30 seconden wordt het scherp.



Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Ik had euvel ook na enige tijd deed die het weer. Moest wel lang bij start scherm nu Opta lang op geluid wachten. Net de kon app geupdate en weer geen beeld en geen geluid!!!

kan toch niet jongens kom op zeg!!!

graag info of contact!

vrgr Bjaw

 

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen Smart TV app topic

Gisteravond de KPN app ITV geüpdatet op LG TV. Ik kan in de app, zie het nieuwe menu. Maar live TV kijken werkt niet meer! Gisteravond niet, en nu vanmorgen nog steeds niet. Drama... 

Het groene rondje blijft maar draaien, tot hij na heel lang uiteindelijk zegt: Sorry.. kan de video niet laden, probeer het later opnieuw. Dit geprobeerd op diverse kanalen, geen verschil.

De app opnieuw opstarten lost ook niks op. En ook de app verwijderen en opnieuw installeren had geen effect. 

En nu...? 



Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Wilde net een thread aanmaken, ik ervaar dit probleem ook na de update. Ook opnieuw geinstalleerd, maar heeft geen zin.

Nu stream ik via telefoonapp naar chromecast..



Admin: topic samengevoegd met centraal topic

Reputatie 7
Badge +19

@BJAW, gisteren zijn de techneuten die over de ontwikkeling van de app gaan geïnformeerd over de problemen die er op dit moment zijn met LG televisies. Zij hebben het inmiddels in onderzoek. 

@BJAW, gisteren zijn de techneuten die over de ontwikkeling van de app gaan geïnformeerd over de problemen die er op dit moment zijn met LG televisies. Zij hebben het inmiddels in onderzoek. 

Op zich blij mee dat de techneuten er naar kijken maar hopelijk ook de oplossing gaan bieden. had enkele weken terug ook euvel en was deels snel weer verholpen. nu nieuwe update weer gedoe net als vele anderen, dat moet een keer stoppen. advies: test je app ook op LG televisies voordat je aanbiedt te updaten lijkt mij.

hopelijk vandaag weer TV kijken! overigens kan je het aanbod bij start sommige afleveringen terugkijken, dat zal op de database staan. probleem zit echt in tv en geluidsignaal bij live kijken

 

eenmaal de app geupdate kan je de oude niet meer terugzetten. misschien even de oude weer aanbieden om te downloaden dan is d ekans op kijken live weer groter voor dit moment.

Nu stream ik via telefoonapp naar chromecast..

Maar waarom nou toch als je via de ontvanger het beeste beeld hebt en de meeste mogelijkheden zonder gehassel met telefoonapps en Chromecast. Ik heb de app op twee tv's maar gebruik eigenlijk alleen de ontvangers zelf. De app heb ik voor als onverhoopt de ontvanger eens een keer de geest geeft, als back-up, verder niet: ik heb niet voor niets een OLED met 4k, daar ga ik toch zeker niet naar kijken met een aan alle kanten kreupele - zelfs als die wel goed werkt - app???

Reageer