De Smart TV app van KPN

De Smart TV app van KPN

Toon eerste bericht

2084 reacties

Abonnements nummer toegevoegd aan profiel.
Hoop op een snelle oplossing. Ben nog van de ouwe stempel en kijk graag tv live

misschien even de oude weer aanbieden om te downloaden dan is d ekans op kijken live weer groter voor dit moment.

Daarvoor moet je dan wel de medewerking hebben van de Store Content provider en i.i.g. LG is niet zo flexibel, heb ik begrepen. 

Ben nog van de ouwe stempel en kijk graag tv live

Ontvanger?!

5 euro xtra per maand voor ontvanger, kabels en andere afstandsbediening terwijl de app tot redelijke tevredenheid werkte tot gisteren.??

Heb gisterenavond " bewerken app" gekozen  bij het tv kijken via itv en smart tv LG.

Kan nu alleen nog maar programma's terugkijken en geen actuele meer zien. 

Heb app verwijderd en opnieuw gedownload. Echter geen verandering.

Wie kan mij advies geven? 

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Jan

*Admin: verplaatst naar centraal topic. 

OK, je hebt maar één ontvanger! Voor een extra tv kan ik het begrijpen, maar voor de "hoofd tv” niet.

BTW: als je het Opnemen pakket hebt kun je die tweede ontvanger "gratis krijgen”. Dat pakket kost ook € 5, maar is gratis vanaf 2 ontvangers, Dus voor die € 5 kun je én een tweede ontvanger én het Opnemen pakket afnemen.

@Lisa: Profiel is aangevuld. Succes met oplossen!

Reputatie 7

5 euro xtra per maand voor ontvanger, ...

Heb je dan ook geen opnemenpakket?

5 euro xtra per maand voor ontvanger, ...

Heb je dan ook geen opnemenpakket?

Had net m'n laatste post in die richting aangevuld, dat heeft elkaar gekruist.

Opnemen doe ik nooit, geen behoefte aan omdat je kan terugkijken.
1 kastje boven voor de oude tv vind ik prima. Maar beneden uit esthetisch oogpunt en gemak vind ik de app te prefereren.

Esthetisch? Mindere beeldkwaliteit vind je wel esthetisch verantwoord? En de 5202 (en 8001) werken via BT, dus die kun je uit het zicht (zelfs achter een deurtje) plaatsen. Verder kun je met het Opnemenpakket reclames in opnames doorspoelen, op de reclamezenders (RTL4 e.v.) kan dat niet bij terugkijken.

Oké.

Los van de discussie wel of geen app of kastje.....

 

Hopelijk hebben de techneuten snel de oplossing. Updates prima, maar dan moet 't wel werken! Nu hebben we niets. 

Nou ja, bij een tv-abo heb je altijd tenminste één losse ontvanger. En dat is kpn mainstream. De rest (apps) zijn additioneel.

Wat ik esthetisch vind en hoe ik tv kijk staat los van het feit is dat ik graag via de app tv kijk en nu deze niet meer werkt. Ik hoop op een snelle oplossing en sluit me dus aan bij SJVB

 

@Henk2304

OK, je hebt maar één ontvanger! Voor een extra tv kan ik het begrijpen, maar voor de "hoofd tv” niet.

En als je nu voor je woonkamer een nieuwe tv koopt (met dus die app erin) en de oude tv naar de slaapkamer verhuisd…. Dan verhuist je (enige) ontvanger toch mee naar de slaapkamer en kijk je in de woonkamer via de app. Lijkt mij dan logischer dan voor € 5 per maand (tot 60 per jaar) een extra ontvanger te nemen.

Overigens: toen hier in oktober 2019 in de woonkamer een nieuwe tv kwam (Samsung met dus als backup :wink:  die app) is de ontvanger dus ook in de woonkamer gebleven. Oude tv naar slaapkamer, daar eerst digitenne. En sinds november vorig jaar Chromecast.

N.B. woonkamer 43 inch (beeld ontvanger is mooier!)
Slaapkamer 32 inch (beeld via Chromecast, 1080p50 geeft ie aan tv, is prima. Opnames vaak SD, maar dat is ook met de app in de Samsung helaas het geval!)

 

En Martin de R… je zet wel een groot scherm in je kamer maar een klein kastje is dan niet “esthetisch”?

Reputatie 7
Badge +17

Goed nieuws voor de Smart TV app gebruikers in combinatie met een LG: 

De Technische Dienst heeft zojuist een update live gezet. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Door het herstarten van de Smart TV app, haalt deze de update op. Mocht dat niet werken, herstart dan je televisie en probeer het opnieuw. Controleer daarna even goed of je de nieuwe versie van de app hebt.

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt en of het met de update goed gaat!

Edit: je kunt het versienummer vinden in de instellingen, dit is onlangs veranderd.

 

Op m'n LCD kreeg ik net een update, maar ik kan bij Instellingen nog geen versienummer zien, dus ik denk dat het de (oudere) update is die ik gisteren ook al op m'n OLED heb gekregen. Verder op beide tv's nog geen update beschikbaar. Zal komende dagen nog eens kijken. Overigens werken beide toestellen prima met de app (of dat nu wel of niet 2.8.50 is).

Goed nieuws voor de Smart TV app gebruikers in combinatie met een LG: 

De Technische Dienst heeft zojuist een update live gezet. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Door het herstarten van de Smart TV app, haalt deze de update op. Mocht dat niet werken, herstart dan je televisie en probeer het opnieuw. Controleer daarna even goed of je de nieuwe versie van de app hebt.

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt en of het met de update goed gaat!

Edit: je kunt het versienummer vinden in de instellingen, dit is onlangs veranderd.

 

Het werkt met deze versie denise Thanx👍🏻👏🏻

Goed nieuws voor de Smart TV app gebruikers in combinatie met een LG: 

De Technische Dienst heeft zojuist een update live gezet. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Door het herstarten van de Smart TV app, haalt deze de update op. Mocht dat niet werken, herstart dan je televisie en probeer het opnieuw. Controleer daarna even goed of je de nieuwe versie van de app hebt.

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt en of het met de update goed gaat!

Edit: je kunt het versienummer vinden in de instellingen, dit is onlangs veranderd.

 

Het werkt met deze versie denise Thanx👍🏻👏🏻

Te vroeg gejuicht, tv weer uit en aan met versie 2.8.50 en weer geen beeld en geluid 😫🤬

Goed nieuws voor de Smart TV app gebruikers in combinatie met een LG: 

De Technische Dienst heeft zojuist een update live gezet. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Door het herstarten van de Smart TV app, haalt deze de update op. Mocht dat niet werken, herstart dan je televisie en probeer het opnieuw. Controleer daarna even goed of je de nieuwe versie van de app hebt.

Ik hoor heel graag van jullie of het is gelukt en of het met de update goed gaat!

Edit: je kunt het versienummer vinden in de instellingen, dit is onlangs veranderd.

 

Het werkt met deze versie denise Thanx👍🏻👏🏻

Te vroeg gejuicht, tv weer uit en aan met versie 2.8.50 en weer geen beeld en geluid 😫🤬

Na paar keer tv aan en uit weer beeld, niet echt direct tv kijken...maar iig kreeg ik beeld.

 

Het werkt perfect! Dank je Denise

Reputatie 7
Badge +22

Beste @BJAW,

Misschien wilt het eventueel helpen om de app opnieuw te installeren op je TV, zou je dan eens kunnen kijken of de app daarna probleemloos opstart?

Beste @BJAW,

Misschien wilt het eventueel helpen om de app opnieuw te installeren op je TV, zou je dan eens kunnen kijken of de app daarna probleemloos opstart?

Dank de app start zonder problemen op maar duurt wel even voordat ik signaal live tv heb

 

Reputatie 7
Badge +22

Dank de app start zonder problemen op maar duurt wel even voordat ik signaal live tv heb

Dat kan dan eventueel aan de snelheid aan de tv liggen, of aan het tot stand komen van de verbinding met de server.

Reputatie 2

Al een paar maanden kijken we op onze LG tvs met de app. Die is een week geleden of zo veranderd en ik kan er niet aan wennen! ALs ik de tv inschakel, krijg ik overzicht van veel bekeken programmas maar gewoon naar de gids….. eerst naar boven en dan nog een keer, start de app weer op en dan nog een keer. Niet gebruikersvriendelijker maar lastiger en minder overzichtelijk. Helaas, want een keuze hebben we natuurlijk niet. versie 2.8.50

 

Kan ik terug naar vorige app?

 

Reageer