Beantwoord

Foutcode STB-NMC-400: wat kan ik eraan doen?

  • 20 May 2022
  • 29 reacties
  • 30713 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

ik heb dit ook maar ik ga gewoon naar programma terugkijken en probleem is opgelost 

Ik heb dit probleem ook en dit komt door in access control instellingen van internet access planning een willekeurige pc het gebruik te limiteren in de tijd. Doe dit bij de pc van mijn zoon en precies op dat tijdstip en je bent aan het terugkijken dan gaat het fout.

Super irritant maar doel heiligt de middelen...

 

Wat een ingewikkeld gedoe allemaal .ik heb een tv en een mobiel en nu zeggen ze = de kpncomputer  dat ik een monteur in moet schakelen .minstens 75 euro .... andere keren lost het wel op ... abacadabra.... 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Monica60, wat jammer om te lezen dat het zo ingewikkeld is voor je! Ik maak uit jouw bericht op dat je ook tegen de foutcode STB-NMC-400 aanloopt? Maar dat er nu wordt gezegd dat je een monteur moet nemen? Deze is, als het probleem aan de kant van KPN ligt, doorgaans gratis. Mocht je willen dat we met je meekijken, wil je dan een eigen topic aanmaken met jouw verhaal/vraag? De community denkt graag met je mee.