Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110888 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Hier, in Vlissingen, hetzelfde probleem. Erg vervelend als je zin hebt om wat terug te kijken en je dan zo’n melding krijgt! Graag zsm oplossen KPN.

Ik heb hetzelfde probleem bij het terugkijken van programma, steeds weer Foutcode STB-ZAP-01.

heb de software opnieuw geïnstalleerd, dit zonder resultaat, ontvanger opnieuw gestart, ook geen resultaat..

erg vervelend.

Eerst vernietigden kpn het tv-menu, en nu dit.

Ook hier hetzelfde probleem bij terugkijken. NOS Journaal lijkt wel te kunnen. Maar de NOS Avondetappe uitzending ,zowel van vannacht als gisteravond geeft foutcode stb-zap01

Sinds vandaag hier hetzelfde probleem. Herstarten/resetten helpt niet. Ook in de iTV-app kan ik geen programma terugkijken (Sorry… kan geen programma informatie laden).

Ik zie dat dit topic reeds 8 dagen geleden gestart is KPN! Waar blijft jullie (re)actie?

Helaas stekkers eruit helpt niet, is er al meer bekend

 

Ik heb hetzelfde probleem in Breda, TV ontvangen opnieuw opgestart, ook software verwijderd. Daarna kon ik nieuwe software laten installeren. Ook gedaan, zonder resultaat.

Nog steeds code STB-zap-01 en ik kan geen programma's terugkijken.

Op de KPN site wordt deze code ook niet herkend.

hier ook het probleem dat we niet kunnen terugkijken alles geprobeerd ,super irritant

 

Allemaal ook even twitteren op @KPNWebcare en met “#KPN”.

Het forum is redelijk anoniem (alleen voor KPN-klanten). Op Twitter leest iedereen mee..

Bij het willen afspelen van een recente opname krijg ik de foutcode stb-zap-01.

Hoe kan ik dit verhelpen. Op de kpnsite wordt de code niet herkend. 

Kan niks terugkijken. Zit wel in mijn abonnement. 

Hier ook deze stb foutcode! 

Zelfs na alles gereset te hebben, blijft  deze code.

Moet ook eerlijkheidshalve vermelden dat de nieuwe functie met zoeken VRESELIJK is!!

Zelfs Videoland geeft geen nieuwe toevoegingen weer, ondanks de nieuwe tv seizoen.

Kan hier echt helemaal niks aan gedaan worden @Kpn ?

Badge

Al weer de  storingmelding bij terug kijken. Alles geprobeerd. Stroom er 1 minuut af. Kabel voor kabel 1 minuut eraf. Niets helpt wat eerder nog wel eens wilde helpen. Steeds vaker problemen met KPN sinds de overgang van Telfort. Beetje (erg) klaar mee.

Ook hier de STB-ZAP-01 foutcode. Programma’s zijn niet terug te kijken. De laatste tijd sowieso al veel meer gedoe dan ik de afgelopen jaren gewend ben… 

Kastje al opnieuw gestart en ook software opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. 
Is er al een oplossing?  

Reputatie 2

Programma's terugkijken kan ook opeens niet meer? Krijg bovenstaande melding. Ook na opnieuw opstarten..

Hier hetzelfde probleem, in Oss. Net gesproken met de klantenservice. En tot grote ergernis van ons hebben ze ons ongemeld in de wacht gezet om vervolgens de verbinding te verbreken, omdat wij het niet eens waren met haar antwoord. Moet niet gekker worden. Heel asociaal!!! 🤬🤬🤬

Reputatie 7

Programma's terugkijken kan ook opeens niet meer? 

Daar lijkt het inderdaad op, het gaat weer eens lekker bij KPN.

Hai, 
Hetzelfde probleem STB-zap-01 melding en alle bovengenoemde oplossingen gedaan en helaas het werkt niet. 
grt

Reputatie 7

Ook hier sinds vandaag de STB-zap-01 melding.

hier in Limburg ook al dezelfde foutmelding,  iets binnen heel Nederland? Alle reset opties al geprobeerd

Ook ik kan niks terug kijken. Krijg dezelfde foutcode. Heel vervelend 

Reputatie 2
Badge

En ik heb ook hetzelfde probleem sinds vanochtend. Een frisse start niet geholpen, en ook decoder en modem even van stroom gehaald, ook niet geholpen. Als zoveel mensen er last van hebben dan zou KPN dit toch serieus moeten nemen ? 

Ik heb ze nog geprobeerd te bellen, maar wachttijd was meer dan 15 minuten. Ik heb maar een berichtje op Twitter gestuurd om te zien hoe lang het duurt voordat ik antwoord krijg.

Hier hetzelfde probleem. Erg knullig van zo’n grote organisatie dat dit niet op orde is. Het speelt nu al zo’n 8 dagen, als ik deze threat bekijk. Ik zou me schamen als mijn klanten zo lang op een oplossing moesten wachten. Ook als er geen oplossing is, laat het dan weten. Erken als de zaken buiten je mogelijkheden liggen ipv zwijgen. :(

ook hier vandaag hetzelfde geneuzel; opnieuw software laden , aan/uitzetten geeft geen verbetering...

Beste KPN. Als jullie meelezen: ook ik krijg de code stb-zap-01 als foutmelding op elk programma dat ik probeer terug te kijken. Dat probleem (niet terug kunnen kijken) deed zich soms al voor bij de oude software. Maar nu met de nieuwe software en nieuwe fout code veel vaker en bij schijnbaar alle zenders. Ik zit nog op DSL (geen glasvezel) en heb een experia box 10 Ik ben niet van plan om elke keer “kastjes” te gaan resetten. Oh ja. Nog een puntje. Mijn decoder kan het nieuwe menu nauwelijks aan. Het lijkt wel op de microsoft edge browser. Het nieuwste kastje bij een bekende is veeeeel sneller. Mijn frustratie groeit met de dag.

Edit: zojuist de klantenservice gesproken. De storing schijnt wijd verbreid te zijn en men is er mee bezig volgens de klantenservice. 9/2/2020 09:08

Vandaag voor het eerst deze foutcode. 
Eigen opnames wel terug te zien.

Nieuwste software staat er al een aantal dagen op.

zowel ontvanger als modem ge-reset, maakt niets uit.

Deze foutmelding komt op alle zenders. 

Wie heeft een oplossing?