Beantwoord

Instructie afstandsbediening instellen komt niet overeen met afstandsbediening

  • 24 October 2019
  • 91 reacties
  • 30676 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

91 reacties

De uitleg staat er prima. Het is mij er ook mee gelukt. En ik heb wel 30 jaar ervaring met gebruik en instellen van audio- / videoapparatuur (consumentenapparatuur).

En ik begrijp dat je je ab nu  ook werkend hebt op aan- uitzetten en volume v.d. tv :relaxed:

 

Goedenavond, ik heb exact hetzelfde probleem als hierbiven omschreven. 

 

Source knop ingedrukt gehouden, ondertussen snelcode 1 ingedrukt. Zappen van zender gaat wel maar harder en zachter zetten gaat niet. Evenals tv aan en uitzetten. Het vreemde is dat het sinds de installatie door KPN monteur wel werkte.. en van de één op andere dag niet meer. 

 

Foto v mijn AB

@Paulb78 

Soms lukt het inderdaad niet volledig met de snelinstelling.

Maar dan wel altijd met één v.d. codes voor je Samsung. Ik heb er 2, een 4k UHD en eentje van zeker 12 jaar oud. Die doen het beide met code 270.

Houdt de source en ok knop ingedrukt totdat rode led brandt (ca. 5 sec.)
Typ 270 in; de led knippert

Nu zou het moeten werken (hier dus wel met die 2 Samsungs).

Andere codes voor Samsung: 005, 200, 244

Bron: pdf

Zie ook: kpn.com/afstandsbediening (onder ‘ander merk staan ook de merken met snelcode)

@PeterG allereerst dank vr je antwoord


 

Super bedankt!! Het werkt!! Je bent een topper! Daar mag kpn blij mee zijn. Bij helpdesk kwamen ze niet verder dan : we sturen nieuwe AB op...

Hartstikke mooi! Geniet ervan :relaxed: