Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Daarbij zie ik nu ook bij de opnames een balkje bij niet compleet afgekeken opnames: blauw bekeken, wit nog niet bekeken zo lijkt het. Overigens heb ik geen problemen gehad bij het hervatten van opnames indien je deze gestopt had. 

@Edu2020 zou je dit willen uitleggen? Want ik zie geen balkje met blauw en wit… Of zie ik iets over het hoofd?

Reputatie 7
Badge +7

@ChrisWissink Zou jij eens bij Geplande Opnames willen kijken? Zie jij ook wat ik zie? Volgens mij hebben we met deze update het beheer van geplande opnames teruggekregen.

Reputatie 7
Badge +10

Daarbij zie ik nu ook bij de opnames een balkje bij niet compleet afgekeken opnames: blauw bekeken, wit nog niet bekeken zo lijkt het. Overigens heb ik geen problemen gehad bij het hervatten van opnames indien je deze gestopt had. 

@Edu2020 zou je dit willen uitleggen? Want ik zie geen balkje met blauw en wit… Of zie ik iets over het hoofd?


Idem hier.

Reputatie 7
Badge +10

Zie het (nog) niet op de 2260

*toevoeging UI is 4.102.215 hier 

Ik vermoed dat deze volgende week komt voor de HD ontvangers. Kan het helaas niet testen omdat ik alleen 5202 ontvangers actief heb hier. Maar gezien de vorige uitrol verwacht ik dit wel. :wink:


Ik heb de 5202 er weer achter, nieuwe UI er op en Oh wat een zaligheid dat de OK knop nu weer als vanouds ‘werkt’ 😅😂🎉

Reputatie 7
Badge +7

Daarbij zie ik nu ook bij de opnames een balkje bij niet compleet afgekeken opnames: blauw bekeken, wit nog niet bekeken zo lijkt het. Overigens heb ik geen problemen gehad bij het hervatten van opnames indien je deze gestopt had. 

@Edu2020 zou je dit willen uitleggen? Want ik zie geen balkje met blauw en wit… Of zie ik iets over het hoofd?


Idem hier.

Mmm….   hier niet. Ik ga even verder testen en zoeken.

Reputatie 6
Badge +3

Vannacht is de software vernieuwd :

Voor de mensen die liever direct naar de zender gaan via de gids i.p.v. via het tussenscherm kunnen deze optie nu aanzetten via Menu → Instellingen → TV Menu → TV gids : OK gaat direct naar live tv- programma → aan. 
 

Ik heb geen optie TV menu bij instellingen.... 

IDEM

Reputatie 7
Badge +7

Daarbij zie ik nu ook bij de opnames een balkje bij niet compleet afgekeken opnames: blauw bekeken, wit nog niet bekeken zo lijkt het. Overigens heb ik geen problemen gehad bij het hervatten van opnames indien je deze gestopt had. 

@Edu2020 zou je dit willen uitleggen? Want ik zie geen balkje met blauw en wit… Of zie ik iets over het hoofd?


Idem hier.

Mmm….   hier niet. Ik ga even verder testen en zoeken.

Ah, nu ook hier zichtbaar als ik een opname even wat langer bekijk. Mooie toevoeging!

Reputatie 7
Badge +10

@Katana321 Lijkt niet helemaal uitgekeken volgens de opname, start met nog een laatste stukje film.

Reputatie 7
Badge +10

Vannacht is de software vernieuwd :

Voor de mensen die liever direct naar de zender gaan via de gids i.p.v. via het tussenscherm kunnen deze optie nu aanzetten via Menu → Instellingen → TV Menu → TV gids : OK gaat direct naar live tv- programma → aan. 
 

Ik heb geen optie TV menu bij instellingen.... 

IDEM


Dan komt het nog. Op de 2260 hier ook nog niet. Op de 5202 al wel. 

Reputatie 7

@ChrisWissink Zou jij eens bij Geplande Opnames willen kijken? Zie jij ook wat ik zie? Volgens mij hebben we met deze update het beheer van geplande opnames teruggekregen.

Bij ons staan er nu 171 geplande opnames. Pffff…

Straks maar even een bezem pakken.

Reputatie 7
Badge +9

Ik vraag mij serieus af of de wijzigingen van het menu zoals nu bij de 5202 überhaupt wel ook op de V2952 en de HMB2260 komen. Ik merk dat er vanuit KPN meer aandacht is voor de 5202. Het zou fijn zijn dat de problemen met het herstarten van met name de V2952 sneller wordt opgepakt.

Overigens de aanpassingen  in het menu van de 5202 is een welkome. Ik zou er blij mee zijn.

 

Edit *

KPN zoekt mensen waarbij hun TV ontvanger regelmatig herstart. Zie onderstaande link.

Link

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik vraag mij serieus af of de wijzigingen van het menu zoals nu bij de 5202 überhaupt wel ook op de V2952 en de HMB2260 komen. Ik merk dat er vanuit KPN meer aandacht is voor de 5202. Het zou fijn zijn dat de problemen met het herstarten van met name de V2952 sneller wordt opgepakt.

Overigens de aanpassingen  in het menu van de 5202 is een welkome. Ik zou er blij mee zijn.

@Hoopvol Heb je dit nieuwe topic gezien? https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

Reputatie 7
Badge +9

Ik vraag mij serieus af of de wijzigingen van het menu zoals nu bij de 5202 überhaupt wel ook op de V2952 en de HMB2260 komen. Ik merk dat er vanuit KPN meer aandacht is voor de 5202. Het zou fijn zijn dat de problemen met het herstarten van met name de V2952 sneller wordt opgepakt.

Overigens de aanpassingen  in het menu van de 5202 is een welkome. Ik zou er blij mee zijn.

@Hoopvol Heb je dit nieuwe topic gezien? https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/spontaan-herstartende-tv-ontvangers-510315

Ja, ik zag het net nadat ik mijn reactie gegeven had. Ik heb mijn bericht gelijk aangepast met de link. Bedankt voor je bericht.

Nieuwe interface is idd een drama, niks “overzichtelijker en makkelijker” 

Reputatie 7
Badge +16

@ChrisWissink Zou jij eens bij Geplande Opnames willen kijken? Zie jij ook wat ik zie? Volgens mij hebben we met deze update het beheer van geplande opnames teruggekregen.

Zover had ik nog niet eens gekeken. Maar wat ik ben ik hier ontzettend blij mee. Eindelijk kunnen we weer voorkomen dat er het e.e.a. misgaat qua opnames.  Thanks voor de tip. 


We hebben nu ook grotere zenderlogos in de mini gids viel mij op. Er zijn veel klachten tot nu toe opgelost. 

Ik ben nog vrij nieuw hier. Dus hoop dat de foto van de blauwe en/of witte balkjes gelukt is

(zie helaas geen foto, sorry. Gelukkig is het anderen wel gelukt zie ik)

Nu wel gelukt

 

Reputatie 5
Badge +2

Een heleboel dingen die ik niet zie of niet heb.

Mijn afstandbediening heeft nog een STOP knop: was reuze handig op de cassette deck, de video recorder, de mp3 speler, de DVD speler, de multi media speler enz enz. Een STOP pedaal (rem) in de auto was ook altijd reuze handig.

Welke idioot verzint het om om met “terug” (return) te stoppen. KPN? Dit soort mensen zou de rem en het gaspedaal omdraaien omdat het innovatief is...

 

Ik zie op de 2260 geen blauwe balkjes en ook geen witte balkjes. Hangt het af van de HW hoe ITV er uit ziet? Ben blij dat ik niet op de helpdesk werk… dit is niet te supporten.

Reputatie 7
Badge +22
Nu wel gelukt

 

Ik heb deze balkjes niet, en ik heb de ZTE ZXV8001 (3x)

  • software versie: 8.0.102_2
  • UI-versie: 4.106.204

Dan moet ik het toch ook gewoon hebben?

Reputatie 7
Badge +7

 

Ik heb deze balkjes niet, en ik heb de ZTE ZXV8001 (3x)

  • software versie: 8.0.102_2
  • UI-versie: 4.106.204

Dan moet ik het toch ook gewoon hebben?

@Dennis Schreve Ik had het in 1e instantie ook niet. Bekijk een opname maar eens (wat langer) en je zult zien dat het balkje daarna verschijnt.

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Ik had het in 1e instantie ook niet. Bekijk een opname maar eens (wat langer) en je zult zien dat het balkje daarna verschijnt.

Bedankt @Katana321, klopt nu zie ik hem ook! :wink:

Reputatie 7
Badge +7

@ChrisWissink Zou jij eens bij Geplande Opnames willen kijken? Zie jij ook wat ik zie? Volgens mij hebben we met deze update het beheer van geplande opnames teruggekregen.

Bij ons staan er nu 171 geplande opnames. Pffff…

Straks maar even een bezem pakken.

@wjb Ja, hier moeten we ook een grote bezem pakken :grinning:

Gelukkig kan dit in bulk. Succes met de najaarsschoonmaak.

Reputatie 7

Succes met de najaarsschoonmaak.

Dank je. :wink:

Reputatie 5
Badge +2

Heeft iemand al uitgevonden hoe je een geplande serie opnames kan verwijderen? Voorheen bleven die eindeloos staan (was ook niet handig) maar nu ben je volkomen machteloos.

In de lijst geplande opnames staan alleen die opnames waarvoor er een aflevering beschikbaar is in de gids. Als je deze verwijdert, wat annuleer je dan: de aanwezige geplande opname of verwijder je de gehele serie geplande opnames.

Moet beschikbaar zijn in de specificatie … Bij de product owner ...

 

Hoe kan je een geplande serie opnames verwijderen als er geen opname in de gids (dus binnen korte termijn) beschikbaar is ?

Moet beschikbaar zijn bij de specificaties bij de product owner ...

Op een andere plaats in dit forum kwam een moderator er niet uit.

Mag ik dan ook een stukje ouderwetse functionaliteit: ik wil wekelijks opnemen tussen 19:00 uur en 19:50 uur. Net zoals vroeger met de video recorder. Hoef ik ook niet meer te spoelen. Heb ik ook die blauwe knop niet nodig 🙂. Geef dit maar door aan de product owner van dit wangedrocht.

 

Nog een wens: als ik het afspelen van een opname stop, zou ik graag verder kijken op het punt waar ik gebleven was. Dit gaat regelmatig mis, de opname begint vooraan en moet ik spoelen en zoeken naar het juiste punt. Dit was met de videoband uitstekend geregeld 🙂.

Reputatie 5
Badge +2

Vannacht is de software vernieuwd :

Voor de mensen die liever direct naar de zender gaan via de gids i.p.v. via het tussenscherm kunnen deze optie nu aanzetten via Menu → Instellingen → TV Menu → TV gids : OK gaat direct naar live tv- programma → aan. 
 


Zie het (nog) niet op de 2260

 

*toevoeging UI is 4.102.215 hier 


Ook bij mij op de 2260 is dit niet aanwezig.