Vraag

Ontzettend slecht beeld, HD kwaliteit staat niet aan



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 3
Badge

@PeterG Hopelijk wel ja, nog bedankt voor de vele tips. 

Reputatie 3
Badge

En? Is er al licht aan het eind van de tunnel?

Reputatie 3
Badge

Nee helaas niet. Sinds maandag ziggo omdat ze sneller internet hadden. En goeie afgeschermde kabels. Het is veel erger geworden. Kleurloos piepen en tikken komt uit de tv. Hij zit er echt doorheen nu.

Reputatie 4
Badge +4

Vraag eens aan je naasten buren of je daar even via een haspel stroom kan krijgen, en bij jou in de meterkast even alles uitschakelen.
Als het dan weg is, een voor een aan zetten in de meterkast, zodat je weet welke groep de storing veroorzaakt.
 

Reputatie 3
Badge

Dat hebben we allemaal gedaan.  Diverse electriciens geweest en ze konden niets vinden. Tv bij zijn broer in huis perfect beeld.

Reputatie 4
Badge +4

Dan ga je toch denken dat een van de buren een paar plantjes heb staan met een rij lampen er boven die dag en nacht aanstaan.

Reputatie 3
Badge

Dan had je dat wel geroken đŸ˜‰. 

Reputatie 4
Badge +4

Staan er geen speakers in de buurt van de tv, sub enz daar zitten magneten in als het te dichtbij staat zou dat ok een probleem kunnen zijn.

Reputatie 3
Badge

Nee ook niet. Echt alles is al nagekeken. Hij heeft wel een ouderwetse gokkast staan, maar de stekker daarvan zit niet in stopcontact en staat 3 meter van zijn tv af.

Reputatie 3
Badge

En al wat wijzer geworden? Dit wordt op deze manier een meerjarenplan.

Reputatie 3
Badge

@wim1520 we hebben nu wel zo alles geprobeerd. Beeld is wazig, totaal geen oledkleuren. Lijkt wel analoog waar je naar zit te kijken. Als de tv even aanstaat hoor je ook een irritant zoem geluid.  Nitendo switch erop aangesloten dezelfde wazige kleuren . Alleen met tv kijken irritant zoemgeluid, met de switch niet.

We hebben op de tv in de slaapkamer dugitenne aangesloten, heel raar beeld en deze tv zoemt ook als een gek. De tv zit alleen met stekker in stopcontact.

Reputatie 3
Badge

En nu?

Bedenk me ineens iets 'geks’. Heb net nieuwe laptop en dat geeft me de gedachte:

Hoe is het beeld op een laptop bij Nicky?

… en daar op voortbordurend. Hoe zou het zijn met een monitor (met hdmi ingangen)?? Moet wel nog losse speakers, inclusief versterking, dan weer bij vaak. Eventueel dan soundbar.

Reputatie 3
Badge

Hij heeft een tablet, maar ik kan mijn laptop proberen bij hem thuis.

Net een nitendoswitch oled geĂ¯nstalleerd.  Heeft een mooi oled beeld als je er mee speelt, maar als je met hdmi aansluit op de tv is het weer wazig.

Reputatie 3
Badge

Het wordt dan tijd dat er wat aan gedaan wordt. Hier zijn alle opties wel voorbij gekomen denk ik. Wat ga je nu doen om het te tackelen. Duurt wel erg lang nu.

Reputatie 3
Badge

Ik hoor vaak dat het een hdmi probleem is. Ook als je al veel hdmi kabels hebt geprobeerd.

Stroom is nagekeken door diverse electricien 's. Stroom in huis uitgezet en buiten de deur Stroom gepakt.

AT is geweest.

Digitenne geprobeerd.

Het is onbegrijpelijk zowel bij ziggo als kpn deze problemen.

Lijkt wel of alles met hdmi problemen geeft.

Nu maar proberen hoe mijn laptop het daar doet.

Reputatie 7

Het is onbegrijpelijk zowel bij ziggo als kpn deze problemen.

Het is aannemelijk dat het probleem dan in een component zit die in beide situaties gebruikt wordt en het lijkt mij dan toch dat de oorzaak in ofwel de hdmi kabel ofwel de televisie zelf gezocht moet worden.

Kan je ook eens een foto plaatsen van dat slechte beeld?

Hij heeft een tablet, maar ik kan mijn laptop proberen bij hem thuis.

Net een nitendoswitch oled geĂ¯nstalleerd.  Heeft een mooi oled beeld als je er mee speelt, maar als je met hdmi aansluit op de tv is het weer wazig.

Maar… die Nintendo is dan toch ook met hdmi met het scherm verbonden? Of ben ik nou ...

Reputatie 3
Badge

Het is moeilijk te zien. De kleuren zijn wazig . Het is een oled tv.

Reputatie 3
Badge

Je kan de switch ook zonder verbinding met je tv spelen. Dan is het een mooi oled scherm. Maar als je de switch aansluit met hdmi op de tv is het wazig.

Reputatie 3
Badge

Ik heb wel een video waar je het heel goed ziet, maar krijg deze hier niet op

Reputatie 7

Ik heb wel een video waar je het heel goed ziet, maar krijg deze hier niet op

Als je die op YouTube plaatst dan kan je de link hier delen.

Reputatie 3
Badge

Zou niet weten hoe het moet

Reputatie 3
Badge

Misschien moeten er forummers eens komen kijken om de zaak op te lossen. Als een soort SWAT team.

Reputatie 3
Badge

Er moet toch een stoorzender in huis aanwezig zijn. Maar eigenlijk kan dat niet omdat de stroom uitgeschakeld is geweest en stroom bij de buren gepakt đŸ˜¡. 

Het gekke is de tv doet het super goed bij zijn broer in huis. 

Reageer