Vraag

Ontzettend slecht beeld, HD kwaliteit staat niet aan


Reputatie 3
Badge

Afgelopen maandag is de monteur geweest .Ik heb een LG oled tv en het beeld is niet om aan te zien.

Ik heb een kpn abonnement vanaf 8 maart. Beeld is wazig en alles vervormd zich.

Monteur zei dat de HD bij KPN niet aan staat en heeft de opdracht gegeven om het uit te zoeken.

Tot op heden nog steeds slecht beeld.

 


368 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Afgelopen maandag is de monteur geweest .Ik heb een LG Oled tv en het beeld is niet om aan te zien.

Ik heb een kpn abonnement vanaf 8 maart. Beeld is wazig en alles vervormd zich.

Monteur zei dat de HD bij KPN niet aan staat en heeft de opdracht gegeven om het uit te zoeken.

Tot op heden nog steeds slecht beeld.

 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Wat is uw echte downloadsnelheid? Zie hier om te meten. 

Reputatie 3
Badge

Ik heb het hussel internet 200Mbit/s en 4 k ontvanger.

KPN heeft zelf alles aangesloten.

Maar nu blijkt dat de hd niet geactiveerd is aan hun kant. Ik heb hier verder niets meer van gehoord.

Ook klantenservice gebeld maar die weten van niets.

Reputatie 7
Badge +22

Wat is uw echte downloadsnelheid? Zie hier om te meten. 

Doe dit wel bekabeld, niet via WiFi. Dit wil de snelheid beĂ¯nvloeden. 

Reputatie 3
Badge

Ben nu niet thuis, dus kan niet meten.

Maar het hoort toch goed te werken allemaal. 

Reputatie 7
Badge +22

Ben nu niet thuis, dus kan niet meten.

Maar het hoort toch goed te werken allemaal. 

@nickyw Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is, want er staat duidelijk iets niet goed aan de kant van KPN. đŸ¤”

Reputatie 3
Badge

Ik heb de gegevens aangepast

Reputatie 7
Badge +7

Controleer en vervang eens het HDMI kabel, geef de modem en de tv ontvanger een reset. Als dat allemaal niet helpt dan vraag je een andere ontvanger,  als het dan nog steeds niet goed is dan laat je een kpn monteur inplannen.  Hd staat altijd aan.

Reputatie 3
Badge

Kabels zijn allemaal nieuw. KPN monteur had gezien dat hd bij KPN niet aan staat. Bij ons staat het wel op hd. Monteur is afgelopen maandag geweest .

Reputatie 7
Badge +7

Nooit van gehoord dat kpn op afstand de hd kan uitzetten.

Reputatie 3
Badge

Denk dat een kpn monteur wel weet wat er aan de hand is.

Reputatie 7

Nooit van gehoord dat kpn op afstand de hd kan uitzetten.

Dat kan inderdaad in het profiel vastgelegd worden.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren om hier eens in te duiken.

Reputatie 3
Badge

Is er al naar gekeken waar de fout zit đŸ™ˆ

Reputatie 3
Badge

Volgens KPN monteur staat het bij KPN op SD ipv HD. Hij heeft het afgelopen maandag doorgegeven. Heb hier nog geen reactie op gehad dat het nu in orde is. Beeld nog steeds slecht en wazig.

Reputatie 6

De monteur had dit zelf kunnen aanpassen in Annet.
Kleine moeite voor een moderator om dit aan te passen.

Reputatie 3
Badge

Op dit gebied zijn we a technisch. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost. 

Reputatie 7
Badge +7

Het blijft een vreemd verhaal,  ik weet niet beter dat dit alleen in te stellen is in de ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +7

Maar bel aub  desnoods een paar keer, ik benieuwd naar de antwoorden 

Reputatie 7

Het blijft een vreemd verhaal,  ik weet niet beter dat dit alleen in te stellen is in de ontvanger. 

Maar dat is dus niet zo. Of en hoeveel TV ontvangers je op HD kunt instellen in vastgelegd in het TV profiel van de abonnee. Daar is dus een administratief foutje ontstaan die door een moderator rechtgezet zal moeten worden.

Reputatie 7
Badge +7

Ik geloof dat eigenlijk nog steeds niet

Reputatie 3
Badge

Ik heb in oudere forums gelezen dat Kpn wel degelijk aan hun kant het op HD kunnen zetten, lees ook het eerdere bericht van een kpn monteur.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @nickyw 
Staat de HDR in de 5202 wel op Automatisch?
Die moet dus niet op Aan staan,  dan krijg je ook wazige beelden.

Reputatie 3
Badge

Alles staat goed ingesteld.  Monteur zei dat het bij KPN op SD staat, dus dat zal het probleem zijn

Ah, wat vervelend. Zodra je topic aan de beurt komt kan een moderator aan de hand van je gegevens er direct in duiken. 

Maar ik lees dat je een LG hebt. Die heeft de kpn itv app aan boord. En daarmee kan je nu wel HD kijken. 

Reputatie 3
Badge

Maar met gamen is het ook niet om aan te zien. Zeer mistig beeld . Niet  te doen. Ik hoop inderdaad dat een moderator mij kan helpen.

Reputatie 7

Maar met gamen is het ook niet om aan te zien. Zeer mistig beeld . Niet  te doen. Ik hoop inderdaad dat een moderator mij kan helpen.

En op wat voor een apparaat speel je dan games?

Ik neem aan dat dat niet op de TV ontvanger is.

Reageer