Vraag

Ontzettend slecht beeld, HD kwaliteit staat niet aan



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@nickyw wanneer je ook met gamen een slechte kwaliteit beeld heb dan kan het ook aan je televisie liggen. Hoe game je, via welke apparaat. 

Reputatie 3
Badge

De ps4. Monteur was afgelopen maandag geweest en ligt niet aan de tv. Bij KPN staat het op SD en niet HD. Dat moet aan gepast worden. 

Tv is 3 maanden een LG OLED 55inch. 

Ik hoop dat een moderator dit snel oppakt.

Reputatie 7
Badge +21

Dan ben ik ook bang dat er wat anders aan de hand is.
TV zelf?
De KPN-ontvanger heeft niets met je PS4 te maken dus dat zal het niet zijn.

 

Reputatie 7

De ps4. Monteur was afgelopen maandag geweest en ligt niet aan de tv. Bij KPN staat het op SD en niet HD. Dat moet aan gepast worden. 

De instellingen bij KPN hebben uiteraard niets te maken met de beeldkwaliteit via de PS4. Als je dus ook problemen ervaart met het beeld van die PS4 dan moet het toch echt aan de televisie zelf liggen.

Reputatie 3
Badge

Lg monteur is ook langs geweest. Tv is goed.

KPN monteur zei dat het bij hun op SD staat en dat moet veranderd worden. Tv is 3 maanden oud en is door hun goed ingesteld. Wachten dan maar dat ik door een moderator geholpen wordt, dat zij het op HD kunnen zetten.

Reputatie 7
Badge +9

@nickyw wat je wellicht kan doen is om toch te proberen om je LG televisie te resetten naar fabrieksinstellingen. 
 

Resetten

Reputatie 3
Badge

Is van de week gedaan, heeft niet geholpen. Ik wacht even op een moderator die het op HD kan zetten.

Reputatie 7

Is van de week gedaan, heeft niet geholpen. Ik wacht even op een moderator die het op HD kan zetten.

Hoe zit het dan met de beeldkwaliteit vanaf die Playstation 4? Is die nu dan wel goed?

Reputatie 3
Badge

Tv is 100% goed, is nieuw .Toch vreemd dat afgelopen maandag KPN monteur zei dat het aan de kant van KPN niet goed zit . Tot heden geen feedback gehad of het verholpen is. 

Reputatie 7

Tv is 100% goed, is nieuw .Toch vreemd dat afgelopen maandag KPN monteur zei dat het aan de kant van KPN niet goed zit . Tot heden geen feedback gehad of het verholpen is. 

Hoe zit het dan met de beeldkwaliteit vanaf die Playstation 4? Is die nu dan wel goed?

Reputatie 3
Badge

Nee, maar ligt zeker niet aan de tv, 

Reputatie 7

Nee, maar ligt zeker niet aan de tv, 

Blijf alsjeblieft openstaan voor andere gedachten want als, zoals je in dit bericht aangeeft, het beeld van de PS4 niet om aan te zien is dan ligt dat echt niet aan die HD switch bij KPN.

Reputatie 3
Badge

Tv beeld is ook wazig bij alle kanalen.. Wij hebben al die tijd al gezegd dat het aan de aansluiting in de muur ligt. Nu kwam de monteur en zei dat het bij KPN op SD staat. Hier wordt je zo moedeloos van.

Reputatie 7

Wij hebben al die tijd al gezegd dat het aan de aansluiting in de muur ligt.

Wat voor een aansluiting heb je het dan over?

Reputatie 3
Badge

De modem is aangesloten in de woonkamer via aansluiting wat in de muur zit. 

Reputatie 7

Wat is het type van dat "modem"?

Reputatie 3
Badge

Experiabox

Reputatie 7

Als jij op een bekabeld aangesloten PC via Speedtest een meting doet, hoeveel Mbps meet je dan?

Reputatie 3
Badge

Ik heb geen pc đŸ™ˆ

Reputatie 3
Badge

Waarom zegt kpn dan dat het bij hun fout zit.begrijp er niets van

Reputatie 7

Ik heb geen pc đŸ™ˆ

Dan met een tablet of telefoon via wifi terwijl je zicht hebt op de Experia Box.

Reputatie 3
Badge

Ben nu niet thuis, maar zal het van het weekend doen. Internetverbinding was ook heel slecht, kon zelfs geen netflix kijken. Dat heeft de monteur maandag wel opgelost.

Reputatie 3
Badge

Nu eerst even wachten dat KPN de SD  op HD zet. 

Hoi @nickyw . Ik heb je lijn doorgemeten en ik kan niks geks vinden.

Je v10 heeft een stabiele aanvoer van signaal en je ontvanger is zo ingesteld dat die HD streams laat zien. Als jouw itv tuner bekabeld is aangesloten op de v10 zou niks een perfect beeld in de weg mogen staan. 

Verder is het feit dat jouw ps4  slecht beeld geeft een indicatie dat er ergens anders iets mis gaat. 

Hoe is de situatie nu?

Reputatie 3
Badge

Ik snap er ook niets van. In het verleden kpn gehad en ben drie jaar geleden verhuisd en overgestapt naar ziggo. In drie jaar tijd 3 nieuwe tv's gehad. Bij alle drie zeer slecht beeld, wazig en vervormingen. Het is onmogelijk dat het aan de tv's lag. Bij alle drie de tv's dezelfde problemen met het beeld. In december weer een nieuwe tv gekocht LG OLED en weer slecht beeld. In Maart overgestapt naar KPN. Dezelfde problemen. Nu is de bovenbuurman overgestapt naar T-Mobile en deze zei dat de aansluiting in de kamer verouderd was en heeft deze vervangen. Tv van 200 euro met perfect beeld. Er zit toch iets niet goed bij mij thuis met de aansluiting. 

Reageer