Vraag

Ontzettend slecht beeld, HD kwaliteit staat niet aan



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Aardstraling? Of een andere stoorzender of hoogspanning in de buurt?

Reputatie 3
Badge

Ik woon in een appartementencomplex. Niemand heeft er last van.  Bij niemand storing aan Tv. Sinds ik 3 jaar geleden ben verhuisd  naar deze woning heb ik dit probleem. 

Heb je al eens de afstandbediening van de LG gepakt en ben je daar mee aan het spelen gegaan. Wij hebben ook eens zo’n probleem gehad dat de TV telkens afsloeg. Niemand bij KPN kon ons helpen. Bleek gewoon omdat het in de Eco instellingen van de TV zat. De ontvanger instellingen zijn voor ik weet alleen gesynchroniseerd voor wat betreft het geluid. 

Even spelen met de beeld kwaliteit van via de LG afstandbediening kan een wereld van verschil maken. 

Ik ben dit niet tegengekomen genoemd in dit topic, maar ik heb dat maar voor 60% bekeken. 

Reputatie 3
Badge

@dommeke , dat is het niet. Tv geeft zeer goed beeld bij mijn broer thuis. Ik heb nu even zijn tv. Deze tv geeft testbeelden als je hem aanzet en de kleuren moeten daarvan goed zijn. Dus alleen de stekker van de tv in het stopcontact  , verder nergens op aangesloten. Op ieder stopcontact in huis zie je dat het beeld niet goed is. Ik kan dus geen tv kijken meer . Iedere tv heeft zeer slecht beeld.

Reputatie 3
Badge

Heb je al een dvd geprobeerd of een hd film die op een usb stck staat?

Je moet wel het eea uitsluiten.

Reputatie 3
Badge

Als je tv in een stopcontact doet zonder 4 kastje en modem,  dus alleen de tv in het stopcontact geeft het vreselijk testbeeld, en hetzelfde gedaan bij mijn broer daar is het fantastisch testbeeld.  Meerdere stopcontacten geprobeerd, masr overal hetzelfde. Er miet iets zijn in huis wat die storing veroorzaakt.

Reputatie 6
Badge +8

Misschien niet zo makkelijk, maar kun je een soort van metalen kooi om je TV zetten? Waarmee je een “kooi van Faraday” creeert? Dan kun je definitief uitsluiten of een externe storingsbron in de omgeving het probleem veroorzaakt.

 

Ik zou toch eens een elektricien je net thuis laten doormeten.

Reputatie 7
Badge +8

Ik woon in een appartementencomplex. Niemand heeft er last van.  Bij niemand storing aan Tv. Sinds ik 3 jaar geleden ben verhuisd  naar deze woning heb ik dit probleem. 

Misschien is het dan een idee, dit eens voor te leggen aan de VVE of verhuurder? Kan best dat een of andere technische installatie de problemen veroorzaakt.

Reputatie 6
Badge +8

Zit je naast de lift?

Reputatie 3
Badge

3 appartementen verder dan de lift.  Zit ook te denken of de intercom storing geeft. Ga morgen diverse dingen uitproberen.  Zoals met verlengsnoer naar de buren, kijken of het in hun stopcontact beter beeld oplevert. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 3
Badge

Ben benieuwd of het nou beter is met de stroom van de buurman.

Reputatie 6
Badge +8

Heeft het nog wat uitgehaald met de stroom van de buurman? 

Reputatie 3
Badge

Ben een weekje weg, maar laat het weten als ik bij de buren ben geweest.

Reputatie 3
Badge

En? Wat is inmiddels de status.

Heb je nog kunnen testen met 230 Volt verlengsnoer van af de buren naar je televisie?

Reputatie 3
Badge

Ja, we hebben dat getest, maar was precies hetzelfde.ik heb een melding gemaakt bij Agentschaptelecom. Hopelijk kunnen zij het oplossen.

Blijft raar in ruim 3 jaar tijd nu tv 5. Lgoled bij mijn broer neergezet en was echt prachtig beeld . Blijft een raadsel wat het zou zijn.

Ook alle stroom in meterkast uitgezet en met haspel bij buren aangesloten, heeft niet gewerkt.

Reputatie 4
Badge +2

Heeft de elektricien naar jou groepenkast gekeken in jou appartement?

want ik vind heel vreemd dat jou LG Televisie bij jou thuis wazig beeld geeft en bij jou broer super mooi beeld geeft.

want ik heb ook gelezen dat jij afgelopen drie jaar vier nieuwe televisies moeten gaan kopen. 
En televisies van LG horen langer mee te gaan.

Woon jij in een koopappartement of in een huurappartement? 
Want op veel daken van flats en appartementen complexen zitten ook de zendmasten van mobiele telecomproviders die ook 5G signalen 

uizenden. En de zendmasten van mobiele telecomproviders geven ook straling af. Heb jij glasvezel of koper van KPN?

dan moet jou kpn interactieve TV ontvanger de TV zenders in HD doorgeven in zeer mooie strakke beeld. 
heb jij koper van KPN dan werkt jou KPN interactieve TV niet helemaal goed omdat je misschien wat verder van de centrale zit.

ik hoop dat jou TV strakke en mooie beeld moet gaan geven.

veel succes nog.

Televisie ook op andere plek in huis(kamer) geprobeerd?

Reputatie 3
Badge

Ik heb koper, het heeft niets met 4k kastje te maken. Als je single player op de ps4 speelt is het precies hetzelfde. En ja ik heb de tv overal neergezet en het blijft slecht.

Het is een huurflat 3 hoog, ik woon op de 2de verdieping. Zag wel dat aan de overkant op een koopappartement gebouw een mast staat.

Maar dan zouden er toch meer mensen last van moeten hebben.ik ben de enigste.

Ik heb nu even de tv lg4k van mijn broer en die geeft een testbeeld als je de stekker in stopcontact doet,. Dan krijg je een soort schilderijtjes die de kleuren laten zien. Is echt ongelooflijk het ziet er niet uit.

Bizar probleem. Hopelijk wil AT metingen komen verrichten. Het moet toch ergens door veroorzaakt worden. 

Reputatie 3
Badge

AT heeft contact opgenomen en ik heb ze net foto's gestuurd van verschillende tv's. Ik laat het weten hoe het verder gaat .

Reputatie 3
Badge

Volgens mij zijn we erachter. Vanmorgen Samsung 1080p neergezet en beeld was goed. Bij alle 5 de 4k tv's was het zeer slecht beeld.

Blijft raar.

Reputatie 3
Badge

Vreemd. Een 4k tv zou toch normaal beeld moeten geven. Het is geen oplossing.

Reputatie 3
Badge

We gaan verder zoeken, maar ben blij dat ik toch even tv kan kijken nu.

Reageer