Vraag

Ontzettend slecht beeld, HD kwaliteit staat niet aan


Reputatie 3
Badge

Afgelopen maandag is de monteur geweest .Ik heb een LG oled tv en het beeld is niet om aan te zien.

Ik heb een kpn abonnement vanaf 8 maart. Beeld is wazig en alles vervormd zich.

Monteur zei dat de HD bij KPN niet aan staat en heeft de opdracht gegeven om het uit te zoeken.

Tot op heden nog steeds slecht beeld.

 


368 reacties

Reputatie 3
Badge

 Moet eerst naar de woningbouw mailen om het binnen 2 weken op te lossen en daarna naar de klachtencommissie. Heb de wb al vaak gemaild, maar had er bij moeten zetten van die 2 weken.

Reputatie 3
Badge

Ik zou niet meer wachten.

Reputatie 3
Badge

Heb net de procedure gelezen en ik had bij de vorige mails moeten zetten dat ze het binnen 2 weken moeten oplossen en daarna pas naar de klachtencommissie. Maar ik ga het alvast met de mails die ik heb proberen bij de commissie.

Misschien een domme vraag, de flat is uit de jaren 90 en de vorige vewoner heeft nooit gebruik gemaakt van de tv en internet aansluitingen. Kan daar nog iets verkeerds bij gaan. Ben de 1ste bewoner die hier gebruik van maakt.

De tv werkt ook slecht zonder verbinding met provider. Dat is nooit naar voren gekomen want er was nooit een tv. Er kan dus niet terug gevallen worden op 'in het verleden was het wel goed '.

Reputatie 3
Badge

De vorige bewoner had een ouderwetse tv met zo'n dikke beeldbuis en keek analoog met digitenne. Van de kpn en ziggo aansluitingen is nooit gebruik van gemaakt.

Reputatie 3
Badge

Heb je rechtsbijstand?

Reputatie 2
Badge

Helaas voor jou alleen maar ellende gehad maar het is wel een zeer interresante storing want wat kan het toch zijn😮‍💨 de tv doet raar zonder dat er een provider op aangesloten zit. Tv zit alleen op het stroom maar meerdere electriciens geven aan dat allemaal in orde is

Reputatie 3
Badge

Nee, naar hij komt wel in aanmerking voor advocaat van onvermogen.  

Reputatie 3
Badge

Ik weet niet of ik dit al heb vermeld. Op de telefoon met video's, filmpjes precies hetzelfde beeld als de tv. 

Wazig , daken, hekwerken vloeren zie je bewegen.

Zou het kunnen dat de electrabedrading en de internet kabels doordezelfde buis lopen en dat interferentie geeft.

Telefoon is geheel draadloos. Afgezien dat internet (wifi) via kabel binnenkomt inderdaad.

En.. je had het toch ook met Digitenne? En nu met Ziggo? Die coax loopt helemaal niet via dezelfde buizen. Digitenne loopt helemaal niet via je eigen internet. 

 

Zou het kunnen dat de electrabedrading en de internet kabels doordezelfde buis lopen en dat interferentie geeft.

Je hebt nu internet via Ziggo. En eerst via kpn. Dat zijn verschillende kabels…. Dat zal het dus niet zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Zou het kunnen dat de electrabedrading en de internet kabels door dezelfde buis lopen en dat interferentie geeft.

Nee, dat mag niet.

Sterkstroom (230 volt), zwakstroom (lage spanningen (volksmond stroom), UTP kabels en coax kabel mogen nooit in dezelfde buis zitten. Dat moet altijd in een eigen separate buis. 

 

OF heb je een DVS ertussen zitten? (draadloze verbindingsnet via het 230 volt netwerk voor internet.

Reputatie 7
Badge +20

De vorige bewoner had een ouderwetse tv met zo'n dikke beeldbuis en keek analoog met digitenne. Van de kpn en ziggo aansluitingen is nooit gebruik van gemaakt.

 

Digitenne is digitaal via de ether.

De Digitenne ontvanger kan / kon het signaal omzetten naar analoog en via een scart kabel naar de analoge tv. 

 

Welke KPN aansluiting heb je?

Ziggo is altijd coax. 

Reputatie 3
Badge

Telefoon via de wifi of 4g?

Reputatie 3
Badge

Thuis via wifi , heb de wifi uitzet en dan via 5g. Maakt geen verschil.

Reputatie 3
Badge

@joop2011 eerst ziggo gehad, toen kpn. Bei beide bedraad aangesloten Daarna heeft kpn modem in meterkast geplaats en draadloos. Nu ziggo bedraad. Digitenne geprobeerd. Maakt niets uit. Alles blijft storen.

Reputatie 7
Badge +28

 Digitenne geprobeerd. Maakt niets uit. Alles blijft storen.

Hallo @nickyw ,

In Oegstgeest staat een zendmast van Digitenne. Via Digitenne zou je daardoor een storingsvrije ontvangst moeten hebben. 

Je hebt wel een goede HDMI-kabel nodig. En de antenne en/of de ontvanger niet vlakbij een modem, DAB+-radio of een ander elektrisch apparaat plaatsen. Is eenkwestie van wat schuiven met de antenne en/of de ontvanger.   

Reputatie 3
Badge

Digitenne was aangesloten met de bijgeleverde hdmi in de slaapkamer, waar geen provider aansluiting zit. En geen andere apparatuur erbij. Maakt niet uit wat er in huis wordt aangesloten digitenne kpn ziggo telefoon tablet alles stoort.

Reputatie 3
Badge

Geen ruzie met de buren soms😎

Reageer