[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

  • 19 April 2024
  • 544 reacties
  • 26181 keer bekeken
[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

Toon eerste bericht

544 reacties

@Vvanhul 

Dit topic betref een storing die alle ontvangers op dit moment treft. Jij hebt een ander probleem. Bel daarvoor morgen naar de klantenservice en je hebt overmorgen een nieuwe ontvanger in huis.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

 

@Sanne van KPN .

Live tv kijken lukt nog wel op TV+. Verder niks. Zelfs de radio kanalen doen het niet.

Inloggen online (smart-tv, smartphone, tablet, tv.kpn.com) werkt niet.

Ik ga eens even checken hoe het zit op de oude ontvanger. Maar het opstarten daar duur eventjes.

Hier ook het probleem drama

Reputatie 7
Badge +17

Hi allemaal! Ik heb de berichten hierheen verplaatst. Er is een storing met iTV gaande, dus hier zullen we jullie op de hoogte houden. Ook via onze storingspagina houden we jullie ook op de hoogte! 

Excuses voor het ongemak.

Ik heb exact hetzelfde bij mij word ik eruit gegooid en krijg ik dezelfde foutcode als Roland Ik probeerde via de app op te starten of via internet op te starten Het werkt gewoon niet. Het werkte een uur geleden nog wel opeens werd ik eruit gegooid om opnieuw te verifiëren via mijn KPN account vervolgens kom ik er niet in. Zowel op telefoon als op laptop onder Android werkt dit niet l, maar heeft altijd wel gewerkt

HIer precies zo! Kastje als itv en telefoon allemaal weg

Nice.. lekker vrijdagavondje tv kijk.. ohnee toch niet. via tv box, itv, zelfs online via laptop 0% tv al sinds anderhlf uur. IIg niet de enige zo te zien. Sterkte weer allen. 

Reputatie 2

Hi allemaal! Ik heb de berichten hierheen verplaatst. Er is een storing met iTV gaande, dus hier zullen we jullie op de hoogte houden. Ook via onze storingspagina houden we jullie ook op de hoogte! 

Excuses voor het ongemak.

Kun je in “beperkte modus” ook op een heel scherm kijken ipv een mini scherm rechts boven in beeld?

Reputatie 5
Badge +5

Hier ook, sinds gisteravond al. 

AVS-500-10000

STB-ZAP-01

AVS-TO-0001

Binnenkort vast weer 5 gratis B-films van 10 jaar oud om het goed te maken. 

Heb hier nu al een paar dagen last van.. uit het niets krijg ik dit te zien.

Niets werkt.. 

Hoe dit op te lossen??

 

Reputatie 1

Via internet heb ik bij storingen gezien dat de verwachte eindtijd 7:00 uur is….

We kunnen dus vroeg naar bed

Reputatie 7

Nice.. lekker vrijdagavondje tv kijk.. ohnee toch niet. via tv box, itv, zelfs online via laptop 0% tv als sinds anderhlf uur. IIg niet de enige zo te zien. Sterkte weer allen. 

Wil je zeggen dat je ook niet via de TV ontvanger kunt kijken?

Als dat zo is, klopt het dat jij een TV+ Box hebt?

Hier op mijn 5202 ervaar ik geen problemen terwijl de TV apps wel getroffen zijn.

Je kan niet inloggen met de app, je pincode reset tool werkt niet.

De kpn app werkt niet, ik word knettergek van die troep die niet werkt of maar half werkt.

Doe mij het oude kastje maar weer terug want ik zie de voordelen niet van die nieuwe ellende.

Dan is ook je abonnement nog eens 67 euro, nog duurder dan glaszvezel op mijn oude adres en 5x langzamer. Als dit zo blijft zeg ik op.

Reputatie 3

Ik kijk nu maar op NLZiet; misschien binnenkort toch maar helemaal overstappen……..

Reputatie 3
Badge +1

Nou men heeft het weer voor elkaar. Update tv-app en kan nu helemaal niet kijken. En ja ook al app verwijderd en opnieuw opgestart. Blijft staan op KPN logo. Bedankt maar weer. 

Krijg steeds volgende melding: Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (500-10000)

Even geduld er is een storing 

Ik was getest op mijn geduld en ik werd negatief bevonden ;-)

 

Screenshot KPN ID temporary unavailable

Reputatie 2

kan niet meer inloggen in kpn tv met ipad zowel met emailadres als contract nummer. kpn id niet beschikbaar. 2e iPad in huis werkt wel

Reputatie 1

Hier ook, sinds gisteravond al. 

AVS-500-10000

STB-ZAP-01

AVS-TO-0001

Binnenkort vast weer 5 gratis B-films van 10 jaar oud om het goed te maken. 

Ja, idd, films die je allang gezien hebt. Wat een manier om de klanttevredenheid hoog te houden! 

Reputatie 5
Badge +4

Wij hebben deze storing ook.
Gisteren konden we geen opnames terugkijken, als we dat probeerden, gingen zowel de ontvanger als de TV op stand-by.

Iemand een verklaring hiervoor?

Reputatie 1

Het probleem is nog steeds gaande. Weg leuke vrijdagfilmavond! Dank je wel KPN...😡

Fout code avs-500-10000-beperkte modus?

en nu?

Reputatie 2

Ook bij inloggen met bekabelde laptop op tv.kpn.com foutcode 500-10000 of KPN ID niet beschikbaar

Hier op mijn 5202 ervaar ik geen problemen terwijl de TV apps wel getroffen zijn.

Wat raar @wjb . Hier is de Arris VIP2952 in ‘veilige modus’. En bij mijn moeder met de HMB2260 is ook niks mogelijk., behalve live kijken. Zelfs pauzeren niet.

En de 5202 zit ook op dát platform….

Reputatie 7

Hier op mijn 5202 ervaar ik geen problemen terwijl de TV apps wel getroffen zijn.

Wat raar @wjb . Hier is de Arris VIP2952 in ‘veilige modus’. En bij mijn moeder met de HMB2260 is ook niks mogelijk., behalve live kijken. Zelfs pauzeren niet.

En de 5202 zit ook op dát platform….

Ik zit hier momenteel probleemloos live Nieuwsuur te kijken.

Reageer