[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

  • 19 April 2024
  • 544 reacties
  • 26165 keer bekeken
[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

Toon eerste bericht

544 reacties

Tja, had uur geleden een collega forummer aan de lijn en daar werkt het gewoon. Heel raar.

Maar bij mij, en vele anderen gezien de reacties en bevestiging van kpn, werkt het dus niet.

Hier niet met beide platformen. Online, waar ook TV+ gebruik van maakt voor o.a. opnames en pauzeren en terugkijken. En ook het Accenture platform voor de Arris en Arcadyan ontvangers. Veel ontvangers zijn zelfs in veilige modus 'geschoten’. 

geplaatst 00:13

Reputatie 1

Ja heel vreemd,mijn moeder woont in dezelfde straat alleen een ander huisnr en postcode maar wel recht tegenover mij en bij haar werkt alles ook gewoon.

Maar zij heeft nog een Arris tv kastje en geen glasvezel dus ik vermoed dat glasvezel er wel wat mee te maken heeft.

De verbinding met de chronecast lukt niet, kpn is op het scherm, zegt: je kan casten 

maar bij het aanzetten van de “film” komt er geen contact. 
hij zegt 

kan de video niet afspelen. 
 

op de iPad lukt het wel. 
nogmaals, er is al verbinding met de chromecast en Kpn tv via de iPad, 

 

 heb de app al een paar keer opgestart.

 

de rest cast hij wel, hbo, Netflix, hbo, Disney. Maar kpn …. Helaas

Na bijna een jaar overgeschakeld te zijn naar KPN hebben we al vanaf het begin problemen met met de KPN TV. Eerst  moest het modem vervangen worden omdat hij constant aan het resetten  was en duurde enkele dagen voor het uiteindelijk opgelost werd door te eisen dat we een nieuwe modem moesten hebben.

Daarna begon de ellende met de TV ( we hebben er 2!) regelmatig vastlopen, beeld en geluid niet in synch, geluid plotseling uit zichzelf harder of zachter instellen , opgenomen programma’s die verdwijnen, geen stemgeluid bij netflix wel muziek, plotseling resetten van de biox  en dan de hele avond “ de server niet bereikbaar” als storing, ga zo maar door.

Hoe is het mogelijk dat een bedrijf als KPN dit soort apparaten op de markt durft te brengen wat gewoon niet kan voldoen aan standaard eisen van iedere normale gebruiker.

Mijn jaar contract is bijna voorbij en ga er over nadenken om die hele zooi weg te doen en over te stappen naar Ziggo.

Heb jij in dezelfde straat wel glasvezel?

Wanneer komt de oplossing KPN????

betalen maar oplossen homaar!!!

te schandalig voor woorden wederom!

Ik kan inmiddels wel weer gwn tv kijken..

Ik kan inmiddels wel weer gwn tv kijken..

Hier nog steeds beperkte modus 😤

Hier hetzelfde probleem, abonnee nummer en pin 100% correct, ik kan niet inloggen, alles uitgezet, app verwijderd, niets helpt. Ben er al de hele avond mee bezig 😡

Hier hetzelfde probleem, abonnee nummer en pin 100% correct, ik kan niet inloggen, alles uitgezet, app verwijderd, niets helpt. Ben er al de hele avond mee bezig 😡

Hier ook! Je betaald €75,00 per maand maar snel problemen oplossen homaar! Zwaar ontevreden over KPN 

Reputatie 2

Hier (regio amersfoort) nog steeds dezelfde problemen helaas

Reputatie 2

Hier hetzelfde probleem, abonnee nummer en pin 100% correct, ik kan niet inloggen, alles uitgezet, app verwijderd, niets helpt. Ben er al de hele avond mee bezig 😡

houd je lekker van de straat 😁

Reputatie 1

Ja,zij ook alleen nog niet aangesloten.

Zij zit nog op de koperlijn.

Alle voorbereiding ligt er,monteur hoeft alleen alles maar aan te sluiten binnen en dan is het klaar.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook sinds gisteravond beperkte modus en zag dat er bij KPN een storing in de Interactieve TV is in mijn buurt. 

De storing begon donderdagavond al. Toen startten opnames al moeizaam. Leken in eerste instantie niet gevonden. Bij een tweede start poging dan weer wel.

Hier TV+. Maar mijn moeder meldde het toen ook al met de HMB2260. 

Reputatie 1

Ik heb net een half uur, 3 kwartier de honden uitgelaten en de TV is weer normaal.

Honden uitlaten werkt dus!

 

Hier werkt het nog niet @Jahb . En ik heb geen hond... 😮

(01:47)

Reputatie 2

heropstart geen succes. Nog steeds beperkte modus

Reputatie 7
Badge +22

Hier werkt het nog niet @Jahb . En ik heb geen hond... 😮

(01:47)

Nog steeds niet @PeterG? Ik heb geen last van deze storing gehad. 

Badge

Hoelang duurt de storing nog van de tv in beperkte modus?

En kunnen we eventueel een compensatie aanvragen ?

Beperkte modus is tenminste nog iets, ik heb hooguit 30 min dat geluk gehad, rest van de avond en nacht doet ie gewoon niets en blijft hangen in opstart fase. Vanaf een uur of 21.00/22.00 u tot nu.

Er staat dat het om 7.00 u vanochtend zou zijn opgelost.

Vaag kastje, ik heb wel meer vage klachten en hier gisteren ook post voor gemaakt.

Oh ja, casten vanuit mijn pc naar tv kastje werkt overigens wel. Is toch iets. Misschien tip voor jou @Priscillasaive89 of anderen die lezen.

Weer storing in een maand tijd. Kpn zou de trouwe klanten nu wel eens serieus mogen belonen ook. Bij een bepaalde concurrent krijg je een gratis playstation 5 als je lid wordt.

Reputatie 1

Nog steeds storing,  blijft  maar opstarten  krijgen we compsatie dan kan ook geen netflix kijken 

 Van het ene op het andere moment werkt KPN ITV niet meer.

de nieuwe app geïnstalleerd maar die opent niet, iPad opnieuw opgestart, niets helpt.

Wat te doen?

Reageer