[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

  • 19 April 2024
  • 544 reacties
  • 26209 keer bekeken
[Opgelost] Storing KPN TV - Beperkte modus en/of zwart beeld

Toon eerste bericht

544 reacties

Wij dus ook. Op de tv kunnen we wel kijken naar bepaalde zenders maar niet naar genomen programma's en - heel ergerlijk - we kunnen ook niet opnemen.

Op de laptop en mobieltjes kunnen we geeneens inloggen meer met onze KPN ID.

Al meerdere malen modem ge-herstart via probleemoplossing KPN (herstart op afstand) en handmatig ge-herstart en stekker eruit gehad. 

Het mag allemaal niet baten. 

Gelukkig hebben we Netflix nog

 

Sinds vanavond moet ik opnieuw inloggen op kpn tv, daarna krijg ik de melding KPN id tijdelijk niet bereikbaar?

Live is ook geen enkel probleem. Dat werkt op alle ontvangers momenteel. 

Er is een tv storing. Ook andere zaken lijkt getroffen.

 

Hier ook hetzelfde liedje. Op de tv kunnen we een paar zenders zien, maar we kunnen niet naar de tv gids, opgenomen programma's en kunnen we geen programma's opnemen nu.

Itv app op laptop en de mobieltjes doet het ook niet meer, we kunnen geeneens meer inloggen……

Als je zoekt op storing dan zie je nergens staan dat KPN een storing heeft. Via probleemoplossing van KPN (met inloggen) komen we ook geen stap verder. Meerdere malen is door KPN probleemoplossing de modem op afstand geherstart, maar dit helpt niet. Handmatig herstarten (eerst stekker eruit gehad) mag ook niet baten.

Reputatie 2

Live is ook geen enkel probleem. Dat werkt op alle ontvangers momenteel. 

hoe kun je zappen in beperkte modus? P+ / - werkt niet, directe cijfers ook niet?

Live is ook geen enkel probleem. Dat werkt op alle ontvangers momenteel. 

hier nog steeds in “beperkte modus” , kijken in een mini scherm. Of kun je dit groter maken ergens???

Ja, ik las dit. Was even te druk met reageren op losse topics hieromtrent. En bericht op m'n site zetten.

Welke ontvanger heb je, @BoeMa . DIW7022, VIP5202, VIP2952 of HMB2260. Al zou ik direct ook even geen oplossing weten. Hier in 'beperkte modus’ volledig beeld namelijk.

krijg de melding in beperkte modus. Wat betekend dit

Reputatie 2

Helaas ook hier regio amersfoort avs-500-10000-beperkte modus

we wachten maar weer eens af

Reputatie 1

Hier ook storing. Kon net nog tv kijken maar wel al met problemen. Frisse start gedaan, had ik beter niet kunnen doen. Heb nu alleen zwart beeld.🧐

Ik kan de tv gids niet meer raadplegen door een technische fout

Reputatie 2

Live is ook geen enkel probleem. Dat werkt op alle ontvangers momenteel. 

hier nog steeds in “beperkte modus” , kijken in een mini scherm. Of kun je dit groter maken ergens???

Ja, ik las dit. Was even te druk met reageren op losse topics hieromtrent. En bericht op m'n site zetten.

Welke ontvanger heb je, @BoeMa . DIW7022, VIP5202, VIP2952 of HMB2260. Al zou ik direct ook even geen oplossing weten. Hier in 'beperkte modus’ volledig beeld namelijk.

Dankje, heb de DIW7022. Heb nu wel volledig beeld, alleen hoe ga ik naar een andere zender. Het klinkt nogal ‘noob’ / ‘rookie’😅 Maar eenmaal op een zender lijkt zappen niet te gaan?

 

EDIT:  moet dus op de “Home" knop drukken . Gevonden dus 😊

Ik kan op de DIW wel p+ en p- gebruiken momenteel. Maar ook met de cijfers kun je natuurlijk een andere zender kiezen 😉. Als het goed is.

Heeft te maken met de grote storing op het tv platform momenteel, @storing netflix . Niemand heeft de gids momenteel.

 

Reputatie 2

Ik kan op de DIW wel p+ en p- gebruiken momenteel. Maar ook met de cijfers kun je natuurlijk een andere zender kiezen 😉. Als het goed is.

Nu lukt het wel idd. Ik wordt nu echt bedreven in “beperkte modus” 😉

Fout code avs-500-10000-beperkte modus?

en nu?

Ik heb hier nu ook last van, al 3x modem uit- en aangezet maar niets opgelost. KPN moet dit zelf gaan doen, hopelijk snel. 

Hier ook, sinds gisteravond al. 

AVS-500-10000

STB-ZAP-01

AVS-TO-0001

Binnenkort vast weer 5 gratis B-films van 10 jaar oud om het goed te maken. 

Ja, idd, films die je allang gezien hebt. Wat een manier om de klanttevredenheid hoog te houden! 

Of een kleuterfilm als je kinderen al een paar jaar de deur uit zijn 

Ik heb hetzelfde probleem. Geen tv op iPad en mobiel

 

Reputatie 1

Zeer vervelend! ITV verbreekt “ingelogd blijven" en lukt daarna niet meer in te loggen. Abonnementsnummer+ pincode lukken dus niet meer. Na intoetsen, klikken op inloggen, krijg ik een eindeloze loop (wieltje)!. Een nieuwe pincode aanmaken in Mijn kpn lukt ook niet !

Weet iemand hoe je dit oplost?

Niets werkt hier nog, was serie aan het kijken en wilde het op pauze zetten en toen ging het mis. Daarna gereset en nu heb ik helemaal niks meer, herstarten helpt niet, resetten ook niet en mijn abonneenummer verschijnt ook niet en ook geen tv gids.

 

Helaas herkenbaar vanavond @GrandM1961 .

Morgen zal het wel weer werken. 

Fout code avs-500-10000-beperkte modus?

en nu?

Ook last van vanavond, 3x modus uit- en aangezet maar niets helpt. KPN slaapt gewoon door, wordt niets opgelost. Zo balen dat ik m’n opnames niet kan bekijken. 

Reputatie 2
Badge

Hoe kan dat nu storing ? Glasvezel is zo betrouwvbaar, en we  onderhouden het goed!

 Zeker een nontechneut aan  het werk oif tijdens het ónderhoud’koffie zitten leuten! Op je vrijdagavond geentv kunnen kijken(!) geld terug!

Badge

Storing ook hier.

Wordt tijd voor een andere manier om TV te kijken.

 

Badge +19

@Softwaregeek er is een tv storing. Geen glasvezel storing!

Reageer