Beantwoord

Sagemcom DIW7022 koppelen aan Logitech harmony elite

  • 30 December 2023
  • 13 reacties
  • 269 keer bekeken

Ik probeer de TV Box van KPN Sagemcom (DIW 7022)te koppelen aan mijn Logitech Harmony elite, maar ik krijg totaal geen respons van de tv box, dit is zeer lastig daar de harmony een geheel vormt met de Cinema set. de huidige afstandsbediening van kpn mag van mij wel komen te vervallen, deze beide  afstandsbedieningen gebruiken is niet wenselijk. Is er een oplossing voor om alleen de harmony elite te gebruiken?

icon

Beste antwoord door Zwelgjew 31 December 2023, 08:32

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Voor zover ik weet is dat nog niet mogelijk. Zit er zelf ook op te wachten. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Zwelgjew 
De 7022 werkt met bluetooth en de harmony werkt met infrarood, dus die twee krijg je nooit gekoppeld.

Misschien later?…..

Reputatie 5
Badge +4

Check hier een lijst met alles wat nog op de planning staat. Bij 32 staat iets over de koppeling met Harmony (voorlopig niet denk ik)

 

Als de een met infrarood werkt en de ander met bluetooth dan is dit een verloren strijd, dan moet de harmony het veld gaan ruimen na jaren trouwe dienst, de tijd gaat vooruit en de harmony helaas niet.

Ik dank iedereen voor zijn of haar antwoord . 

goededag allemaal,

 

ik zit dus ook met het probleem. 

logitech harmony elite hub, vorig jaar gekocht. ondersteunt bleuthoot wireless en infrarood.

verderop in deze discussie de optie, om via kpn afstandsbedieningen toevoegen getracht, maar vind niks..

kpn reageert nergens op, dus probeer het hier nogmaals.

zou iemand de moeite kunnen en willen nemen me uit te leggen wat de stappen zijn?

moet b.v in de logitech omgeving bluetooth aangezet worden?

want hij pakt namelijk ook vanaf het begin de playstation 4 niet.

 

alvast dank.

groet, Jeffry 

Reputatie 1
Badge

@jeffry Evers Lees dit maar door(spoiler: Helaas): HDMI CEC werkt niet goed op Denon X2800H en TV+ | KPN Community

@jeffry Evers Lees dit maar door(spoiler: Helaas): HDMI CEC werkt niet goed op Denon X2800H en TV+ | KPN Community

dit gaat niet over mijn probleem heb ik het idee…

de harmony elite hub heeft wel bluetooth de oude harmony niet.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @jeffry Evers, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

In eerste instantie wil ik je vragen om dit topic eens door te nemen om te kijken of je hier iets aan hebt. Voor zover ik het in kan schatten zou dit nuttige informatie voor je moeten zijn. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?

Reputatie 1
Badge

@jeffry Evers Lees dit maar door(spoiler: Helaas): HDMI CEC werkt niet goed op Denon X2800H en TV+ | KPN Community

dit gaat niet over mijn probleem heb ik het idee…

de harmony elite hub heeft wel bluetooth de oude harmony niet.

Je hebt gelijk, inmiddels was het topic een andere kant opgegaan en is weer ‘terug naar de titel’.

Hoi @jeffry Evers, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

In eerste instantie wil ik je vragen om dit topic eens door te nemen om te kijken of je hier iets aan hebt. Voor zover ik het in kan schatten zou dit nuttige informatie voor je moeten zijn. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?

@Jan van KPN, Kun jij een escalatie in de systemen van KPN inzetten dat de DIW7022 wordt aangemeld bij Logitech. Dat is de enige juiste manier om de koppeling tussen Harmony en TV+ voor elkaar te krijgen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @jeffry Evers, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

In eerste instantie wil ik je vragen om dit topic eens door te nemen om te kijken of je hier iets aan hebt. Voor zover ik het in kan schatten zou dit nuttige informatie voor je moeten zijn. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?

@Jan van KPN, Kun jij een escalatie in de systemen van KPN inzetten dat de DIW7022 wordt aangemeld bij Logitech. Dat is de enige juiste manier om de koppeling tussen Harmony en TV+ voor elkaar te krijgen.

Goedemorgen @mrGanesha!
Dit is iets dat we al eens eerder hebben doorgegeven aan de ontwikkelaars en voor de zekerheid zal ik dat nogmaals doen. Dat is geen garantie dat dit ook daadwerkelijk wordt opgelost maar het is zeker wel begrijpelijke feedback. 

Hoi @jeffry Evers,

zoals @mrGanesha als aangeeft moet KPN de KPN TV+ Box oftewel de DIW7022 aanmelden bij Logitech. Helaas geven ze hier weinig prioriteit aan, aangezien dit al meer dan een jaar geleden voor het eerst is gevraagd. In dit Topic staan alle feature request aan KPN mbt de KPN TV+, item 32 gaat over de het aanmelden van de de DIW7022. Momenteel staal het blijkbaar nog steeds op de het lijstje “Dingen waar het team naar gaat kijken of ze dit kunnen gaan doen. Betekent dat nog niet zeker is of het gaat gebeuren. En als het dan op de planning komt, wanneer het dan beschikbaar zal zijn.” 
Het staat al minsten 9 maanden in dat lijstje.
Toevallig heb ik 12 dagen geleden (2 dagen voor jouw vraag hier) nog om een update gevraagd hier, echter heb ik daar helaas nog geen reactie op gehad.
Je kunt dit proberen om het enigszins werken te krijgen, maar dat is echt een lapmiddel. Het aanzetten vanuit die eco stand werkt in ieder geval niet en soms vallen knoppen (tijdelijk) weg omdat de bluetooth dan verbroken is geweest.
Het enige wat helpt is denk ik KPN blijven aangeven dat ze de box gaan aanmelden bij Logitech, want inmiddels komen er steeds meer gebruikers met het zelfde probleem. Hun eigen Afstandsbediening is gewoonweg niet goed genoeg om meer apparaten te kunnen bedienen.

@Jan van KPN , het klopt dat het inderdaad dat het eerder is doorgegeven aan de ontwikkelaars. Maar zoals ik in mijn reactie in het request topic al aangeef, vind ik op zijn minst dat er na 9 maanden toch wel weer een update mag komen over de status.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb dit afgelopen week nagevraagd. De afgelopen periode heeft de focus vooral gelegen op het verhelpen van de grotere audio dingen en algemene stabiliteit en is er geen tijd geweest voor dit. 

Ik kan geen garanties geven over of en wanneer er wel tijd voor is. Maar, het is nog wel iet is wat op de lijst staat om verder naar te kijken.

Reageer