Vraag

Smart TV app KPN geeft foutmelding dat er geen internetverbinding is

  • 16 October 2022
  • 38 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1

Dit is toch geen service ? Een paar weken lag KPN er een paar uren uit, dus ik dacht ze zijn de boel aan het verbeteren. Het duurde twee dagen, de vreugde, maar nu is het weer na 6 -  8 keer opstarten weer mis. Meestal dat grijze veld met de mededeling dat er geen netwerkverbinding is, maar die is er wel. Ook alles al eens gereset. Helpt niet.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

38 reacties

Reputatie 1

Heb ik allemaal al gedaan. Vanmorgen weer de andere variant: volledig zwart scherm. Maak ik maar geen foto van😜

Reputatie 7
Badge +17

@Beech nog meer foto's is niet nodig.

Wat ik wel wil vragen is je profiel in te vullen. Ik ga een ticket voor je aanmaken zodat de technische dienst er voor je naar kan kijken.

Laat je hier weten als je je klantnummer, postcode en huisnummer hebt opgegeven?

Reputatie 1

Opgegeven

Reputatie 1

Ik heb nog een keer de app verwijderd en de stekker een kwartier uit de TV gehad. Wil de komende dagen zien of het heeft geholpen. En ik heb de ztav-ontvanger in de ecostand gezet.

Cache wissen van apps in de Samsung. 

Afstandsbediening Samsung 

Huisje,  selecteer tandwiel en ga naar boven, naar tv apparaat beheer en bevestig. 

Ga naar opslag beheren app lijst weergeven. 

Ga naar de app KPN iTV en selecteer details weergeven. Daar kun je de cache wissen. 

Reputatie 1

Cache kan ik niet vinden

Reputatie 7
Badge +17

@Beech ik heb een ticket voor je aangemaakt. Kan je nog aangeven waar je op vastloopt met het legen van de cache?

Cache kan ik niet vinden

Waar loop je vast in het door mij gegeven stappenplan? Na selecteren tandwiel niet de ok knop indrukken, maar naar de bolletjes erboven en dan helemaal naar rechts tv apparaat beheer.

Reputatie 1

De app vertoont weer het grijze scherm met devtekst zoals hierboven in de afbeelding. Ik ga nu de TV-ontvanger gebruiken in de eco-mode.

Bedankt allemaal.

Reputatie 1

Cache wissen van apps in de Samsung. 

Afstandsbediening Samsung 

Huisje,  selecteer tandwiel en ga naar boven, naar tv apparaat beheer en bevestig. 

Ga naar opslag beheren app lijst weergeven. 

Ga naar de app KPN iTV en selecteer details weergeven. Daar kun je de cache wissen. 

Ik zie geen tv apparaat beheer en bevestig

 

Je zit dáár ook helemaal verkeerd. Je moet bij selecteren tandwiel juist NIET op de ok knop drukken.

Maar eerst naar boven, naar de bolletjes.

 

Reputatie 1

Daar had ik ook gekeken, maar apparaatbeheer staat er niet.

 

Helemaal naar rechts. Er zijn meer opties (bolletjes) dan er in beeld staan 😉

Bij mij staat het in eerste instantie ook buiten beeld.