Beantwoord

Storing met ITV Online app (foutcode 403-3035, haperingen, inlogproblemen)

  • 22 February 2019
  • 104 reacties
  • 5927 keer bekeken


Toon eerste bericht

104 reacties

Onmogelijk kijken, inderdaad. Reclame, programma onderbroken, terug in de tijd, bevriezen. Hopeloos.
App verwijderd. Onbruikbaar.
Paul, Joran, ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom de vorige versie niet direct is teruggezet na de eerste meldingen van alle problemen die er met de nieuwe versie zijn en nog steeds niet zijn opgelost. Na het debacle met de EB V10a is dit toch wel heel erg voor een professionele (????) organisatie als KPN. Meen eens?
En, hoe werkt dit forum? Leest iémand van KPN mee, of zijn we alleen maar tegen elkaar aan het spuien? Wordt aan de app gewerkt, of worden we als klant genegeerd?

Ben benieuwd wanneer de iTV Online Interactieve TV app weer naar behoren werkt. Daar waar we als klant voor betalen; overal in huis televisie kunnen kijken, is onderdeel van het abonnement. Graag per direct een oplossing / verbetering!

Groet,
Jilles
De moderatoren zijn van KPN, maar laten al een tijdje niets meer van zich horen.
Reputatie 7
Badge +28
We lezen zeker mee en geven jullie feedback door aan de developers. Er is nog geen update sinds Pauls reactie, zodra we meer weten laten we dat hier direct weten.
Reputatie 7
Badge +28
Hoewel de storing nog wordt onderzocht zijn er wat aanpassingen gedaan aan de netwerkkant. Merken jullie al verbetering?
Bedankt voor je reactie. Kan het niet eerder testen dan in het weekend, laat het je daarna weten.
Reputatie 7
Hoewel de storing nog wordt onderzocht zijn er wat aanpassingen gedaan aan de netwerkkant. Merken jullie al verbetering?
Joran,

Heb de iTV app via de iPhone nu 15 minuten aaneengesloten draaien, in die 15 minuten ben ik geen haperingen/verstoringen, vastlopers of terugval naar een vorig programma tegen gekomen! Lijkt alsof de netwerkverbeteringen in deze hebben geholpen.

App lijkt als vanouds te werken 😉

Vanavond geprobeerd Feijenoord - Ajax op de iPad 2018 met nieuwste updte proberen te kijken. Starten van de stream ging regelmatig fout en als er werd afgespeeld, dan duurde het hooguit een kwartier en kwam het akelige ronddraaiende cirkeltje weer in beeld. Wachte, wachten, wachten, maar het afspelen werd niet hervat, dus maar weer afbreken en na een paar keer bovenstaande boodschap weer beeld. Ik ben er nu maar mee gestopt, want dit niet meer leuk (netjes uitgedrukt). 😡😠😫😩😢

Casey toont het duidelijk aan,er is wel íets verbeterd, maar als je probeert langer te kijken gaat het mis.
Omdat ik geen zin heb om me te ergeren laat ik het dus maar. Het zou prettig zijn als de moderatoren ons duidelijk op de hoogte houden en ons laten weten wanneer we deze ‘fantastische’ (!...) app eindelijk echt kunnen gebruiken. Het duurt lang. Te lang.
Reputatie 7
Ik zal toch zeker niet de enige zijn waar het nu wél goed werkt?
Ook via de iPad met 6.3 gisteravond twee uren lang probleemloos kunnen kijken via de app.
Reputatie 7
Badge +25
Ik zal toch zeker niet de enige zijn waar het nu wél goed werkt?
Ook via de iPad met 6.3 gisteravond twee uren lang probleemloos kunnen kijken via de app.

Bij mij werkt het nu ook weer prima (iPhone X ). Zodra het weer werkt komen niet alle klanten hier weer terug om dat te melden natuurlijk.

Ik heb jullie reacties overigens doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Gisteravond zagen ze nog wel vertraging, nu moet dat verbeterd zijn.

Ik snap dat je/jullie er wel klaar mee bent/zijn, maar mochten jullie nog meer problemen ervaren, of juist niet, laat het vooral weten. We sturen alles door. Als wij nog weer wat nieuws horen, dan zullen we dat ook delen.
Reputatie 7
Dat is waar🤣 zodra het weer werkt hoor je de meesten jammergenoeg niet meer,... Dat is vaak zo, kom ik ook wel regelmatig tegen @work.

Zoveel gebruiken wij de app eigenlijk niet, soms wel als bv iemand alleen wilt kijken met de oordopjes in. Dan is de app weer ideaal.
Zo gauw ik heb geconstateerd, dat de app goed werkt, laat ik het weten. OK? 😉
Reputatie 7
Badge +30
Haha Casey, helemaal goed 😅. De storing staat nog steeds aangemeld, maar ik zie nog geen update sinds gisteravond. Wordt vervolgd!
Reputatie 7
Zo gauw ik heb geconstateerd, dat de app goed werkt, laat ik het weten. OK? 😉
Al gedaan? 😴
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt erop dat de app weer werkt😅
Reputatie 1
De app werkt bij mij weer, is wel nog veeeeeel trager dan de vorige versie. Eigenlijk wel benieuwd wat er dan veranderd is 🥺
Ik zou in dergelijke gevallen asap de oude app weer aanbieden in de app store.
Al met al ben ik niet tevreden over de communicatie, maandelijks krijgen we een nieuwsbrief met een “goed nieuws show”, maar als er iets niet in orde is hoor je niets, zelf moeten struinen in de forums en constateren dat anderen met hetzelfde te kampen hebben vind ik geen communicatie.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt erop dat de app weer werkt😅

Lijkt inderdaad beter te werken als de stream eenmaal loopt, maar dat duurt nog altijd erg lang.
is dit de algemene ervaring?
Het is inderdaad geen succes dat itv. Heeft in het begin wel gewerkt maar is de laatste tijd alleen maar meldingen over browsers sluiten ect en voledig scherm wat niet opent
Ook doen de meeste zenders het niet als het een keer wel lukt
Mijn conclusie: Een overbodige en nutteloze dienst op deze manier.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

hij doet het weer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vanavond probleemloos via de app tv gekeken, dus de problemen lijken opgelost te zijn! 👍🏻
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb ook even gekeken, en ik kan ook inloggen met me KPN ID. 😉👍🏼

Reageer