Beantwoord

Storing met ITV Online app (foutcode 403-3035, haperingen, inlogproblemen)

  • 22 February 2019
  • 104 reacties
  • 5927 keer bekeken


Toon eerste bericht

104 reacties

De app werkt bij mij weer, is wel nog veeeeeel trager dan de vorige versie. Eigenlijk wel benieuwd wat er dan veranderd is 🥺
Ik zou in dergelijke gevallen asap de oude app weer aanbieden in de app store.
Al met al ben ik niet tevreden over de communicatie, maandelijks krijgen we een nieuwsbrief met een “goed nieuws show”, maar als er iets niet in orde is hoor je niets, zelf moeten struinen in de forums en constateren dat anderen met hetzelfde te kampen hebben vind ik geen communicatie.


Dat laatste kan ik geheel onderschrijven. De communicatie is niet alleen slecht, het is ook nog zo dat je door ‘beterweters’ van de klantenservice wordt wijsgemaakt dat er niets aan de hand is. Terwijl.....
Dit betreft ook andere storingen. Je kunt beter naar allestoringen.nl gaan om te kijken of er iets aan de hand is dan naar KPN.
Maar deze storing is dus opgelost, mooi, maar openheid vanaf het begin zou nog mooier zijn geweest.
Reputatie 7
Badge +21
@vaantje, fijn om te lezen!

@kptw, ik help je graag verder om deze ervaring positiever te maken. Kan je aangeven welk apparaat je gebruikt (met welk besturingssysteem), welke browser je getest hebt (meerdere of eentje?) en of je op dat moment thuis bent, of onderweg / in het buitenland. Dan kan ik even voor je nagaan of er een oplossing is!
Reputatie 7
Gisteravond (bij vol WiFi bereik) toch een paar hick-ups in de app gehad, bij starten van zender, wel geluid geen beeld, en een enkele vastloper. Dit was het dan ook wel 😂
Weer raak vanavond:

Baal echt. Vroeg op de avond KPN iTV “getest” en alles ok. Nu Madrid Ajax en ik heb foutmelding 500. App op oeuw geïnstalleerd zoals in forum aangegeven. Maar blijkt dat teveel mensen kijken!!!! Hallo KPN.....ik betaal maandelijks dus wil vanuit het buitenland ook populaire dingen zien en niet alleen Kunst en Kitsch. Blijft dit probleem? Heb het namelijk altijd met belangrijke voetblwedstrijden

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 6
Badge +10
En weer kan KPN de capaciteit niet aan. Tijdens het WK 2018 ging ook al zo bagger.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Ook bij ons is op geen één apparaat meer mogelijk om tv te kijken via de app. Hij start traag op en geeft foutmelding bij het kijken naar een zender. We gebruiken de app op iPad mini en iPhone 7. Foutmelding: sorry kan de programma informatie niet laden.

laatste tijd veel drama met deze app!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier ook foutmelding 500. Niet op een enkel apparaat, maar op verschillende soorten en maten (iPad, iPhone8, 7+). Alles gewist, opgestart, gereset, etc. Resultaat? 0,niks!
😡😡

Wanneer is dit opgelost? Waarom staat er geen melding op de website? Waarom is foutmelding 500 niet in het foutmedlingenboek te vinden? Ik begrijp niet dat jullie geld vragen voor een dergelijke dienstverlening? Waar kan ik de verloren tijd terugkrijgen van jullie?

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Ja, ook hier foutcode 500.... de tweede keer deze week. Wat een gez..k!

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Bij het starten van ineractieve pc met Windows 10 krijg ik ook foutcode 500-10015:

Sorry...
Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw.
(500-10015)

Ik zal het modem nog resetten, maar op dit moment wordt er voetbal gekeken, dus dat doe ik daarna.

Ook op tablet en smartphone kunnen we de pagina niet laden, geen foutcode, alleen: Sorry, kan de startpagina niet laden (0), Android.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Hier ook zelfde error code

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Hier hetzelfde probleem , zowel op de telefoon via de app niet kunnen kijken en zelfs op de pc die aan het modem gekoppeld is kan ik niet kijken . Vrouw zit voor de tv , dus had gehoopt dat ik via pc of telefoon iets anders kon kijken . Helaas na het gesodemieter met de wifi update vorig jaar nu weer ellende met kpn . En daar betaal je dan zoveel voor per maand ......

Doe hier eens wat aan kpn om je klanten te behouden , ik zit al te denken aan een overstap naar een andere provider .....

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Bij het starten van ineractieve pc met Windows 10 krijg ik ook foutcode 500-10015:

Sorry...Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw.
(500-10015)

Ik zal het modem nog resetten, maar op dit moment wordt er voetbal gekeken, dus dat doe ik daarna.

Ook op tablet en smartphone kunnen we de pagina niet laden, geen foutcode, alleen: Sorry, kan de startpagina niet laden (0), Android.

Ik heb al dagen dezelfde melding op verschillende apparaten zoals iPhone windows 10 app android app en edge browser app.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
hier zelfde foutmelding (500-10015) op Iphone en Macbook.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Hier ook zelfde probleem heel vervelend heb net een week kpn en de app heeft nu al problemen...

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Op dit moment is het erg druk in de Interactieve TV app. We werken aan een oplossing. Wacht 5-10 seconden voor je opnieuw inlogt.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 6
Badge +10
Iedereen kijkt naar Ajax. KPN kan de capaciteit weer niet aan.

*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 4
Badge +6



Daarna via https://portal.itvonline.nl/ geprobeerd en dan de onderstaande melding:



Vorige wedstrijd hetzelfde gehad, nu via illegale manier toch aan het kijken.

Dit kan niet KPN, betaal voor een dienst, lever deze ook dan.

Dit is (***) zo.

Geen vriendelijke groet Timo

*Admin: samengevoegd met relevant topic
Reputatie 7

En nu op het werk draai ik op een ander wifi netwerk en daar werkt de app op de telefoon ineens wel ....

Kpn weer een update uitgevoerd aan de experia box 10 wat voor ellende zorgt ??

( vorig jaar schakelde de telefoon niet automatisch meer naar wifi door een verkeerde update aan de experia box 10 , wat tijden geduurd heeft voordat de oorzaak gevonden werd en mij flink wat extra kosten opgeleverd heeft omdat ik telkens over mijn bundel heen ging . Helaas nooit excuses gehad van KPN of een tegemoetkoming in de onkosten )
Reputatie 4
Badge +6
sinds 22:38 werkt het weer



*Admin: samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Eens,...

  • heel lang laden, waarbij het beeld soms terugspringt naar het zenderoverzicht ervoor.
  • beeld loopt vast terwijl geluid doorspeelt.
  • spontaan zwart beeld tijdens kijken.
  • reageert wat trager allemaal.
Kijken op mijn iPad met iOS 12.14 was voor enige dagen goed mogenlijk maar is nu praktisch onmogelijk. Ik krijg de code kan de video niet afspelen, foutcode 500. App verwijderen en opnieuw installeren geeft geen verbetering. Graag oplossing voor mijn probleem

LeetNeet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 4
Badge +1
Ook ik wilde de wedstrijd kijken via de app en ook hier die 500 error 😡

En bedankt kpn....

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reageer