Beantwoord

Wanneer komt de Apple TV app?

  • 4 November 2020
  • 273 reacties
  • 7306 keer bekeken


Toon eerste bericht

273 reacties

Reputatie 7

KPN maak er werk van en zorg er voor dat KPN TV+ ook de Apple TV app kan hebben. 

Ik denk niet dat het lang zal duren totdat de Apple TV app op de TV+ Box beschikbaar zal zijn.

Het gaat om de KPN TV app voor de Apple TV. Je begrijpt er zoals gewoonlijk weer niet veel van 🙈😇

Ik reageerde op de opmerking van @HansBakker en die ging toch echt over de Apple TV app op de TV+ Box.

Ik kan er niet veel anders van maken, ik verwacht echt dat de Apple TV app op korte termijn beschikbaar zal komen op de TV+ Box.

Reputatie 4
Badge +2

Wanneer komt TV van KPN eindelijk naar de Apple TV. En nee, geen app voor de Apple TV. Maar gewoon als provider verbinden met de Apple TV zoals het Belgische Proximus en andere buitenlandse providers. Duurt echt veel te lang………….

Reputatie 7

Wanneer komt TV van KPN eindelijk naar de Apple TV. En nee, geen app voor de Apple TV. Maar gewoon als provider verbinden met de Apple TV zoals het Belgische Proximus en andere buitenlandse providers. Duurt echt veel te lang………….

Dat zal niet gaan gebeuren. Als KPN iets op de Apple TV gaat doen dan zal dat absoluut iets zijn wat lijkt op de smart-TV app die ook op Tizen (Samsung), WebOS (LG) en Android TV (Sony, Philips, ...) actief is.

Maar ook daarvan is nog niet duidelijk of die er ooit zal gaan komen.

Reputatie 2
Badge

ik snap dit ook niet, van de grote drie is kpn de enige zonder.

 

maar ook even wat verwarring weg nemen bij gebruikers alhier:: kpn hoeft apple niet te betalen voor de app zoals “MusicIsMyLife” twee jaar terug aan het begin van topic schreef, dat is larie koek, apple rekent enkel 99 dollar per jaar voor het gebruik van het apple developer programme / portaal om apps op de app stores te kunnen publiceren, en surprise surprise: kpn heeft reeds vele jaren al verschillende apps in de app stores van zowel google als apple staan, dus die kosten maken ze toch al, zijn bedrijfskosten, en is niet per app apart, maar per developer account, kpn heeft 1 developer account voor alle reeds beschikbare apps op ios/iphone/mac/watch/etc van kpn, zoals de mijn kpn app, kpn thuis app, kpn tv app, kpn prepaid app, etc.

Reputatie 2
Badge

Mocht er geturfd worden door KPN: ook ik zou bijzonder blij worden van een AppleTV app.

Reputatie 7

Mocht er geturfd worden door KPN: ook ik zou bijzonder blij worden van een AppleTV app.

Ik zou zeggen begin een poll.

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik wil wel een poll aanmaken maar ik krijg die 3 puntjes niet te zien. Ik zou ontzettend graag een app willen voor Apple TV in ieder geval.

Reputatie 7

Ik wil wel een poll aanmaken maar ik krijg die 3 puntjes niet te zien. Ik zou ontzettend graag een app willen voor Apple TV in ieder geval.

Op een telefoon lukt dat niet, op een tablet alleen in landscape mode en op een laptop of PC moeten die puntjesaltijd zichtbaar zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Ik wil wel een poll aanmaken maar ik krijg die 3 puntjes niet te zien. Ik zou ontzettend graag een app willen voor Apple TV in ieder geval.

Een poll hier zou ook totaal niet representatief zijn, daar wordt het forum niet genoeg voor bezocht door alle KPN klanten.

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb inmiddels wel een poll aangemaakt. Het is gewoon jammer dat er nog geen app is voor verreweg het beste streaming kastje dat er bestaat. Het 2022 model heeft verreweg de snelste processor en match framerate instelling. 

Ik heb inmiddels wel een poll aangemaakt. Het is gewoon jammer dat er nog geen app is voor verreweg het beste streaming kastje dat er bestaat. Het 2022 model heeft verreweg de snelste processor en match framerate instelling. 

Ik heb meteen gestemd. Alleen had je er misschien ook nog een optie “Ik heb geen Apple TV” bij kunnen zetten. Er zijn nu meer stemmen tegen dan voor. Wellicht zijn die tegen stemmers helemaal gene Apple TV gebruikers.

Reputatie 7
Badge +6

@Bastiaan81 goede aanvulling, ik heb een moderator een privé bericht gestuurd om deze optie toe te voegen.

 

Reputatie 7
Badge +6

helaas is toevoegen niet meer mogelijk, ik ga ervan uit dat mensen die “nee” stemmen dit vooral doen omdat ze geen Apple tv hebben en/of niets met Apple hebben

Reputatie 6
Badge +2

helaas is toevoegen niet meer mogelijk, ik ga ervan uit dat mensen die “nee” stemmen dit vooral doen omdat ze geen Apple tv hebben en/of niets met Apple hebben

Het woord Apple roept bij bepaalde mensen meteen het woord “Nee” op zonder zich er ook maar in verdiept te hebben. Ik zal geen namen noemen verder.

Reputatie 7
Badge +6

Ja ik zag het helaas ook in de eerdere reacties. Laat een ieder zelf bepalen of hij of zij een Google of een Apple apparaat neemt. Om een ander een Apple TV app te misgunnen is dan een beetje triest.

Reputatie 2

Indien iemand van KPN inderdaad dit volgt: ook wij zouden heel graag een KPN iTV app voor de Apple TV zien. Dat is het enige punt in de vergelijking met Ziggo waar glasvezel van KPN de vrienden met de oranje Z voor moet laten gaan, en dat is jammer.

Voor iedereen op dit topic: 

 

Achteraf slecht dat ik er vanuit ben gegaan dat ik dacht dat KPN wel een tv app op de Apple TV ondersteunde. 

op het webOs van LG werkt dit niet tot nauwelijks. App start niet op.

Ben wel benieuwd naar de percentages welke platformen het meest worden gebruikt door kpn klanten.

Reputatie 7
Badge +20

@Blekkie 

Ik ben bang dat Apple niet hoog zal staan.

Ik ben geen Apple fan bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +6

Ik ben geen Apple fan bijvoorbeeld. 

Dan zal het wel niet doorgaan.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben geen Apple fan bijvoorbeeld. 

Dan zal het wel niet doorgaan.

 

Ik dacht dat KPN wel in gesprek is met Apple.

Apple moet toestemming geven.

Reputatie 7

Ik dacht dat KPN wel in gesprek is met Apple.

Apple moet toestemming geven.

KPN is, naar mijn weten, in gesprek met Apple voor de Apple TV app op de TV+ Box, niet voor de smart-TV app op een Apple TV.

Reputatie 6
Badge +2

@Blekkie

Ik ben bang dat Apple niet hoog zal staan.

Ik ben geen Apple fan bijvoorbeeld. 

Ik ben geen Google fan, dus dat zal dan wel het einde van Google betekenen.

 

Apple hoeft niet afzonderlijk om toestemming gevraagd te worden voor een KPN app voor de Apple TV. Dat is gewoon het indienen van een app die door Apple beoordeeld wordt zoals iedere app die in de App Stores staat door Apple beoordeeld wordt. Daar is niet expliciet toestemming voor nodig.

 

Dat er geen Apple TV app is van KPN is 100% de verantwoordelijkheid en nalatigheid van KPN. Wederom achter de concurrentie aanhobbelen.  Triest.

Reputatie 7

Dat er geen Apple TV app is van KPN is 100% de verantwoordelijkheid en nalatigheid van KPN. Wederom achter de concurrentie aanhobbelen.  Triest.

Maar KPN hobbelt toch niet achter de concurrentie aan immers dat zou betekenen dat er een TV app voor op een Apple TV gaat komen. Ik heb daar nog geen enkele indicatie voor gezien.

Reputatie 6
Badge +2

Dat er geen Apple TV app is van KPN is 100% de verantwoordelijkheid en nalatigheid van KPN. Wederom achter de concurrentie aanhobbelen.  Triest.

Maar KPN hobbelt toch niet achter de concurrentie aan immers dat zou betekenen dat er een TV app voor op een Apple TV gaat komen. Ik heb daar nog geen enkele indicatie voor gezien.

Maar jij werkt niet voor KPN en ik neem niet aan dat KPN je persoonlijk op de hoogte gaat brengen waar ze intern mee bezig zijn.

Reageer