Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23813 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?
Reputatie 7
Badge +25

We zijn altijd bezig om onze producten te verbeteren. Zo ook KPN Internet en TV. Jouw mening is dus belangrijk voor ons! Lijkt het je leuk om feedback te geven over het gebruik van een nieuwe tv-ontvanger? En heb je al een KPN Internet en TV abonnement en een KPN account (KPN ID)? Meld je dan aan als tester!
 

Je krijgt gratis de nieuwe tv-ontvanger in bruikleen en test deze voor een periode van 6 maanden. De tv-ontvanger sluit je aan op je tv en je bent klaar om te testen.
 

Wat vragen we van jou als tester?

  • In een aantal korte vragenlijsten geef je je mening over het gebruik van de tv-ontvanger die we op dit moment aan het ontwikkelen zijn.
  • Je levert minstens 1 keer per week een actieve bijdrage op het KPN Forum in een besloten testgroep.

Wanneer kan je meedoen?

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

 

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk.

Als je vragen hebt kun je ze hieronder stellen. Inhoudelijke vragen over de tv-ontvanger kunnen we nog niet beantwoorden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb ook 24 mei de mail gehad “gefeliciteerd je mag de nieuwe ontvanger testen

 

Ik heb direct gereageerd, maar tot op heden geen mail gehad. 

Gaat er iets fout?

 

Gr. J.Mink

 

 

Reputatie 7
Badge +25

Hilarische grap. Ik heb weer een beetje gehakt dus mocht je je bericht missen dan weet je dat ik dat gedaan heb. De tv-ontvangers zijn nog niet eens verstuurd. En als @SledgehammerNL iets heeft ontvangen van ons dan weet je me via pb wel te vinden.

@mink2u Ik verwacht dat je vandaag een mail krijgt met duidelijkheid.

Ik zet het topic dan nu toch maar op slot. Voor alle mensen die meedoen met deze bèta van de nieuwe tv-ontvanger, ik zie je graag in het besloten gedeelte.