Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23809 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hebben we als reservebankers vandaag weer een kans?

Dit n.a.v. het bericht van @Paul_  een aantal dagen terug.

We zijn op dit moment de balans aan het opmaken n.a.v. de herinneringsmail. Dus ik verwacht dat in de komende paar dagen mensen op de reservelijst een mail kunnen gaan krijgen.

Reputatie 3

Mocht er onverhoopt nog ruimte zijn om te testen,  dan doe ik graag mee. @Paul_ . Zie profiel voor gegevens! 😀

Mocht er onverhoopt nog ruimte zijn om te testen,  dan doe ik graag mee. @Paul_ . Zie profiel voor gegevens! 😀

Hallo @Wiebjuh , de inschrijving om te testen is reeds lang gesloten, zie eerder binnen dit topic.

 

Reputatie 3

Mocht er onverhoopt nog ruimte zijn om te testen,  dan doe ik graag mee. @Paul_ . Zie profiel voor gegevens! 😀

Hallo @Wiebjuh , de inschrijving om te testen is reeds lang gesloten, zie eerder binnen dit topic.

Dat weet ik wel hoor😉  . Maar mocht er toch ruimte zijn, doe ik graag mee!😜

 

Reputatie 5
Badge +3

Hebben we als reservebankers vandaag weer een kans?

Dit n.a.v. het bericht van @Paul_  een aantal dagen terug.

We zijn op dit moment de balans aan het opmaken n.a.v. de herinneringsmail. Dus ik verwacht dat in de komende paar dagen mensen op de reservelijst een mail kunnen gaan krijgen.

We wachten rustig af.

Reputatie 7
Badge +22

Maandag maken we een nieuwe balans op n.a.v. de herinneringsmail etc.

@Paul_ is er al een nieuwe balans? 😉

Ik verwacht die ruimte niet als je je niet hebt aangemeldt, @Wiebjuh . Er zijn véél meer aanmeldingen dan beschikbare ontvangers. Reken er dus niet op.

Reputatie 7
Badge +16

Maandag maken we een nieuwe balans op n.a.v. de herinneringsmail etc.

@Paul_ is er al een nieuwe balans? 😉

👇🏾
 

Hebben we als reservebankers vandaag weer een kans?

Dit n.a.v. het bericht van @Paul_  een aantal dagen terug.

We zijn op dit moment de balans aan het opmaken n.a.v. de herinneringsmail. Dus ik verwacht dat in de komende paar dagen mensen op de reservelijst een mail kunnen gaan krijgen.

 

Reputatie 2

Zojuist een mail gehad dat ik ook mee mag gaan testen. Benieuwd naar het vervolg.

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ is er al een nieuwe balans? 😉

@Shyrin_ hieronder staat toch duidelijk maandag? 😁😝

Maandag maken we een nieuwe balans op n.a.v. de herinneringsmail etc.

Dus…. Het is…. MAANDAG! 😂🤣 Sorry, heb last van een plaagmomentje. 🤣🙈

Reputatie 7
Badge +22

Zojuist een mail gehad dat ik ook mee mag gaan testen. Benieuwd naar het vervolg.

Wat fijn dat je erbij bent @DennisHoltdijk94, verhip! Een naamgenoot! 😁

Reputatie 2

Lees het nu pas, zou graag deelnemen als er wat ruimte is..

Lees het nu pas, zou graag deelnemen als er wat ruimte is..

Hallo @A de Zeeuw , de inschrijving is reeds lang geleden gesloten, zie begin topic.

Er staan al bestaande inschrijvers op de wachtlijst/reservebank.

Dus, helaas.

 

 

Reputatie 7
Badge +25

@JanD en anderen.

Update: we hebben gemerkt dat niet iedereen heeft gereageerd op de mail, en anderen hebben wel gereageerd, maar geen forumaccount aangemaakt (wat een voorwaarde is zodat je feedback kan gaan geven). We willen natuurlijk wel zo dicht mogelijk bij ons gewenste aantal testers komen.

We gaan later vandaag een groot gedeelte van de reservelijst mailen. Let op: vol=vol, dus houd je mailbox in de gaten. Het formulier dat je in moet vullen zal dicht worden gezet zodra we genoeg aanmeldingen hebben, en dan is het helaas pindakaas.

Hallo @Paul_ , bedankt voor de update, ik hoop dat ik van de reservebank af mag en actief mee mag doen.

 

Hallo @Paul_ , ik heb vanmiddag een uitnodiging ontvangen en mijn deelname bevestigd.🙂

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag bericht ontvangen dat ik mee mag testen. Me gelijk aangemeld

Badge +12

Ik zit er klaar voor!…..maar helaas nog niets ontvangen 😪

Badge

Ik heb me tijden geleden aangemeld voor het testen van de nieuwe TV ontvangers, en ik zag zojuist in mijn spamvanger een mail van KPN met de titel "Gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen" weggefilterd worden.

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

 

@Paul_  wellicht? pretty plx? :D 

 

 

Ik heb me tijden geleden aangemeld voor het testen van de nieuwe TV ontvangers, en ik zag zojuist in mijn spamvanger een mail van KPN met de titel "Gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen" weggefilterd worden.

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

 

 

Hallo @magus77 kijk in de webmail of die mail daar ook in de spammap zit en keur de mail alsnog goed door op het opgeheven duimpje bovenin te klikken, dan komt de mail vanuit de spammap in de INBOX te staan.

Maar als die mail al lang geleden is binnengekomen, kan het zijn dat de deadline voor aanmelden verstreken is en kun je niet meer meedoen, helaas.

 

Badge

Ik heb me tijden geleden aangemeld voor het testen van de nieuwe TV ontvangers, en ik zag zojuist in mijn spamvanger een mail van KPN met de titel "Gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen" weggefilterd worden.

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

 

 

Hallo @magus77 kijk in de webmail of die mail daar ook in de spammap zit en keur de mail alsnog goed door op het opgeheven duimpje bovenin te klikken, dan komt de mail vanuit de spammap in de INBOX te staan.

Maar als die mail al lang geleden is binnengekomen, kan het zijn dat de deadline voor aanmelden verstreken is en kun je niet meer meedoen, helaas.

 

hij kwam om 5/24/2022, 3:10:20 PM binnen vandaag, rSpamD laat helaas niet toe spam die al is geweigerd alsnog af te leveren. ik heb alleen het linkje of whatever nodig van wat er in de mail staat denk ik dan

Ik heb me tijden geleden aangemeld voor het testen van de nieuwe TV ontvangers, en ik zag zojuist in mijn spamvanger een mail van KPN met de titel "Gefeliciteerd, jij mag onze nieuwe tv-ontvanger testen" weggefilterd worden.

Aangezien dit bericht als spam geweigerd is kan ik de inhoud niet meer lezen. Is er nog actie van mijn kant nodig om dit in gang te zetten?

 

 

Hallo @magus77 kijk in de webmail of die mail daar ook in de spammap zit en keur de mail alsnog goed door op het opgeheven duimpje bovenin te klikken, dan komt de mail vanuit de spammap in de INBOX te staan.

Maar als die mail al lang geleden is binnengekomen, kan het zijn dat de deadline voor aanmelden verstreken is en kun je niet meer meedoen, helaas.

 

hij kwam om 5/24/2022, 3:10:20 PM binnen vandaag, rSpamD laat helaas niet toe spam die al is geweigerd alsnog af te leveren. ik heb alleen het linkje of whatever nodig van wat er in de mail staat denk ik dan

Hallo @magus77 ik weet niet wat rSpamD is, maar staat de betreffende mail ook ergens in de KPN-webmail?

Wat als je met een eigen mailprogramma werkt volgens het IMAP-protocol, moet de mail ook in de webmail staan.

Zo ja, zie dan mijn eerdere reactie.

 

Badge

Nee, ik gebruik geen mail van KPN. De mailbox daarvan is leeg. 

Nee, ik gebruik geen mail van KPN. De mailbox daarvan is leeg. 

Hallo @magus77 ,wacht dan de reactie van een moderator binnen dit topic af.

Succes.

 

Badge

dank je voor de info in ieder geval 🙂 ik wacht af