Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23794 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Ik sta nergens, nog niet eens voor spek&bonen 😅 

Veel plezier en succes met testen 😃

Hallo @Anneke-Anna 

dat heb je de laatste reactie van @Paul_ niet goed gelezen, iedereen die (nog) geen bericht heeft gehad, is op de reservelijst geplaatst.

 

Hallo @JanD Zeker heb ik de reactie wel gezien, ik zie vrijwel alle reacties 👍 Ik heb allang mail gehad, ik ben niet geselecteerd 😊 

Dan heb ik je reactie verkeerd geïnterpreteerd, sorry.

Reputatie 3
Badge

Hoi, ben ik weer met een update. 😃

  • Iedereen die geen mail heeft gehad, staat op de reservelijst. We hebben iedereen die geselecteerd is dus een mail gestuurd. Maar je gaat zien dat mensen er niet op gaan reageren om wat voor reden dan ook. Dan gebruiken we de reservelijst om de plekken verder op te vullen. 

Zijn de mensen op de reservelijst vóór of ná de mensen met afwijzing aan de beurt?

 

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Reputatie 3
Badge

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Zou kunnen inderdaad, maar nu help je mij aan een nieuwe vraag 🧐

Als dat de reden is, ben ik wel benieuwd waarom :-)

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Zou kunnen inderdaad, maar nu help je mij aan een nieuwe vraag 🧐

Als dat de reden is, ben ik wel benieuwd waarom :-)

Dat weet alleen het team dat testers beoordeelt en accepteert, niet accepteert of op de reservebank plaatst.

Of die criteria openbaar wordt gemaakt weet alleen een moderator of niet?

 

Reputatie 7

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

Persoonlijk denk ik dat KPN zoveel mogelijk abonnees in een zo vroeg mogelijk stadium zekerheid wil geven. Als KPN verwacht dat bijvoorbeeld 10 geselecteerde abonnees toch niet deel zullen nemen dan zal zij zeer waarschijnlijk een wachtlijst van bijvoorbeeld 15 abonnees opstellen en alle andere abonnees direct alvast informeren over het feit dat zij helaas niet geselecteerd zijn.

@Doornekamp33 Ja, ik heb diezelfde werkwijze van Jarco Kriek vaker bij 'm gezien. 😆

Jazeker, daar is die een ster in, vooral ook in het zo snel oppakken van dit soort openbaar nieuws, of moet die er zo lang over nadenken wat voor tekst die er onder moet zetten, 28 dagen na het bekendmaken.🙀🙀

Normaal reageer ik nooit op dit soort opmerkingen maar voor dit ‘persoon’ en deze reactie maak ik een uitzondering. Ik hoop van ganse harte dat jij nooit gaat meemaken wat ik in de door jou aangehaalde periode van 28 dagen heb meegemaakt. Ik zou nu het liefst een paar kreten neerzetten maar ik weerwerk zeker dat ik dan de forumregels schend.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Wat zijn die criteria volgens jou dan? @JanD 

Ik voldoe aan alle criteria, dus vraag ik me af waar die gedachte vandaan komt? 

Reputatie 7
Badge +25

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Wat zijn die criteria volgens jou dan? @JanD 

Ik voldoe aan alle criteria, dus vraag ik me af waar die gedachte vandaan komt? 

Er zijn ontzettend veel klanten die wel voldeden aan “de criteria”, maar niet zijn uitgenodigd. Het komt puur doordat we ontzettend veel aanmeldingen hebben gehad. Dan is er de luxe om een goede verscheidenheid van merken tv's, etc. te kiezen. En dan kun je geluk hebben, of pech hebben… 

 

@Doornekamp33 Ja, ik heb diezelfde werkwijze van Jarco Kriek vaker bij 'm gezien. 😆

Jazeker, daar is die een ster in, vooral ook in het zo snel oppakken van dit soort openbaar nieuws, of moet die er zo lang over nadenken wat voor tekst die er onder moet zetten, 28 dagen na het bekendmaken.🙀🙀

Normaal reageer ik nooit op dit soort opmerkingen maar voor dit ‘persoon’ en deze reactie maak ik een uitzondering. Ik hoop van ganse harte dat jij nooit gaat meemaken wat ik in de door jou aangehaalde periode van 28 dagen heb meegemaakt. Ik zou nu het liefst een paar kreten neerzetten maar ik weerwerk zeker dat ik dan de forumregels schend.

Snap ik. Niemand weet wat er bij anderen speelt. Bedankt voor het niet schenden van de forumregels. We laten het hier in ieder geval rusten. Zoek elkaar indien gewenst via privéberichten op.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @cmderks , ik denk dat de mensen die afgewezen zijn niet voldoen aan de criteria om mee te kunnen testen en als er dan afvallers komen, de mensen van de reservelijst aan de beurt komen, anders had KPN de afvallers ook wel op de reservelijst kunnen plaatsen.

 

Wat zijn die criteria volgens jou dan? @JanD 

Ik voldoe aan alle criteria, dus vraag ik me af waar die gedachte vandaan komt? 

Er zijn ontzettend veel klanten die wel voldeden aan “de criteria”, maar niet zijn uitgenodigd. Het komt puur doordat we ontzettend veel aanmeldingen hebben gehad. Dan is er de luxe om een goede verscheidenheid van merken tv's, etc. te kiezen. En dan kun je geluk hebben, of pech hebben… 

 

Even voor de duidelijkheid, mocht het niet duidelijk zijn, ik begreep en begrijp de criteria prima hoor 😅 Ik vroeg me “slechts” af hoe @JanD bij die gedachte kwam. 

Hallo @Anneke-Anna , de criteria staan o.a. vermeld in de start van dit topic.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Anneke-Anna , de criteria staan o.a. vermeld in de start van dit topic.

 

Euhm Jan… die waren mij al vanaf het begin duidelijk. Waarom zou het mij niet duidelijk zijn? Volgens mij mis je een draadje in dit topic. 😊 ☕️

Mijn vraag aan jou was waarom jij dacht dat mensen waren afgewezen op criteria. Het klopte niet wat je dacht. @JanD 

 

Nou nou, die zijn uitgebreid zeg, de criteria zegt niet zoveel, daar voldoet zo goed als iedereen wel aan die zich aangemeld heeft zou ik zo zeggen.

  • Je hebt op dit moment KPN Internet en TV.
  • Je hebt thuis een brandbreedte (internetsnelheid) van minimaal 10 Mbit/s
  • Je bent bereid een geheimhoudingsverklaring te tekenen

Of lees ik nu ergens overheen of lees jij meer dan ik heb gedaan @JanD , want voor de rest is er geen criteria te vinden in het hele verhaal, ja dat je je wel zelf moet aanmelden en een vragenlijstje moest invullen.

En nu ik het verhaal van @Paul_ er na lees hebben ze een luxe gekregen door te kunnen schiften, overvloed dus en een mooie gelegenheid om veel verscheidenheid aan te wijzen, kan er dus goed getest worden.

Reputatie 7
Badge +10

Hoe dan ook, alle testers nogmaals veel test plezier 😃✔️

Wat ik mij van het formulier afvraag was er onduidelijkheden wat er ingevuld moest worden wat betreft kpn ID 

Ik heb mijn gegevens 2x ingevuld (aangemeld) 

Nogal een onduidelijk topic 

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Net als HD glas vanaf 1 

Mijn mening jammer dit 

 

 

Dat zeker @Anneke-Anna , je moet er maar zin in hebben, ik ga me echt niet voor het karretje van KPN laten spannen, hoe leuk het ook kan zijn om als eerste de nieuwe ontvanger te zien, voelen en ruiken.

Ik ga waarschijnlijk toch van de ontvanger af, lekker verder met een Ci+ in de TV, en nee @Noordzee geen Digitenne.🤔

Reputatie 7

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Vrijdag de 13e

Reputatie 7
Badge +10

Dat zeker @Anneke-Anna , je moet er maar zin in hebben, ik ga me echt niet voor het karretje van KPN laten spannen, hoe leuk het ook kan zijn om als eerste de nieuwe ontvanger te zien, voelen en ruiken.

Ik ga waarschijnlijk toch van de ontvanger af, lekker verder met een Ci+ in de TV, en nee @Noordzee geen Digitenne.🤔

Testen onder klanten is wel de (een) manier om je product te, testen haha Want uiteindelijk komt het ook bij de klant terecht. Ik heb een aantal test trajecten mee getest. Niet super bijzonder maar toch nuttig denk ik. 

Reputatie 7

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Vrijdag de 13e

Niet netjes maar mijns inziens wel van hele andere ordegrootte dan HD-"Glas" op 1.

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Vrijdag de 13e

Niet netjes maar mijns inziens wel van hele andere ordegrootte dan HD-"Glas" op 1.

Was als een voorbeeld genoemd 

 

@Anneke-Anna  Daar ben ik het ook zeker mee eens dat testen onder klanten een goede mogelijkheid is om je product goed ontwikkeld op de markt te brengen, je pakt toch wat variabelen die je in een test opstelling niet hebt.

Maar ik voel me niet geroepen om te testen, zeker niet omdat er wel naar feedback geluisterd word maar er vervolgens niks mee gedaan, dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.

 

P.S, Nog steeds gestopt met roken, hou vol ik ben ook sinds 07-02-2022 gestopt na mijn hartinfarct en soms is het best moeilijk om het vol te houden, heb alleen een extra stok achter de deur na mijn bijna niet meer op deze aarde mogen zijn ervaring, ben trots op je.👍

Reputatie 7

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Vrijdag de 13e

Niet netjes maar mijns inziens wel van hele andere ordegrootte dan HD-"Glas" op 1.

Was als een voorbeeld genoemd 

Wat is er dan nog meer toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

En er wordt weer niet waar gemaakt wat wordt toegezegd 

Wat is er dan toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Vrijdag de 13e

Niet netjes maar mijns inziens wel van hele andere ordegrootte dan HD-"Glas" op 1.

Was als een voorbeeld genoemd 

Wat is er dan nog meer toegezegd dat niet waar gemaakt wordt?

Waar wil je heen @wjb hou toch eens een keer op.! 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna  Daar ben ik het ook zeker mee eens dat testen onder klanten een goede mogelijkheid is om je product goed ontwikkeld op de markt te brengen, je pakt toch wat variabelen die je in een test opstelling niet hebt.

Maar ik voel me niet geroepen om te testen, zeker niet omdat er wel naar feedback geluisterd word maar er vervolgens niks mee gedaan, dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.

 

P.S, Nog steeds gestopt met roken, hou vol ik ben ook sinds 07-02-2022 gestopt na mijn hartinfarct en soms is het best moeilijk om het vol te houden, heb alleen een extra stok achter de deur na mijn bijna niet meer op deze aarde mogen zijn ervaring, ben trots op je.👍

Feedback “issues”, yep…. Ach ja….

Wat schrikken, doe je goed aan om te stoppen. 🍀

Dank je! Ik ben nu een half jaar gestopt 👍