Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23801 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 3
Badge

zijn er nog voorwaardes wat experiabox betreft.

heb namelijk nog de oude versie

@hudeck welke merk en type heb je dan? 🤔

Volgens mij de Experiabox V10.

Reputatie 7
Badge +24

zijn er nog voorwaardes wat experiabox betreft.

heb namelijk nog de oude versie

@hudeck welke merk en type heb je dan? 🤔

Volgens mij de Experiabox V10.

Daar is niks verouderd aan. Zelfs nieuwe klanten krijgen die soms.

Volgens mij de Experiabox V10.

@hudeck . Die wordt nog steeds uitgeleverd. Wees blij dat je de 12 nog niet hebt. Heeft nog de nodige bugs. De V10 is nog steeds de beste! (wil 'm zeker niet kwijt)

Als regulier worden deze momenteel gezien: V9, V10, V10A en Box12.

Reputatie 7
Badge +22

Volgens mij de Experiabox V10.

@hudeck deze: 

Als dat zo is, dan is het prima! 😉

Reputatie 3
Badge

Volgens mij de Experiabox V10.

@hudeck deze: 

Als dat zo is, dan is het prima! 😉

Ja heb het net nog gecontroleerd en het is de V10.

want heb ook de 1GB internet verbinding

Reputatie 7
Badge +22

Volgens mij de Experiabox V10.

Daar is niks verouderd aan. Zelfs nieuwe klanten krijgen die soms.

Klopt @Nick83, klanten met Bonding VDSL krijgen deze nog als de andere defect zou zijn. Omdat de KPN Box 12 niet geschikt is voor Bonding VDSL.

Reputatie 7
Badge +16

De dag is nog niet om, volgens mijn tijdrekening nog 6,5 uur😎
 

Maar denk niet dat ze nog 6,5 uur gaan werken 😂

De dag is nog niet om, volgens mijn tijdrekening nog 6,5 uur😎
 

Maar denk niet dat ze nog 6,5 uur gaan werken 😂

Bij KPN gaat alles zo goed als automatisch.

Inclusief de prijsverhogingen en het versturen en incasseren van facturen.😃

Reputatie 7
Badge +9

Nog niets gezien 😅 Ben benieuwd dan! 

Reputatie 7
Badge +16

Inclusief de prijsverhogingen en het versturen en incasseren van facturen.😃

Ja zolang het op geld aankomt wel inderdaad. 😂

Reputatie 7
Badge +22

Inclusief de prijsverhogingen en het versturen en incasseren van facturen.😃

Ja zolang het op geld aankomt wel inderdaad. 😂

😂🤣Altijd al zo geweest natuurlijk! 😝

Reputatie 7
Badge +22

Nog niets gezien 😅 Ben benieuwd dan! 

Zou toch wel fijn zijn dat er een kleine update kwam over het ontvangen van de mail. Want ik denk dat er nou geen mailtjes meer komen? 🤔 Kantoren bij KPN zijn natuurlijk dicht. 😉

Reputatie 7
Badge +16

Nog niets gezien 😅 Ben benieuwd dan! 

Zou toch wel fijn zijn dat er een kleine update kwam over het ontvangen van de mail. Want ik denk dat er nou geen mailtjes meer komen? 🤔 Kantoren bij KPN zijn natuurlijk dicht. 😉

Zal wel ontzettend slordig zijn als die batches gewoon niet afgerond gaan worden vandaag. 

Reputatie 3
Badge +1

Wel zojuist 3 factuurtjes voor deze maand ontvangen🤣. Ik mag meedoen met het testen van KPN factuur software 😁

Reputatie 7
Badge +7

Heb zojuist mijn handtekening aangepast en deze nieuwe test toegevoegd. 😀

Reputatie 7
Badge +8

De mail ontvangen. En uitverkoren om te testen! 🥳

Reputatie 5
Badge +5

Humor daarbij kpn. Eerst mail ik mag testen en dan een mail ik mag niet testen. Had een grap van mij kunnen zijn. 😂

Succes met testen 👍

Reputatie 7
Badge +10

Humor daarbij kpn. Eerst mail ik mag testen en dan een mail ik mag niet testen. Had een grap van mij kunnen zijn. 😂

Succes met testen 👍


Ik krijg de indruk dat er nogal wat foutjes gemaakt worden in deze 😅 En het testen is nog niet eens begonnen 😂

Er heeft al iemand (van KPN???) gelekt over de nieuwe decoder bij Totaal TV een artikel er over.

 

Reputatie 7
Badge +7

Er heeft al iemand (van KPN???) gelekt over de nieuwe decoder bij Totaal TV een artikel er over.

In dat artikel staat niets meer dan wat hier op het forum bekend is. Ik denk dat de schrijver van Totaal TV gewoon in dit topic meeleest.

Reputatie 7
Badge +8

Er heeft al iemand (van KPN???) gelekt over de nieuwe decoder bij Totaal TV een artikel er over.

 

Tenzij jij een ander artikel zie dan ik is er niets gelekt. Alleen dat de test gebruikers zijn gekozen, wat niet geheim is, want dat staat hier op dit publieke forum in een publieke thread.

Nou nou, wat een artikel van Jarco Kriek, de helft is hier gewoon te lezen en de andere helft heeft een hoog gis gehalte van de auteur.

Hij is trouwens rijkelijk laat, dit topic bestaat al even.

Maar ik lees dat het een antwoord word op de Next Mini, laat ik die nu eens gaan testen voor mijzelf.😁😁

Reputatie 7
Badge +7

@Doornekamp33 Ja, ik heb diezelfde werkwijze van Jarco Kriek vaker bij 'm gezien. 😆

Reputatie 7
Badge +20

Humor daarbij kpn. Eerst mail ik mag testen en dan een mail ik mag niet testen. Had een grap van mij kunnen zijn. 😂

Succes met testen 👍

@Meneertje van der Meertje ehh😅 kun je die toelichten?

Hallo @Thomas , nu je hier toch bent, kun je ons een update geven over de uitnodigingen, ligt dat nu stil en gaan de uitnodigingen versturen morgen weer verder, of kunnen we vandaag nog een uitnodiging verwachten?