Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23811 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

@Paul_ 

Kon er niet gewoon een emailtje uit van wie wel of niet mee kan doen aan het pilot. ?

Los van het invulformulier.

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_

Kon er niet gewoon een emailtje uit van wie wel of niet mee kan doen aan het pilot. ?

Los van het invulformulier.

Nee, zo werkt ‘t in dit geval niet. Er zijn mails voorbereid en we hebben nog wat aanvullende gegevens nodig. En het gaat om in totaal duizenden mails. Niet een kwestie van een mail vanuit Outlook bijv. Zit een heel systeem achter. 

@Paul_

Kon er niet gewoon een emailtje uit van wie wel of niet mee kan doen aan het pilot. ?

Los van het invulformulier.

Nee, zo werkt ‘t in dit geval niet. Er zijn mails voorbereid en we hebben nog wat aanvullende gegevens nodig. En het gaat om in totaal duizenden mails. Niet een kwestie van een mail vanuit Outlook bijv. Zit een heel systeem achter. 

Bedankt voor je reactie 😃👍

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ geeft niks, kan gebeuren! We kunnen lekker weekend houden en maandag zien we wel weer. Fijn weekend allemaal die op deze topic gereageerd heeft! 😉👍🏼

Gaat het vandaag dan gebeuren?📺

Reputatie 7
Badge +20

Wie weet! Het zal in ieder geval niet lang meer duren. 

Reputatie 7
Badge +10

🤞

Reputatie 7
Badge +9

Yessssss, mailtje is binnen. En ik mag meedoen 😎🎉👍

Reputatie 4
Badge +2

Hier ook geselecteerd voor deelname...Heb er zin in :)

Reputatie 7
Badge +25

Yessssss, mailtje is binnen. En ik mag meedoen 😎🎉👍

Yes, de mails zijn verzonden! Weet dat er extreem veel aanmeldingen waren en daarom dus ook mensen moeten teleurstellen. Dat is nou eenmaal niet anders. Stel dat mensen alsnog niet mee willen/kunnen doen, dan zullen we de groep nog wel verder aanvullen.

Reputatie 7
Badge +10

De vraag of de gegevens bewaard mogen worden voor in de toekomst in de zojuist ontvangen e-mail, is een Poll. Dat klopt natuurlijk niet, dat hoort geregistreerd te worden i.p.v. dat er een poll van gemaakt wordt. Kunt verder niets laten weten op die vraag, dan opent de Poll.   
 


 

 

Reputatie 7
Badge +25

Uhm nee, dat is niet goed. Ik geef ‘t door!

Reputatie 3
Badge +1

Yessssss, mailtje is binnen. En ik mag meedoen 😎🎉👍

Yes, de mails zijn verzonden! Weet dat er extreem veel aanmeldingen waren en daarom dus ook mensen moeten teleurstellen. Dat is nou eenmaal niet anders. Stel dat mensen alsnog niet mee willen/kunnen doen, dan zullen we de groep nog wel verder aanvullen.

Ik niet helaas… 😫

Badge +12

Ik heb nog helemaal geen mailtje ontvangen..🤔

Ik heb nog helemaal geen mailtje ontvangen..🤔

Je bent niet de enige.

Reputatie 3
Badge

Jammer, wel mail. Maar mag niet meedoen.

Volgende keer beter 😁

Reputatie 1
Badge

Mail ontvangen mag ook meedoen 

 

Reputatie 3
Badge +2

Wij mogen ook meedoen 😀

Ook hier mag getest worden! Ben benieuwd! 😃

Reputatie 7

Mails gaan in groepjes, dus niet iedereen zal ze op precies hetzelfde moment ontvangen.

Gefeliciteerd voor degenen die geselecteerd zijn!

Mail is binnen. Mijn eerste test! 💐👍 (klinkt ongelooflijk voor een Superuser, maar toch is het zo) 

Reputatie 3
Badge

Ik denk dat die mails niet kloppen, iedereen hier (op 2 na) mag meedoen. Dat klopt vast niet 

🤔😜

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb de mail ook binnen gehad, en ingevuld! 😉

Gaat goed komen. 😉

Ik denk dat die mails niet kloppen, iedereen hier (op 2 na) mag meedoen. Dat klopt vast niet 

🤔😜

Ik ga binnenkort wel mijn Nieuwe tv ontvanger testen 

Dan bij T-Mobile 😜

Reputatie 7
Badge +22

Ik ga binnenkort wel mijn Nieuwe tv ontvanger testen 

Dan bij T-Mobile 😜

@peter-keetfm overloper! 😂😝 LOL