Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23811 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Hallo moderatieteam, binnen 4 tot 6 weken zouden we een reactie krijgen van KPN, die tijd lijkt me nu wel om zo langzamerhand?

Als we de test-decoder krijgen, hebben we dus in feite 2 tv-decoders, kan dan ook de functie ‘gratis opnemen’ geactiveerd worden voor de testdoeleinden of gebeurt dat automatisch?

 

Reputatie 7
Badge +25

Hallo moderatieteam, binnen 4 tot 6 weken zouden we een reactie krijgen van KPN, die tijd lijkt me nu wel om zo langzamerhand?

Bijna! Zijn druk bezig met de voorbereidingen. 
 

Als we de test-decoder krijgen, hebben we dus in feite 2 tv-decoders, kan dan ook de functie ‘gratis opnemen’ geactiveerd worden voor de testdoeleinden of gebeurt dat automatisch?

Zo zal het niet werken. Als je nu 1 ontvanger hebt, en dan straks die nieuwe erbij om te testen, dan telt dat niet als 2 zodat je gratis kunt opnemen.

Hallo @Paul_ , bedankt voor je reactie.

 

Hallo moderatieteam, binnen 4 tot 6 weken zouden we een reactie krijgen van KPN, die tijd lijkt me nu wel om zo langzamerhand?

Als we de test-decoder krijgen, hebben we dus in feite 2 tv-decoders, kan dan ook de functie ‘gratis opnemen’ geactiveerd worden voor de testdoeleinden of gebeurt dat automatisch?

 

Komende Vrijdag is de 6e week om 

We zullen deze week wel bericht krijgen 

Ik hoop dat ik ook in aanmerking kom voor deze test 

Lijkt mij geweldig testen is mijn hobby

 

Reputatie 7
Badge +24

Tjonge, doe toch niet zo ongeduldig joh 😄

Hoe er ook ff rekening mee dat je niet mee mag doen hé... dat kan zomaar ... 🙄

Badge +12

Ik heb de nieuwe ontvanger binnen! Gaaf ding! Jammer dat ik niets over mag zeggen..…

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb de nieuwe ontvanger binnen! Gaaf ding! Jammer dat ik niets over mag zeggen..…

 

Kunnen we er dan vanuit gaan dat iedereen die uitverkoren is te testen, inmiddels bericht heeft gekregen? En een testexemplaar heeft ontvangen?

 

Hallo @Berteman , @SledgehammerNL heeft nog niets ontvangen, hij zit de de boel gewoon een beetje 'op te n***en'.😜

Zie ook de reactie van @Paul_ even terug dat de voorbereidingen in volle gang zijn.

 

Reputatie 7
Badge +24

@JanD volgens mij staat er een sterretje teveel. Althans ... voor de 2 woorden die ik in gedachten heb wel 🤔

Ik dacht het in te vullen met aai.

@Nick83 , @joop2011 

Reputatie 7
Badge +24

Ik dacht het in te vullen met aai.

@Nick83@joop2011 

@JanD heeft nu stiekem een sterretje weg gehaald 😄

Badge +12

Hallo @Berteman , @SledgehammerNL heeft nog niets ontvangen, hij zit de de boel gewoon een beetje 'op te n***en'.😜

Zie ook de reactie van @Paul_ even terug dat de voorbereidingen in volle gang zijn.

 

Jij snapt het 😜

Natuurlijk heb ik nog niets ontvangen….al hoop ik binnenkort wel een positief mailtje te ontvangen 😉

 

Hoi @SledgehammerNL en anderen,
 

Natuurlijk heb ik nog niets ontvangen….al hoop ik binnenkort wel een positief mailtje te ontvangen 😉

 

Het zou zo maar kunnen dat Post.nl aan jou huisje voorbijgaat.
Wegens opruiing. 😂
 

Badge +12

Hoi @SledgehammerNL en anderen,
 

Natuurlijk heb ik nog niets ontvangen….al hoop ik binnenkort wel een positief mailtje te ontvangen 😉

 

Het zou zo maar kunnen dat Post.nl aan jou huisje voorbijgaat.
Wegens opruiing. 😂
 

Haha...dan mist KPN wel een objectieve tester 😉

Hallo @SledgehammerNL , wat is er objectief aan als je als KPN-klant KPN-spullen test? Bij mij komt dat over als een slager keurt zijn eigen vlees.😎😉

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @SledgehammerNL , wat is er objectief aan als je als KPN-klant KPN-spullen test? Bij mij komt dat over als een slager keurt zijn eigen vlees.😎😉

 

Nee, de klant van de slager keurt het vlees van de slager...

Hallo @Nick83 , inderdaad, zo kun je het ook zien, scherp.🙂

Badge +12

Hallo @Nick83 , inderdaad, zo kun je het ook zien, scherp.🙂

En zo is het ook. Een positief kritische houding als klant is beter dan een ontwikkelaar die 'zijn eigen vlees keurt'. 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb de nieuwe ontvanger binnen! Gaaf ding! Jammer dat ik niets over mag zeggen..…

Haha, dat was best grappig eerlijk gezegd. Het is mooi om te zien dat jullie graag willen testen in ieder geval.

Hallo @SledgehammerNL , wat is er objectief aan als je als KPN-klant KPN-spullen test? Bij mij komt dat over als een slager keurt zijn eigen vlees.😎😉

 

Nee, de klant van de slager keurt het vlees van de slager...

Eens! Natuurlijk lopen intern ook testen, maar we willen juist een grote groep klanten ook laten testen redelijk ver voordat ‘ie daadwerkelijk wordt geïntroduceerd. Dit zal voor ons (het forum) de grootste pilot zijn die we hebben gedaan. Dus het vraagt ook wat van ons. Ik hoop dat we eind deze week misschien volgende week de mails kunnen versturen naar iedereen. (geen harde belofte want er zijn nog wat afhankelijkheden)  

 

*edit: deze week gaan we niet redden

Bedankt voor de update @Paul_ 🙂

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de nieuwe ontvanger binnen! Gaaf ding! Jammer dat ik niets over mag zeggen..…

Haha, dat was best grappig eerlijk gezegd. Het is mooi om te zien dat jullie graag willen testen in ieder geval.

Hallo @SledgehammerNL , wat is er objectief aan als je als KPN-klant KPN-spullen test? Bij mij komt dat over als een slager keurt zijn eigen vlees.😎😉

 

Nee, de klant van de slager keurt het vlees van de slager...

Eens! Natuurlijk lopen intern ook testen, maar we willen juist een grote groep klanten ook laten testen redelijk ver voordat ‘ie daadwerkelijk wordt geïntroduceerd. Dit zal voor ons (het forum) de grootste pilot zijn die we hebben gedaan. Dus het vraagt ook wat van ons. Ik hoop dat we eind deze week misschien volgende week de mails kunnen versturen naar iedereen. (geen harde belofte want er zijn nog wat afhankelijkheden)  

 

*edit: deze week gaan we niet redden

Jammer van die *edit ;)

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Nick83 , inderdaad, zo kun je het ook zien, scherp.🙂

En zo is het ook. Een positief kritische houding als klant is beter dan een ontwikkelaar die 'zijn eigen vlees keurt'. 

Ik kan je verzekeren dat we intern ook absoluut kritisch zijn 😁

Ik heb de nieuwe box al vanaf de allereerste versie, en zit in een groep met collega’s die ook testen. In die groep worden de dingen gemeld die ze tegenkomen, en ze nemen geen blad voor de mond 😆

Reputatie 4
Badge +5

Waar kan ik aanmelden?

Reputatie 7

Waar kan ik aanmelden?

Dat gaat niet meer, de inschrijving is al een paar weken gesloten.

Reputatie 7
Badge +19

Waar kan ik aanmelden?

Aanmelden voor deelname is helaas niet meer mogelijk. De aanmeldingsperiode is reeds afgelopen. Zoals ook in het openingsbericht te lezen valt.