Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23811 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Badge +12

Hallo @Nick83 , inderdaad, zo kun je het ook zien, scherp.🙂

En zo is het ook. Een positief kritische houding als klant is beter dan een ontwikkelaar die 'zijn eigen vlees keurt'. 

Ik kan je verzekeren dat we intern ook absoluut kritisch zijn 😁

Ik heb de nieuwe box al vanaf de allereerste versie, en zit in een groep met collega’s die ook testen. In die groep worden de dingen gemeld die ze tegenkomen, en ze nemen geen blad voor de mond 😆

Dat is in ieder geval goed om te lezen. Test ze vooral niet alleen vanuit technische hoek maar zeker ook vanuit de klant gezien 😉

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan onderschrijven wat @Jeroen-bart Engelen zegt. KPN-ers die dit intern testen zien zichzelf als klant @SledgehammerNL

Reputatie 7
Badge +22

Is er nu al wat bekend wanneer de klanten gaan testen, zo ja wie er dan zijn geselecteerd? Het blijft hier verdacht stil. 😉👍🏼

Reputatie 7

Is er nu al wat bekend wanneer de klanten gaan testen, zo ja wie er dan zijn geselecteerd? Het blijft hier verdacht stil. 😉👍🏼

Zie dit bericht.

Is er nu al wat bekend wanneer de klanten gaan testen, zo ja wie er dan zijn geselecteerd? Het blijft hier verdacht stil. 😉👍🏼

Het is vandaag inderdaad de 6e week die afgelopen is

Zie het bericht van @Paul_ ( *edit: deze week gaan we niet redden)

Even geduld dus

 

Reputatie 7
Badge +22

@wjb en @peter-keetfm bedankt voor jullie terugkoppeling. Ik kon het berichtje niet vinden. 😉

Reputatie 4
Badge +1

HOi @Paul_  zijn jullie al wat verder?

Reputatie 7
Badge +25

HOi @Paul_  zijn jullie al wat verder?

Hoi! Terechte vraag. We hebben vertraging opgelopen (kan de details verder niet delen), waardoor we met wat verschuivingen te maken krijgen. Best wel balen, maar het hoort erbij.

We willen wel de mails wel z.s.m. versturen omdat we inmiddels op die 6 weken zitten, maar we moeten wat tekst aanpassen vanwege de vertraging. Ik zal hier delen zodra we daadwerkelijk de mails de deur uit doen. Je krijgt overigens hoe dan ook een mail, of je nu wel meedoet, of niet.

Bedankt voor het geduld!

Hallo KPN, update s.v.p.

Hoi @JanD ,

Hallo KPN, update s.v.p.

Geduld is een schone zaak.
Wat in het vat zit verzuurt niet.
Hardlopers zijn doodlopers.
😂

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @JanD ,

Hallo KPN, update s.v.p.

Geduld is een schone zaak.
Wat in het vat zit verzuurt niet.
Hardlopers zijn doodlopers.
😂

Kinderen die vragen worden overgeslagen 😉

Reputatie 7
Badge +25

Hallo KPN, update s.v.p.

Hallo Klant(en)! 😉 De mail of je mee gaat doen met de bèta voor de nieuwe tv-ontvanger wordt eind deze week (vrijdag) verstuurd. Hou je mailbox dus in de gaten want als je erbij zit moet je nog een formuliertje invullen.

Reputatie 7
Badge +22

Hallo Klant(en)! 😉 De mail of je mee gaat doen met de bèta voor de nieuwe tv-ontvanger wordt eind deze week (vrijdag) verstuurd. Hou je mailbox dus in de gaten want als je erbij zit moet je nog een formuliertje invullen.

Dank voor je terugkoppeling @Paul_! 😉👍🏼

Bedankt voor de update KPN, bij monde van @Paul_ 😊

Reputatie 7
Badge +9

Spannend. Ik zit al achter de brievenbus te wachten op de e-mail die vandaag gaat komen 😆

Reputatie 7
Badge +7

Spannend. Ik zit al achter de brievenbus te wachten op de e-mail die vandaag gaat komen 😆

Ik denk dat je beter bij je pc kunt zitten 😃

Reputatie 7
Badge +24

Onvoorstelbaar zeg ... 😄

Hou er ff rekening mee dat je misschien niet bij de uitverkorenen zal horen. Ik denk dat die kans groter is dan dat je wel mee mag testen 😶

Onvoorstelbaar zeg ... 😄

Hou er ff rekening mee dat je misschien niet bij de uitverkorenen zal horen. Ik denk dat die kans groter is dan dat je wel mee mag testen 😶

Hallo @Nick83 , wèl of niet uitverkoren, bericht krijg je in ieder geval wèl.

Spannend. Ik zit al achter de brievenbus te wachten op de e-mail die vandaag gaat komen 😆

Ik denk dat je beter bij je pc kunt zitten 😃

Hallo @Katana321 , @Hoopvol bedoelt natuurlijk de digitale brievenbus.

Via de echte brievenbus komt de te testen decoder meteen binnen met de pakketpost, hebben we met het weekend wat te doen🤣

 

Reputatie 7
Badge +8

Spannend. Ik zit al achter de brievenbus te wachten op de e-mail die vandaag gaat komen 😆

Ik denk dat je beter bij je pc kunt zitten 😃

Hallo @Katana321 , @Hoopvol bedoelt natuurlijk de digitale brievenbus.

Via de echte brievenbus komt de te testen decoder meteen binnen met de pakketpost, hebben we met het weekend wat te doen🤣

 

Alleen wel jammer dat die dan niet meteen vandaag al komt

Hallo @MennoG78 

Alleen wel jammer dat die dan niet meteen vandaag al komt

Morgen kan ook nog, dan heb je toch nog het weekend om te testen, maar je mag er een ½ jaar over doen, dan hoeft’ie pas weer terug.😁

Reputatie 7
Badge +8

Spannend. Ik zit al achter de brievenbus te wachten op de e-mail die vandaag gaat komen 😆

Ik denk dat je beter bij je pc kunt zitten 😃

Hallo @Katana321 , @Hoopvol bedoelt natuurlijk de digitale brievenbus.

Via de echte brievenbus komt de te testen decoder meteen binnen met de pakketpost, hebben we met het weekend wat te doen🤣

 

Zou die dan zó klein zijn, dat die door de brievenbus past?

Ik hoop toch dat de bezorger even aanbelt. Er wordt hier vandaag in de meterput achter de voordeur gewerkt en het zou jammer zijn dat die onder water verdwijnt.

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @MennoG78 

Alleen wel jammer dat die dan niet meteen vandaag al komt

Morgen kan ook nog, dan heb je toch nog het weekend om te testen, maar je mag er een ½ jaar over doen, dan hoeft’ie pas weer terug.😁

das waar goed je post nl app ook in de gaten houden dan daar zie je al vaak eerder aanmeldingen in voordat een bedrijf wat mailt aan je  ;)

 

Reputatie 7
Badge +30

Jullie mogen inderdaad voor de virtuele brievenbus gaan liggen! Voor de échte brievenbus is nog niet nodig: er worden deze week nog geen ontvangers verstuurd. We informeren je nu echt alleen maar of je met de pilot mee mag doen of niet. Over de vervolgstappen zal je dan later geïnformeerd worden. 

Reputatie 6
Badge +8

Hier mail van de KPN binnen.

Helaas was het een mail met de factuur.😣

Dus nog eventjes geduld.