Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

  • 18 March 2022
  • 477 reacties
  • 23802 keer bekeken
Wil jij de nieuwe tv-ontvanger van KPN testen?

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

477 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik ga binnenkort wel mijn Nieuwe tv ontvanger testen 

Dan bij T-Mobile 😜

@peter-keetfm overloper! 😂😝 LOL

Mail binnen maar helaas 😪

@peter-keetfm , er gaat nog veel mis met hun nieuwe tv systeem. Wat wat later is gekomen dan het nieuwe bij kpn.

https://community.t-mobile.nl/televisie-493

Verder heb ik 2 kennissen met T-mobile. Eentje met een 55 inch. Beeldscherpte valt erg tegen. 

Radio gebruik is super omslachtig. TV moet aan. Daarna via menu voor radio kiezen en een zender. Zender wisselen ook weer via menu.

Mijn inschatting: je bent binnen een jaar weer terug. Of misschien wel tijdens de proefperiode.

Het net is van kpn. Waarom dan zo'n meehopper?

Mijn buurvrouw is naar Budget. Moet bijna dagelijks modem en ontvanger herstarten. “maar kpn is 20 euro per maand duurder”. Tja die 20 euro betwijfel ik en bovendien is kpn ook via DSL superstabiel.

Reputatie 7
Badge +25

@peter-keetfm , er gaat nog veel mis met hun nieuwe tv systeem. Wat wat later is gekomen dan het nieuwe bij kpn.

https://community.t-mobile.nl/televisie-493

Verder heb ik 2 kennissen met T-mobile. Eentje met een 55 inch. Beeldscherpte valt erg tegen. 

Radio gebruik is super omslachtig. TV moet aan. Daarna via menu voor radio kiezen en een zender. Zender wisselen ook weer via menu.

Mijn inschatting: je bent binnen een jaar weer terug. Of misschien wel tijdens de proefperiode.

Het net is van kpn. Waarom dan zo'n meehopper?

Mijn buurvrouw is naar Budget. Moet bijna dagelijks modem en ontvanger herstarten. “maar kpn is 20 euro per maand duurder”. Tja die 20 euro betwijfel ik en bovendien is kpn ook via DSL superstabiel.

Ik zeg nu alvast bij voorbaat: niet off topic gaan en hier providers gaan vergelijken. Ik begrijp de verleiding, maar maak daar maar een los topic over o.i.d.

Reputatie 3
Badge +1

Nog geen e-mail ontvangen. Wacht rustig af😳

Reputatie 7
Badge +8

Helaas dit keer er niet bij

Nog geen e-mail ontvangen. Wacht rustig af😳

Ik ook nog geen (positieve) mail, ook ik wacht rustig????? af😎

Reputatie 7
Badge +16

Heb ook nog niks, maar komt vanzelf (of niet). 

Reputatie 3
Badge

ik heb me vandaag via de door jullie gestuurde email ook aangemeld voor het testen van de nieuwe ontvanger.

Maar heb geen bevestigingsmail ontvangen, dus hoe nu verder??

 

Reputatie 7
Badge +9

@hudeck , ik las (na het invullen) iets dat je nu binnen 5 werkdagen een mail met de vervolgstappen krijgt. Nog eventjes geduld dus, het 'bevestigingsmail' komt dus niet meteen.

Reputatie 7
Badge +21

@hudeck Dit stond in een reactie een paar uur geleden, dat stond waarschijnlijk ook op jouw scherm:

 

Reputatie 3
Badge

aan @RBxx @joris62 we gaan het zien dan zal ik misschien iets over het hoofd hebben gezien. maar de afbeelding heb ik niet gezien

 

Reputatie 4
Badge +2

H

@hudeck Dit stond in een reactie een paar uur geleden, dat stond waarschijnlijk ook op jouw scherm:

 

Hoe kan je je nu aanmelden terwijl wij al bericht hebben gehad dat ze voldoende deelnemers hadden en dus buiten de boot vielen😡

Badge +12

H

@hudeck Dit stond in een reactie een paar uur geleden, dat stond waarschijnlijk ook op jouw scherm:

 

Hoe kan je je nu aanmelden terwijl wij al bericht hebben gehad dat ze voldoende deelnemers hadden en dus buiten de boot vielen😡

Je haalt 2 dingen door elkaar. Aanmelden voor de test gaat al een tijd niet meer. @hudeck heeft het over de mail die hij ontvangen heeft dat hij uitgekozen is (en het vervolg daarop). 

Reputatie 3
Badge

Ja inderdaad ben uitgekozen om de nieuwe tv-ontvanger te testen.

 

Reputatie 7
Badge +9

@leusi1960 als je mee mocht doen, dan moest je vandaag nog een formulier met extra informatie in gaan vullen. Je kon je inderdaad niet meer aanmelden, maar je moest wel die deelname bevestigen.

Reputatie 7

H

@hudeck Dit stond in een reactie een paar uur geleden, dat stond waarschijnlijk ook op jouw scherm:

 

Hoe kan je je nu aanmelden terwijl wij al bericht hebben gehad dat ze voldoende deelnemers hadden en dus buiten de boot vielen😡

Dat is geen aanmelding nadat jij helaas niet geselecteerd was voor deelname.

Er zijn vandaag mails verstuurd naar iedereen die zich aangemeld had. Een gedeelte daarvan heeft een mail ontvangen dat hij/zij helaas niet geselecteerd is voor de bèta test en een ander deel dat hij/zij wel geselecteerd is. Die laatste groep heeft de deelname vervolgens moeten bevestigen en dat is waar dit mailtje van is.

Reputatie 3
Badge +1

@wjb Blijkbaar zijn de e-mails (nog) niet aan iedereen gestuurd. Ik heb nog helemaal niets ontvangen.

Reputatie 7
Badge +22

Mails gaan in groepjes, dus niet iedereen zal ze op precies hetzelfde moment ontvangen.

Gefeliciteerd voor degenen die geselecteerd zijn!

@hyllan even nog geduld hebben, lukt het vandaag niet dan komt het morgen wel. En je krijgt het vanzelf te zien of je door bent of niet.

Reputatie 3
Badge

Heb me aan gemeld als tester en een bedankje ontvangen. Zie wel wat men gaat doen.

zijn er nog voorwaardes wat experiabox betreft.

heb namelijk nog de oude versie

Heb mij ook aangemeld voor de test met nieuwe tv ontvanger.

heb me ook aangemeld!

@wjb Blijkbaar zijn de e-mails (nog) niet aan iedereen gestuurd. Ik heb nog helemaal niets ontvangen.

Ik ook nog niet.

Reputatie 7
Badge +16

Krijgen we vandaag denk ik niet meer 😂

De dag is nog niet om, volgens mijn tijdrekening nog 6,5 uur😎

Reputatie 7
Badge +22

zijn er nog voorwaardes wat experiabox betreft.

heb namelijk nog de oude versie

@hudeck welke merk en type Experiabox heb je dan? 🤔