Black Friday Deals KPN 2022

  • 10 November 2022
  • 45 reacties
  • 10494 keer bekeken
Black Friday Deals KPN 2022
Reputatie 7
Badge +17

Dit waren de Black Friday Deals van 2022. Heb je nog vragen m.b.t. deze deals, maak dan een eigen topic aan. Zo gauw er nieuwe Black Friday deals aan komen voor 2023, maken we hierover een nieuw topic aan.

De Black Friday Deals bij KPN zijn er weer. Wil je weten wanneer je jouw welkomstcadeau ontvangt, of heb je andere vragen over de levering? Lees dan snel verder. Benieuwd naar welke deals we dit jaar hebben? Je leest in dit topic alles over de aanbiedingen voor Internet/TV en Mobiel.

 

Black Friday deals voor KPN Thuis

Je kunt kiezen uit één van de volgende gratis welkomstcadeaus bij een nieuw KPN Thuis abonnement:

  • Philips 43” Ultra HD Smart TV (t.w.v. 499,-);
  • Philips Soundbar (t.w.v. 399,-);
  • SuperWifi punten (t.w.v. 199,-);
  • 12 maanden voor 35,- per maand
Philips 43” Ultra HD Smart TV (43PUS7607//12)

 

Philips Soundbar (TAB8505/10)

 

Black Friday deals voor KPN Mobiel

Ook voor KPN Mobiel hebben we een aantal mooie acties. Zo betaal je bijvoorbeeld geen aansluitkosten bij een nieuw mobiel abonnement! Kijk voor het actuele aanbod en alle mobiele acties op kpn.com/shop.

 

Levering Black Friday welkomstcadeau

Levering Philips UHD Smart TV en Philips Soundbar

Heb je bij jouw nieuwe abonnement gekozen voor de Philips UHD Smart TV of Philips Soundbar? Dan wordt de levering van jouw welkomstcadeau verzorgd door onze partner Sidekix. Na activatie van jouw KPN Internet/TV abonnement ontvang je van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen. 

Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau kun je contact met Sidekix opnemen. Sidekix is op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.00 uur bereikbaar op het telefoonnummer 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

 

Levering SuperWifi

Heb je gekozen voor de 2 SuperWifi punten? Deze worden geleverd bij het installatiepakket.

Volg de status van jouw bestelling via de bestelstatus. Log in met jouw KPN account of maak er 1 aan als je deze nog niet hebt.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb al een KPN abonnement, kom ik ook in aanmerking voor deze acties?

De acties voor Internet en TV gelden alleen voor nieuwe klanten. De acties voor Mobiel gelden voor zowel nieuwe als verlengende klanten.

We hebben voor een deel van onze klanten een leuke extra. We willen je graag kennis laten maken met onze opties, daarom kan je nu gratis zenderpakketten of andere (entertainment)opties proberen. Zo heb je keuze uit:

  • HBO Max 3 maanden gratis;
  • Opnemen pakket, Duits pakket, Hindi pakket, Turks pakket, Erotiek pakket, Gay pakket of ESPN Compleet de eerste 3 maanden gratis;
  • Pluspakket of Ziggo Sports Totaal 1 maand gratis; of
  • Film1 3 maanden 50% korting

Aanzetten doe je eenvoudig zelf via MijnKPN of via het iTV menu. Je kunt meerdere opties kiezen, maar je kunt een optie alleen gratis aanzetten als je deze nog niet in jouw pakket hebt zitten.

Goed om te weten: jouw gekozen extra opties eindigen niet automatisch bij afloop van de actieperiode. Je dient de optie zelf stop te zetten via MijnKPN. Wel ontvang je van ons één maand voor afloop van de actie een e-mail ter herinnering. Bevalt de optie niet, dan kan je deze tijdig stopzetten.

 

Ik heb het verkeerde welkomstcadeau gekozen. Kan ik nog ruilen?

Nee, je kunt niet van welkomstcadeau wisselen. Je kunt eventueel wel jouw aanvraag annuleren en opnieuw bestellen met het juiste cadeau.

 

Kan mijn welkomstcadeau op een ander adres geleverd worden?

Nee, dit is niet mogelijk. Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop de lijn is geactiveerd.


Ik heb gekozen voor de Philips UHD Smart TV of Philips Soundbar als welkomstcadeau, maar heb deze nog niet ontvangen. Wat nu?

De welkomstcadeaus worden een werkdag na activatie van jouw diensten toegestuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met hierin een Track & Trace code om jouw pakket te volgen.  Voor verdere vragen over de levering van jouw welkomstcadeau adviseren we je contact met Sidekix op te nemen. Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 – 623 7006 (lokaal tarief).

Is het inmiddels langer geleden dat jouw diensten zijn geactiveerd en heb je nog geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze telefonische klantenservice via 0800 0402 (gratis).

 

Ik was niet thuis toen mijn pakket bezorgd werd, wat nu?

Als je niet thuis bent op moment van levering, dan zal de bezorger eerst proberen jouw pakket bij de buren te leveren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar een PostNL-servicepunt bij jou in de buurt. In beide gevallen laat de bezorger een kaartje achter met een code. Met die code kan er via Track & Trace ingekeken worden waar het pakket is af te halen.

Het pakket wordt een week bewaard op het PostNL punt. Daarna gaat het pakket retour afzender. Als Sidekix (088 – 623 7006) het product retour heeft ontvangen, nemen zij contact met jou op om het verder af te handelen.

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL, wat nu?

Wat vervelend dat jouw pakket is zoek geraakt! Neem contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn welkomstcadeau is kapot/beschadigd, wat nu?

Vervelend dat jouw cadeau kapot of beschadigd is. Neem contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur bereikbaar op 088 - 6237 006 (lokaal tarief).

 

Meer informatie KPN SuperWifi

Kies je voor twee gratis KPN SuperWifi punten bij jouw nieuwe abonnement? KPN SuperWifi is dé oplossing voor goede en snelle wifi in huis. Met KPN SuperWifi creëer je, samen met het KPN modem, de KPN Thuis app en de KPN SuperWifi punten, overal in huis een betrouwbaar en snel wifinetwerk.

Deze deal direct scoren? Kijk dan snel op kpn.com. Of wil je graag eerst meer lezen over KPN SuperWifi? Neem dan gerust het topic over gebruik en installatie van KPN SuperWifi door.

 

Specificaties Philips UHD Smart TV (43PUS7607/12)

  • Beeldschermdiagonaal: 43 inch (108 cm)
  • 4K Ultra HD LED
  • SAPHI Smart TV
  • Dolby Vision beeld
  • Dolby Atmos geluid

 

 

Specificaties Philips Soundbar (TAB8505/10)

  • 2.1 kanaals Max 240W
  • Subwoofer afmetingen; 122 x 403 x 300mm
  • Soundbar afmetingen; 900 x 57 x 110mm
  • Dolby Atmos
  • Spotify Connect, Bluetooth en Apple AirPlay 2
  • 4K-doorgang. 2 HDMI-inangen en 1 Optische ingang

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 2
Badge

Ai, ik zie leuke black friday aanbiedingen van Youfone en Simyou… maar waar blijft ‘moedertje’ KPN? Het is dat ik mijn abonnement in september verlengt heb, maar volgend jaar wacht ik tot black friday. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik elk jaar of om het jaar van provider wissel (blijf liever wel op het KPN netwerk) dan dat ik bij KPN blijf. Ik betaal (incl. kortingen) nu voor 3 GB net zo veel als ik zou betalen voor 16 GB bij Youfone!

Nu nog even van te voren nagaan of ik bij Youfone het pairbonding en eigen modem kan houden en er is voor mij geen enkele reden meer om bij KPN te blijven.

Hallo @Wouterie je hebt in september waarschijnlijk verlengd omdat je toen van een leuke aanbieding gebruik kon maken.

Verlengen is niet nodig als het geen voordeel voor je oplevert, je abo wordt dan een abo voor onbepaalde tijd met de opzegtermijn van 1 maand. Dus als je toen niet verlengd had, had je nu van een betere aanbieding gebruik kunnen maken, een leer voor een volgende keer.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ai, ik zie leuke black friday aanbiedingen van Youfone en Simyou… maar waar blijft ‘moedertje’ KPN? Het is dat ik mijn abonnement in september verlengt heb, maar volgend jaar wacht ik tot black friday. Het is blijkbaar de bedoeling dat ik elk jaar of om het jaar van provider wissel (blijf liever wel op het KPN netwerk) dan dat ik bij KPN blijf. Ik betaal (incl. kortingen) nu voor 3 GB net zo veel als ik zou betalen voor 16 GB bij Youfone!

Nu nog even van te voren nagaan of ik bij Youfone het pairbonding en eigen modem kan houden en er is voor mij geen enkele reden meer om bij KPN te blijven.

KPN is volgens mij de enige provider waarbij pairbonding beschikbaar is. Dus ik denk dat da gauw klaar is.

Wat betreft mobiel zijn Simyo en Youfone altijd al goedkoper dan KPN.

Reputatie 2
Badge

@Nick83 Nou, er staat geschreven dat het alleen mogelijk is via het KPN netwerk dus daarom heeft een provider die dat netwerk gebruikt mijn voorkeur. Maar ik vraag het uiteraard wel even na. Ik geb gewoon mijn eigen modem dus de techniek is het probleem niet.

Reputatie 2
Badge

@JanD nou, leuke aanbieding zou ik het niet direct noemen. Ik kom van Telfort en had meer data nodig. Ik had er geen zin in om alles uit te zoeken inclusief de overige abonnementen hier, maar dat ga ik dus volgend jaar anders doen.

Reputatie 2

Negatieve berichten zijn van abonnees positieve van KPN medewerkers 

Reputatie 7

Negatieve berichten zijn van abonnees positieve van KPN medewerkers 

Dat is zeker niet waar, Hans. Zoals al eerder gezegd zijn de enige KPN medewerkers in dit topic mijzelf en Jeroen. En daarnaast is Ik_Hussel een KPN monteur. Alle andere mensen die hier reageren zijn klanten, net als jij.

Reputatie 2
Badge

@Erik_Het is ook wel lastig hoor… is er niemand bij KPN die tijdens de black friday vergadering een keer iets zegt over het effect van dit soort acties op de ‘trouwe abbonees'? Ik heb nu het gevoel dat ik een jaar lang veel meer betaal dan wat het in werkelijkheid waard is voor KPN. Dat er stiekem best een TV af kan of (drie)dubbele data. Dat het eigenlijk de strategie van KPN is dat mensen vooral niet te lang klant blijven. Beetje dom, ik heb 3 abonnementen thuis en regel de boel bij mijn ouders… en ik ben volgend jaar echt weg als KPN niets doet met trouwe klanten. Ik snap niet hoe hier een positief verhaal uit kan komen zonder een persoonlijk belang bij KPN te hebben. Dus zo bekeken snap ik Hans' gevoel wel.

Reputatie 2

Mee eens Wouterie 

Goede middag,

 

De KPN monteur is vorige week langsgekomen om het Internet te activeren. Op de site staat dat ik daarna mijn Black Friday kado opgestuurd zou krijgen, alleen ik heb verder niks gehoord/gezien op mijn account. In MijnKPN staat niets en op m’n persoonlijke mail ook niet...

 

Wordt dat kado dan nog opgestuurd of moet ik hierover bellen?

 

Mvg,

L

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo @Laurens vdH binnen ongeveer  een week na activatie moet je je cadeau kunnen verwachten.

 

Reputatie 1

Jammer maar helaas. Ik moet genoegen nemen met 3 maanden gratis tv terwijl nieuwe klanten EN 7.50 euro combi korting krijgen terwijl ik maar 5 euro combi korting krijg voor mobiel EN kunnen kiezen voor tv soundbar etc…..ik ben weg. En kom pas weer terug wanneer ze weer een leuke aanbieding hebben. Jammer dat kpn hun vaste klanten als cash cows ziet.

Reputatie 2

Helemaal gelijk maar alle reacties die je krijgt van KPN zijn in belang van KPN en niet voor de trouwe klanten

Reputatie 1

Mannen, het heeft gewoon met afdeling Sales temaken.

Dat betekent klanten binnen trekken; het heeft niks met bestaande klanten temaken.

Des te meer KPN klanten kan scoren, des te beter; het houdt onze abonnementsprijs laag.

Tuurlijk. Zolang er meer blijven dan weggaan kunnen ze dit doen. Maar ik denk dat kpn hiermee heeeeeel veel zal wegjagen en er meer weggaan dan binnenkomen

Hoi Allemaal,

Of je gaat voor kwaliteit.
En betrouwbaarheid en natuurlijk service.
Erg tevreden, en ga ook niet weg.
Nog nooit gevraagd om korting.

Reputatie 1
Badge

Overigens was het in de afgelopen dagen wel mogelijk om telefonisch een korting te regelen voor bestaande abonees zie: [Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2022) - Aanbiedingen en kortingscodes - GoT (tweakers.net)

De actie loopt nog tot dit einde dit weekend.

 

Wat gaat KPN doen met bestaande klanten die al jaren bij jullie zitten. Zoals ik 48 jaar 

Helemaal niets

@Denise_  Het eerste bericht vermeld bij specificaties nog 43PUS7607/12.
Inmiddels kan er gekozen worden voor een 43PUS7608/12.

In het eerste bericht bij “Specificaties Philips UHD Smart TV” staat “SAPHI Smart TV“.
Dit klopt en zou ik ook graag zien staan bij “Kies je welkomstcadeau” op https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen
Nu staat er “Smart TV“ i.p.v. het specifiekere “SAPHI Smart TV “.

Reputatie 7
Badge +24

@VwDt dit is een topic van een jaar oud. Het is beter hier niet meer op te reageren. 

Reputatie 7
Badge +17

@VwDt Dit is een topic specifiek voor de Black Friday Deals van 2022. De deals waaraan jij refereert zijn de Weekend Deals. Dit zijn 2 totaal verschillende dingen. We gaan het openingsbericht daarom niet aanpassen.