Hallo!
Mijn bejaarde moeder heeft in januari een rekening van 350 euro gekregen en onlangs is haar nummer geblokkeerd omdat de rekening 450 euro meer was dan de maand ervoor. Ik heb met kpn gebeld hierover, niemand kwam eruit en na ruim 20min in de wacht gestaan te hebben voor en antwoord is er opgehangen. Geld groeit niet aan de bomen en ik heb niet de tijd om een uur uit te trekken voor wat antwoorden. Dus probeer ik het nu zo!
Hoe is het mogelijk dat een kpn informatie nummer waar mijn moeder niet naar gebeld heeft (nr staat niet in haar bel lijst) dit soort belachelijke kosten genereert? Ik heb het nummer gebeld en het is een kpn dienst waar je naar kan bellen om telefoon nummers op te vragen. Er staan sessies in de kpn factuur specificatie van ruim 140 min en dat aan 1 euro per minuut. Hoe is dit mogelijk? Want mijn moeder heeft dat nummer niet gebeld en ALS ze het had gedaan om een nummer te krijgen zou ze niet 140 min aan de lijn blijven hangen.
Met vriendelijke groet en graag een antwoord deze keer!
F.Namdar
zoon mevr Eftekharzadeh