KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet

  • 5 August 2021
  • 107 reacties
  • 28448 keer bekeken
KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet

Toon eerste bericht

107 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat het opgelost is! 

De volgende stap zou kunnen zijn dat dit via MijnKPN is in te stellen in plaats van via een sms.  

Dat is inderdaad zeer gewenst en is ook precies waar ik al jaren om vraag.

Laten we hopen dat KPN inderdaad de volgende stap ook op korte termijn gaat zetten.

Er zijn voorlopig geen plannen voor om dit in MijnKPN beschikbaar te maken, heb ik begrepen @wjb.

Reputatie 7

Ik heb inderdaad bevestiging gekregen dat het opgelost is! 

De volgende stap zou kunnen zijn dat dit via MijnKPN is in te stellen in plaats van via een sms.  

Dat is inderdaad zeer gewenst en is ook precies waar ik al jaren om vraag.

Laten we hopen dat KPN inderdaad de volgende stap ook op korte termijn gaat zetten.

Er zijn voorlopig geen plannen voor om dit in MijnKPN beschikbaar te maken, heb ik begrepen @wjb.

Dat is jammer want mijns inziens breng je die optie ook veel meer onder de aandacht van de abonnee door deze op te nemen in MijnKPN. Ik verwacht dat daarmee het jaarlijks aantal slachtoffers ook weer een stuk lager zal komen te liggen.

Goed begin van mijn reis naar Turkije 👍🏼😒

 

Vakantie van 10 dagen naar Turkije met transfer in Duitsland. In Duitsland krijg ik netjes mail gebruik zelfde als in Nederland, fijn! Kom aan in Turkije en krijg een surprise sms; 100% van data buitenland gebruikt en ter bescherming data afgesloten 🥰 kosten wel even 60,50euro 🤬. Grappig genoeg volgt daarna een sms met 80% data gebruikt 🤬

 

Denk ik ga dit even aankaarten bij KPN en bel ze met mobiel van vriend die bij Vodafone zit, daar zit namelijk Turkije wel lekker in hun EU bundel dus bel net zoals als in Nederland. Krijg gezellig/neuswijs meneer die al jaren werkt voor KPN en mij even vertelt waar ik totaal niet voor bel 😡 Neem ondanks dat nog via contactformulier contact en doe mijn verhaal en krijg helaas kan niks compenseren. Lekker dan! En krijg wel tip, sms met bescherming aan naar 1266. Dat is leuk zeg, maar we zitten nu met een kosten waar ik nog eens via contactformulier uitleg dat ik hierin echt ben verrast en deze kosten niet mee eens ben met hele uitleg. Krijg weer mooie reactie waar ik niet op zat te wachten, maar KPN vergeet even dat je trouwe klant bent en willen je hierin 100% niet compenseren en niet eens voor de helft, want het is je eigen verantwoordelijkheid krijg ik te horen.

Super spijtig en trust me helemaal klaar met KPN, dus drie mobiele abonnementen plus thuis alles in een na contract naar andere provider. 
 

Zal een tip aan jullie geven gezien ik op mijn verantwoordelijkheid ben gewezen, doe mensen sms sturen net zoals jullie dat in EU landen doen ipv gelijk even sms met 60,50euro of activeer jullie buitenland bundels zodat je tenminste je klanten niet naait 😉

Turkije is ook geen EU-land @A.Turkije , dat had je kunnen weten als je je vantevoren even ingelezen had, jammer, maar helaas.

 

@N.N. Zover was ik maar buitenland bundel en onlogisch sms berichten, heb je daar goeie verklaring voor 🤓

Reputatie 7

Turkije is ook geen EU-land @A.Turkije , dat had je kunnen weten als je je vantevoren even ingelezen had, jammer, maar helaas.

Waarom zo'n reactie?

Het is mijns inziens belachelijk dat KPN het niet van de daken schreeuwt dat men "BESCHERMING AAN" naar 1266 kan sms'en om zich te beschermen tegen de exorbitante kosten (€2,50 per MB) die buiten de EU in rekening gebracht worden.

 

Reputatie 7
Badge +30

@A.Turkije jammer om te lezen, maar heel begrijpelijk, dat je zo ontevreden met de situatie bent! Het klopt dat Turkije bij ons niet binnen de EU bundel valt. Neem de tip van wjb om bescherming aan te sms’en een volgende keer ter harte! Dan kan je zonder bundel geen kosten meer maken. 

Reageer