News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi , @Theovanexcel

Wat vervelend dat jouw toestel nu niet leverbaar is, de actuele levertijden vind je boven aan dit artikel. Als jij een ander kleur toestel wilt, omdat deze wel leverbaar is, kan je jouw bestelling annuleren via 0800-0402. Vervolgens kan je een nieuwe bestelling plaatsen met een ander toestel. 

Zojuist de iPhone pro Max 128G in het zwart besteld.

Nou staat er dat die niet leverbaar is op het moment maar er staat ook nergens hoe lang het ongeveer gaat duren. Iemand enige idee? 

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +20

@Jerooeeen, je bedoelt in de kleur graphite toch? Die komt deze week weer op voorraad en zullen we deze gaan uitleveren. 

Hai!

 

Zojuist de Iphone 12 pro, Silver, 128 GB besteld. Is er al meer bekend dan enkel ‘begin februari’ qua levertijd? 

Reputatie 7
Badge +19

Hai!

 

Zojuist de Iphone 12 pro, Silver, 128 GB besteld. Is er al meer bekend dan enkel ‘begin februari’ qua levertijd? 

Hi Jesse, ik kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer je je nieuwe iPhone kunt verwachten! Ik heb het voor je nagekeken. We verwachten vanaf week 6 dit toestel weer binnen te krijgen en te kunnen versturen. Je krijgt een mailtje zo gauw jouw toestel naar je toe komt.

Hi!

Ik heb een week geleden de nieuwe iPhone 12 pro max besteld bij de PhoneHouse met een KPN-abonnement. Nu vraag ik mij af of KPN Apple toestellen levert aan de PhoneHouse, of dat de PhoneHouse de Apple toestellen gewoon van Apple zelf krijgt? 

 

Reputatie 7
Badge +19

De levering van jouw toestel gaat via de Phonehouse zelf @sophievn. Wij zorgen alleen voor het abonnement, dus jouw belminuten en databundel. 

Goedenavond,

Ik heb drie dagen terug mijn abonnement verlengd met de nieuwe 12 Max Pro 128GB. Mijn huidige abonnement loopt af op 13 februari. Wordt de telefoon voor die tijd verwacht? En hoe werkt het indien de telefoon nog niet leverbaar is maar het abonnement wel in gaat? Dan betaal ik natuurlijk maandelijks voor een telefoon die ik nog niet heb. 
 

Dank alvast en ik kijk uit naar de telefoon!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kmbr, ik weet niet welke kleur je hebt besteld, maar de Pro Max 128GB Graphite wordt vermoedelijk wel voor die datum weer uitgeleverd. We weten nooit hoeveel toestellen we gaan ontvangen dus de kans bestaat dat mensen die al langer wachten wel hun toestel ontvangen en jij nog niet, omdat er niet voldoende toestellen bij ons binnen komen.  Je nieuwe abonnement zal echter pas ingaan als je je toestel hebt ontvangen, je gaat dus niet betalen voor iets dat je nog niet hebt :relaxed: 

Kan er een indicatie worden gegeven voor de iPhone 12 Pro Max 512gb graphite? Ik ben sinds november aan het wachten..

Reputatie 7
Badge +17

@Micvdz we verwachten vanaf week 7 deze weer te kunnen leveren. Zodra we het toestel naar je toe gaan sturen krijg je uiteraard eerst ook van ons een mail om dit te laten weten.

@Thomas 

Deze week zouden jullie de Iphone 12 pro 256 gb silver weer binnenkrijgen. Heb alleen helaas geen update ontvangen over mijn bestelling. Ik ga er dus van uit dat er niet genoeg toestellen binnen zijn gekomen

Wanneer wordt de volgende lading verwacht en kan ik mijn bestelling verwachten?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Saesje! Op dit moment verwachten wij halverwege februari weer een nieuwe voorraad, naar verwachting volgende week: maar pin mij er niet op vast. Zodra er een toestel naar jou onderweg is, ontvang je een bericht met een Track and trace code.

Hallo,

Ik heb op 5 februari 2021 een iPhone 12 Pro besteld op de site. Nu kreeg ik te horen dat deze niet meer op voorraad is. Is het bij jullie bekend wanneer er weer een levering word verwacht?

 

Groet

*Admin: verplaatst naar algemene iPhone 12 topic

Reputatie 7

Hoi @Samxxx, welkom! Zie het startbericht van het topic waar we je naar verplaatst hebben voor de verwachte levertijden. 

Het is bijna drie maanden geleden dat ik het Apple 12 Pro-telefoonabonnement heb gekocht en de termijnen heb betaald, maar ik heb het nog niet ontvangen.

Als u geen goede diensten kunt verlenen, kunt u zich beter niet registreren.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Asi1985, welkom hier. We hebben je reactie verplaatst naar dit algemene topic over de levertijden van de iPhone 12. In het startbericht vind je hierover meer informatie.

Heeft iemand enig idee waarom mijn iPhone 12 max pro (516gb) nog steeds niet geleverd is? Begin 2021 bestelling gedaan...maar het blijft stil. Zijn de problemen ook met de 256GB versie?

Wat ik vreemd vind is dat ik telkens een update krijg dat het er niet is...maar dat ik dan geen optie krijg om wellicht andere versie te bestellen. Ik zit nu al meer dan een maand te “werken” op een oude iPhone 4. Telefoon is voor werk, weet niet of KPN de urgentie ziet. Opties om bijv. online contact hier over op te nemen komen voor 90% uit bij mogelijkheid om telefoon te bestellen. Alles om de klantenservice te ontlasten. Ben ik niet gewend van KPN.

Alvast bedankt voor de opheldering.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Marco S., welkom! Ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 12 en de levertijden. Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt hebben. In het startbericht staat meer informatie over de levering van de nieuwe iPhone. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Hi @Marco S., welkom! Ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 12 en de levertijden. Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt hebben. In het startbericht staat meer informatie over de levering van de nieuwe iPhone. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Hoi Alexandra,


Ik zie dat dit een standaard antwoord is. Nee niet blij met het antwoord helaas. Wat ik lees over de levertijd is dat deze: direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken* 

Ik heb de telefoon op 3 januari besteld. Dat is nu 5 weken geleden… Volgens mij klopt de informatie dus niet. Maar wellicht zie ik dat verkeerd?

Reputatie 7

Ik snap dat het niet het antwoord is wat je wilde lezen Marco. Wij zijn afhankelijk van een volgende levering van Apple, waarna we de toestellen kunnen uitleveren. Het hangt af van de kleur en de geheugencapaciteit, daar kunnen verschillen in zitten. Sommige modellen zijn populairder dan anderen, waardoor de levertijd per model kan verschillen. Zodra jouw toestel geleverd kan worden, krijg je daar een bericht over.

Ik snap dat het niet het antwoord is wat je wilde lezen Marco. Wij zijn afhankelijk van een volgende levering van Apple, waarna we de toestellen kunnen uitleveren. Het hangt af van de kleur en de geheugencapaciteit, daar kunnen verschillen in zitten. Sommige modellen zijn populairder dan anderen, waardoor de levertijd per model kan verschillen. Zodra jouw toestel geleverd kan worden, krijg je daar een bericht over.

Hoi Jasper,

Naar dat antwoord was ik op zoek. Want is het dan niet handiger dat ik bijv. i.p.v. een blauwe een zwarte neem? Als die wel eerder leverbaar is. Maakt mij niet zoveel uit. Of kunnen jullie dat niet aanbieden?

Reputatie 7

Dat zijn de twee meest populaire modellen, er zit weinig verschil tussen. Als je een ander toestel wilt zal de huidige bestelling geannuleerd moeten worden en daarna opnieuw geplaatst, daarmee kom je achteraan in de wachtrij voor het andere toestel te staan. Nu zal je voor het gekozen toestel al verder naar voren staan (we kunnen die wachtrij niet inzien), waardoor afwachten de gunstigste optie is.

Ik had een iphone 12 pro 128gb silver besteld maar was verkeerd. Had deze toen geannuleerd en de iphone 12 pro 256gb ocean blue besteld. Beide telefoons moeten betalen. 20 minuten aan de telefoon gezeten vervolgens hing de mevrouw op.Gebeld wat bleek hebben ze de oceanen blue geannuleerd dus nu meer dan 500 euro kwijt en geen telefoon met abonnement. Kunnen ze niet oplossen alleen 14 dagen op mijn geld wachten en een nieuwe bestelling plaatsen. Jaren lang KPN klant en dan zo afgescheept worden. Belachelijk

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mecheltje. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaats naar dit topic. Wat vervelend dat je 14 dagen op jouw geld moet wachten en dat je nu geen nieuwe iPhone 12 pro hebt. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat wij hier iets in kunnen betekenen, maar we zoeken het toch graag voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobielnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Reageer