News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Ik heb eergisteren een nieuwe IPhone 12 Pro besteld bij een verlenging van mijn abonnement, maar ik krijg maar geen bestelbevestiging van jullie binnen en dit zou na 24 uur moeten zijn, nu staat er bij jullie op de website dat als ik voor een bepaalde tijd bestel hem de volgende dag in huis heb. Ik hoor graag meer van u. Met vriendelijke groeten,

Sander Ligtvoet

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic

Reputatie 7
Badge +30

Ha @SchipperSander, welkom! Welk type/kleur Pro heb je besteld? Sommige zijn helemaal niet meer op voorraad, dus het ligt daar echt even aan. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen kijken of jouw bestelde type en kleur nog voorradig is en of jouw bestelling goed binnen is gekomen. Zo niet, dan kunnen zij ook meteen een nieuwe bestelling plaatsen. Mocht je toch willen dat wij even meekijken, vul dan je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer even in je profiel en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Heb net even gebeld en door een storing was mijn bestelling niet doorgekomen en heb net even opnieuw alles ingevoerd en alles is geregeld

Ha @Maurice93, welkom op het forum!

Ik ben meteen even voor je gaan kijken en we verwachten inderdaad in de loop van volgende week ook de iPhone 12 5G 128 GB Blue weer op voorraad te krijgen. Maar zoals je hierboven leest; ik moet wel een slag om de arm houden. We zijn afhankelijk van Apple wat betreft de voorraden, dus het kan nog wijzigen. Je krijgt bericht zodra jouw telefoon onderweg is!

Goedemorgen Jose,

Kan jij mij al iets meer duidelijkheid verschaffen wanneer jullie verwachten deze week weer voorraad te hebben ontvangen van Apple? Ik hoor daarnaast ook graag als je eventueel al iets meer kan zeggen of mijn telefoon hier ook bij zit.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Maurice93 helaas hebben wij daar niet meer zicht op dan jij.

Zodra jouw toestel binnen is krijg je daar meteen bericht over en kun je m inzien via je Mijnbestelling

Hoi @Maurice93 helaas hebben wij daar niet meer zicht op dan jij.

Zodra jouw toestel binnen is krijg je daar meteen bericht over en kun je m inzien via je Mijnbestelling

Hoi Thomas,

Gisteravond (22-09) heb ik voor de tweede keer (vorige keer was op 16-09) een mail ontvangen met ‘Status van uw bestelling’. Hierin staat wederom vermeld dat ‘de Apple iPhone 12 5G 128GB, Blue tijdelijk niet op voorraad’ is. Kan ik hieruit opmaken dat mijn telefoon dus niet bij de nieuwe batch iPhones die deze week geleverd werden zat? 

Ik hoor het graag. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Maurice93, ik trek inderdaad diezelfde conclusie. We verwachten volgende week weer een nieuwe levering

Beste,

 

komt de iphone 12 pro max 128gb gold nog op voorraad?

 

*Admin: verplaatst naar iPhone 12 topic

Reputatie 7
Badge +20

@faaat helaas niet, maar we hebben wel de iphone 13 pro max 128gb in goud. Deze zijn momenteel niet op voorraad maar we verwachten deze week en volgende week nieuwe toestellen van dit type. Meer informatie daarover kun je vinden in het iPhone 13 topic: 

 

Reageer