News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Ben echt woest zo lang klant in niks eraan doen.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en het klopt inderdaad wat mijn collega's je verteld hebben. Wanneer je een eenmalige betaling hebt gedaan dan storten wij het reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen (na retour) terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Helaas kunnen wij dit ook niet versnellen. Ik begrijp jouw reactie en had jou anders graag verder geholpen.:sweat:

 

Ksn ik mijn bestaande abonnement niet iets eerder verlengen met nieuw toestel? Mijn huidige is nl kapot

Reputatie 7
Badge +21

Daarvoor wil ik je graag doorverwijzen naar onze verlengshop. Wanneer je op deze pagina jouw mobiele nummer invult krijg je te zien of het mogelijk is om jouw bestaande abonnement te verlengen en daar een toestel aan toe te voegen.

Nee dat gaat pas in mei maar dat zou een mooie tegemoet komen zijn van jullie fout.

Of versneld mijn meer dan 500 euro terug kunnen storten bijvoorbeeld jullie kunnen echt wel IETS doen 

Reputatie 7
Badge +15

@Mecheltje Zoals mijn collega Vikash al aangaf kunnen we in dit geval helaas echt niets voor je betekenen. 

Ik kan er niet voor zorgen dat je je abonnement eerder kunt verlengen en ik kan er ook niet voor zorgen dat het bedrag eerder terug gestort wordt. 

Het terugstorten doen we zo snel mogelijk, dit kan dus tot 14 dagen na retour duren. 

Na retour???? Er is nooit iets aangekomen dus kan je het toch gelijk terugstorten!! 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wanneer de annulering is verwerkt krijg je het binnen 14 dagen teruggestort. 

Hi @Marco S., welkom! Ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene topic over de iPhone 12 en de levertijden. Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt hebben. In het startbericht staat meer informatie over de levering van de nieuwe iPhone. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Hoi Alexandra,


Ik zie dat dit een standaard antwoord is. Nee niet blij met het antwoord helaas. Wat ik lees over de levertijd is dat deze: direct leverbaar tot ~ 1 tot 2 weken* 

Ik heb de telefoon op 3 januari besteld. Dat is nu 5 weken geleden… Volgens mij klopt de informatie dus niet. Maar wellicht zie ik dat verkeerd?

Ik heb hetzelfde toestel in november 2020 besteld, na iedere beloofde leverdatum krijg ik weer een bericht dat het weer een paar weken langer gaat duren. Dit keer is week 7 beloofd, dat zou volgende week zijn. Als dat hem niet gaat worden dan wacht ik wel op de volgende iPhone die later dit jaar komt.

Ben benieuwd of ze me nog tegemoet gaan komen aangezien ik er een black friday deal bij heb afgesloten die inmiddels al weken is verlopen.

Reputatie 7

Hoi @Micvdz, we zijn hierbij, zoals ik ook tegen Marco zei, afhankelijk van de hoeveelheid toestellen die we van Apple krijgen:

Ik snap dat het niet het antwoord is wat je wilde lezen Marco. Wij zijn afhankelijk van een volgende levering van Apple, waarna we de toestellen kunnen uitleveren. Het hangt af van de kleur en de geheugencapaciteit, daar kunnen verschillen in zitten. Sommige modellen zijn populairder dan anderen, waardoor de levertijd per model kan verschillen. Zodra jouw toestel geleverd kan worden, krijg je daar een bericht over.

 

De verwachting voor jouw iPhone 12 Pro Max 512gb graphite is niet veranderd sinds Bram aangaf dat we in week 7 een nieuwe levering van het model verwachten.

Na 2,5 maand mijn toestel dan eindelijk mogen ontvangen. Hier kan de KPN weinig aan doen omdat ze afhankelijk zijn van Apple (klopt dat echt, of kunnen hier betere afspraken met de leverancier worden gemaakt?). 

Toen het toestel weer op voorraad was werd het meteen uitgeleverd en dit proces verliep super, dus dank voor de service KPN (mag ook wel even gezegd worden). Ook aan het webcare team die deze service mogelijk maken!

 

Dan zit ik nog met de vraag over mijn black friday deal die inmiddels is verlopen, kan ik nog ergens aanspraak op maken?

Reputatie 7

Goed om te lezen dat je het toestel hebt ontvangen en dat die goed bevalt! Wat voor black friday actie heb je precies gebruik van gemaakt?

Hi @Jasper 

 

Er werd verteld dat vorige week nieuwe toestellen van de Iphone Pro silver 256GB verwacht zouden worden. Indien deze vorige week binnen zijn gekomen ga ik er vanuit dat er niet voldoende toestellen waren om er eentje naar mij te kunnen leveren 🙂

 

Weet je misschien wanneer de volgende lading van dit toestel wordt verwacht?

Reputatie 7
Badge +20

@Saesje, deze week moet het toestel weer binnenkomen. 

Wat jammer. Ik mag mijn abbonement verlengen en ik kies voor de IPhone pro 12 zilver. Helemaal trots want ik heb er serieus voor gespaard en ja mijn oude telefoon is zeker aan vervanging toe. Helemaal blij dat ik hem heb besteld en ik kreeg al vrij snel bericht dat die niet op voorraad is. Als ik dit had geweten had ik eventueel voor een andere kleur gekozen of misschien wel voor een hele  andere telefoon gegaan. Ik hoop dat het niet te lang duurt want mijn telefoon nu is echt aan vervanging toe

Reputatie 7
Badge +15

@EllesH Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat na zo lang sparen het toestel niet op voorraad is. Zoals het nu lijkt wordt het toestel dat je hebt gekozen begin maart weer verwacht. 

Ook wij wachten vol verwachting op nieuwe voorraad, ik zal je dus nog even om geduld moeten vragen. 

Beste @Rutger_ 

 

Dan moet ik nog even geduld hebben en hopen dat de berichtgeving klopt:)

Hallo 

mij heb onlangs een iPhone 12 128 gb zwart besteld 

maar is niet leverbaar kan dit omgezet worden naar een blauwe deze schijnt er wel te zijn 

 

groeten Ben

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ben 81. Welkom op het KPN forum. Als je jouw bestelling wilt wijzigen dan kan je daarvoor bellen met onze gratis klantenservice (0800 0402) of een Livechat starten vanaf onze contactpagina. Mijn collega kunnen de mogelijkheden dan direct verder met jou bespreken. 

Jammer ik dacht het zo te kunnen regelen 

dan wacht ik wel

Kunnen jullie mij zeggen wanner jullie de (nieuwe) iPhone 12 mini 64 GB Paars kunnen leveren.

 

*Admin: topic samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +20

Je kan de iPhone 12 Mini bestellen via de site

Heeft u de IPhone 12 pro max 128 gb?

admin: reactie samengevoegd met lopend topic 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Andreea88

Op onze website is de iPhone 12 PRO Max in meerdere kleuren en varianten beschikbaar!

Reageer