Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Ik zou ook graag op de lijst gezet worden.


Heb al geruime tijd last van dit probleem, en ben ivm de uitzichtloze situatie van plan om maar een nieuwe dure iPhone te bestellen. 
 

Mijn iPhone 11 is nog lang niet aan vervanging toe, maar zie ondertussen geen andere optie meer aangezien ik niet het gevoel heb dat dit spoedig wordt opgelost.. 

Nog steeds geen bereik, het duurt nu al bijna 2 maanden. Hoelang gaat dit nog duren? Het heeft me al in verschillende vervelende situaties gebracht buiten de deur. Compensatie is leuk, maar ik wil dat het probleem opgelost wordt!

Ik wil op de lijst met compensatie. 

Reputatie 7
Badge +19

@krieg002 Spijtig om te horen dat jij hier ook tegen aan loopt. Goed dat je het aankaart. Weet wel dat het onderzoek in volle gang is, het gaat alleen niet zo snel als wij allemaal zouden willen. Vul je je gegevens in je forumprofiel in, en geef je daarna hier een seintje? Dan voegen we je toe op de lijst.

 

@Jippp Jammer dat jij hier ook hinder door ondervindt. Ik voeg je toe aan de lijst. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw er nieuws is, ontvang je dit per sms en delen we het hier in het topic.

Reputatie 7
Badge +19

@Jippp ik ben je gegevens aan het opzoeken aan de hand van de info in je forumprofiel. Nog even voor de zekerheid; heb je een iPhone 11 of een ander type iPhone? Dit topic is specifiek voor de iPhone 11. Als je een ander type iPhone hebt en issues ervaart, dan kan je daarvoor een eigen topic starten.

Hoi, ik ervaar deze problemen al sinds 7 augustus. Ging er aanvankelijk van uit dat het door m’n simkaart kwam, maar probleem blijkt toch groter te zijn. Ik zou graag aan de sms-/compensatielijst worden toegevoegd.

Ik ervaar ook deze problemen sinds een week of 6, ik heb een esim in mijn toestel en een gewone sim en met beide ervaar ik dit probleem.

ik heb gisteren mijn Iphone geupgrade naar IOS 16 en het probleem blijft bestaan, regelmatig heb ik wel 4G maar dan geen internet of de verbinding valt terug naar Edge.

wat ik wel gemerkt heb is dat als ik aan het bellen ben internet ineens wel goed en ook erg snel werkt (appjes komen dan in eens binnen, maar ook als ik aan het navigeren ben komt ineens de verkeersinformatie binnen), hang ik dan op dan valt het internet weer weg.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt, ik heb mijn profiel geupdate zodat ik aan de sms-/compensatielijst toegevoegd kan worden.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @JojoMen, we hebben jouw reactie samengevoegd met dit algemene topic over verbindingsproblemen met de iPhone 11. Het onderzoek is in volle gang. Als je jouw forumprofiel invult en hier een seintje geeft zo gauw je dat hebt gedaan, voegen we je toe op de lijst. Dat betekent dat je daarna updates via sms ontvangt zo gauw er meer bekend is.

 

@Carlito95 Goed dat je het aankaart, spijtig dat jij dit ook ervaart. Ik heb je toegevoegd aan de lijst! Je krijgt een sms zo gauw er meer bekend is.

 

@Hans_81 Jammer om te horen dat jij hier ook tegen aan loopt. Goed dat je het laat weten, ik heb jou ook toegevoegd aan de lijst. We delen updates in dit topic zo gauw er meer bekend is, en je ontvangt nu ook updates via sms. 

Reputatie 4
Badge +1

Het enige wat voor mij momenteel de beste kans van slagen heeft is alles op mijn oude toestel zetten, maar dat wil ik helemaal niet.. 😩

Een nieuw toestel icm KPN kan ook problemen geven en een abo van andere provider icm de 11 vertrouw ik ook niet ( als dit niet werkt moet je ook het contract afkopen) 

Mijn man zegt dat ik moet afwachten.

Als de oplossing er eind deze week is zou dat prima zijn, maar als dit nog maanden duurt is dat niet leuk 😒

Heeft de leverancier een indicatie gegeven hoe lang jullie moeten wachten op de info? 

Reputatie 4
Badge +1

Vreemde gang van zaken vind ik dit eigenlijk. Pas als je dit hier hebt gevonden, kom je in aanmerking voor een vergoed.

Bellen naar KPN, langs gaan in de winkel, online zoeken, heeft allemaal geen zin. Niet alle KPN medewerkers weten hiervan, zelf niet bij de service afdeling. Dit probleem zou toch gewoon op de website van KPN moeten staan. Met een knop naar een link waar je je melden kan. 

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de input beide. @Charlot32 Ik snap goed dat je liever niet terugstapt op je oude toestel. Het zou een tussentijdse oplossing kunnen zijn. We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw we meer weten, lees je het hier en ontvang je een update per sms.

Reputatie 4
Badge +1

Dank voor de input beide. @Charlot32 Ik snap goed dat je liever niet terugstapt op je oude toestel. Het zou een tussentijdse oplossing kunnen zijn. We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw we meer weten, lees je het hier en ontvang je een update per sms.

Is al een beetje mijn tussentijdse oplossing, maar ik heb nu alleen whatsapp op oude toestel zodat ik daarmee bereikbaar ben.

Kan wel eens frustrerend zijn, omdat ik dan soms apps nodig heb die nog op de iphone 11 staan.

Maar goed, ik heb zelf gekozen voor deze oplossing. Daar heeft niemand mij toe gedwongen 😅

Reputatie 4
Badge +1

Vreemde gang van zaken vind ik dit eigenlijk. Pas als je dit hier hebt gevonden, kom je in aanmerking voor een vergoed.

Bellen naar KPN, langs gaan in de winkel, online zoeken, heeft allemaal geen zin. Niet alle KPN medewerkers weten hiervan, zelf niet bij de service afdeling. Dit probleem zou toch gewoon op de website van KPN moeten staan. Met een knop naar een link waar je je melden kan. 
 

Ik kan niet anders concluderen dat het bewust beleid is van KPN: zomin mogelijk ruchtbaarheid aangeven, tijd rekken, klanten aan het lijntje houden, hopen dat klanten een ander toestel aanschaffen etc. In plaats van klanten ondersteunen met tijdelijke oplossing, klant centraal etc. En de tijdelijke oplossing is voor KPN financieel een stuk makkelijker te dragen dan voor de individuele klant (winst KPN 1e kwartaal 2022 179 mln).

 

@Jippp ik ben je gegevens aan het opzoeken aan de hand van de info in je forumprofiel. Nog even voor de zekerheid; heb je een iPhone 11 of een ander type iPhone? Dit topic is specifiek voor de iPhone 11. Als je een ander type iPhone hebt en issues ervaart, dan kan je daarvoor een eigen topic starten.

Ik heb een iPhone 11. Dank!

Al sinds juli geen 4G bereik. Geeft soms aan dat het oke (werkt dan toch niet)  is maar meestal E.

Blijkbaar wordt er hard aan gewerkt? Kom niet verder bij de service desk. Er zit iemand die een goede cursus klachten aanhoren heeft gehad zonder oplossing te geven.

Ik wil gewoon een werkende telefoon ipv korting. Een andere telefoon met korting of zo????

Zo vervelend.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 1

Zelfde probleem met mijn Iphone 11, al geruime tijd geen of zeer beperkt internet en moeite met bellen.

Er is genoeg over gesproken, ik hoop van harte dat KPN dit samen met haar leverancier onder de knie krijgt.

 

Compensatie is fijn maar oplossen belangrijker.

Reputatie 5
Badge +1

Dank voor de input beide. @Charlot32 Ik snap goed dat je liever niet terugstapt op je oude toestel. Het zou een tussentijdse oplossing kunnen zijn. We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw we meer weten, lees je het hier en ontvang je een update per sms.

Hoe geloofwaardig is nog na een kleine twee maanden: “We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang.” ?

Reputatie 3

Dank voor de input beide. @Charlot32 Ik snap goed dat je liever niet terugstapt op je oude toestel. Het zou een tussentijdse oplossing kunnen zijn. We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw we meer weten, lees je het hier en ontvang je een update per sms.

Hoe geloofwaardig is nog na een kleine twee maanden: “We hebben op dit moment helaas geen zicht op een einddatum. Het onderzoek is in volle gang.” ?

Dat is inderdaad niet meer geloofwaardig, te meer omdat men afgelopen vrijdag een SMS stuurde met ‘…. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing’ . Dat zegt mij dat het onderzoek al uitsluitsel gaf, en er een oplossing klaar is om uitgerold te worden. Maar blijkbaar is het onderzoeksteam (en wij dus ook...) weer een paar stappen terug als ik  @Alexandra ‘s laatste reactie zo lees.. Of begrijp ik de communicatie nu niet goed> 

 

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb gister heeeel lang met kpn aan de telefoon gezeten. 
 

Het komt erop neer dat ze nog steeds niks weten. Apple zegt dat er niks met de toestellen aan de hand dus dus KPN kan niet verder. Een tussentijdse oplossing hebben ze niet, contract ontbinden kan niet, geld terug kan niet, er kan simpelweg helemaal niks gedaan worden. Wat echt BELACHELIJK is. Ik heb mijn navigatie nodig voor mijn werk want ik zit heel de dag in de auto.. klanten kunnen mij niet bereiken en ik ben dr echt helemaal klaar mee.  
 

Als ze op zn minst zouden regelen dat we onze abonnementen op kunnen zeggen zou het fijn zijn..

Ook ik heb hier al sinds juli last van. Had gehoopt dat dit frustrerende probleem na m’n vakantie wel was opgelost. Helaas. Zou iemand mij ook op de lijst kunnen zetten?

 

Tevens vind ik het vreemd dat we ons via een forum moeten aanmelden en dat geen enkele KPN servicemedewerker mij hiernaartoe heeft kunnen verwijzen. 
 

Mijn inziens worden onze rechten als consument hier behoorlijk verwaarloosd. 
 

Ik raad iedereen aan om de info op deze site te lezen en de stappen die worden genoemd te doorlopen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/geen-of-slecht-bereik. Hopelijk geeft dit KPN een extra zetje om z.s.m. met een oplossing te komen. 

Heb al een maand slecht internet met 4G of een E. Ben het helemaal beu. Heb me aangemeld bij het forum hopelijk krijg ik de updates en wordt het heel snel opgelost. Dit duurt wel erg lang, en betaal voor niks zo. Wil graag op de lijst gezet worden voor compensatie

Graag een update, aangezien ik hetzelfde probleem ervaar !

@krieg002 Spijtig om te horen dat jij hier ook tegen aan loopt. Goed dat je het aankaart. Weet wel dat het onderzoek in volle gang is, het gaat alleen niet zo snel als wij allemaal zouden willen. Vul je je gegevens in je forumprofiel in, en geef je daarna hier een seintje? Dan voegen we je toe op de lijst.

 

@Jippp Jammer dat jij hier ook hinder door ondervindt. Ik voeg je toe aan de lijst. Het onderzoek is in volle gang. Zo gauw er nieuws is, ontvang je dit per sms en delen we het hier in het topic.

Ik heb de gegevens aangevuld op m’n profiel, kun je mij op de lijst zetten? 

Bij mij helaas ook al weken/ maanden drama. 
hierbij mijn vermelding zodat ik ook op de hoogte gehouden wordt en straks de compensatie ontvang. 

Heb al een maand slecht internet met 4G of een E. Ik heb ook een iPhone 11. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden van de vorderingen. Vreemd dat dit zolang moet duren. 

 

Reputatie 7
Badge +20

@Jippp 
@Anna-J 
@D_vo 
@Alysawiltjer 
@krieg002 
@PimdH 
@EdJan 
Ik heb jullie op de lijst gezet!


@Angelique1966  k kan met de gegevens uit jouw profiel geen particulier abonnement vinden. Kan het zijn dat je een abonnement bij een andere provider hebt of een zakelijk abonnement? Dan kun je daar het beste contact even mee opnemen.