Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel7,50 extra tegoed niet bijgeschreven
Ik begrijp dat je nog op zoek bent naar je € 7,50 extra beltegoed na registratie in MijnKPN. Mijn eerste vraag is hierbij, op welke manier je het tegoed opvraagt. Is dit via *101# of via een sms met SALDO naar 1266? Het is namelijk extra tegoed, en is niet op te vragen via *101#. Je kan het extra beltegoed opvragen via *107# of via de SMS optie. Wil je dit nog even nagaan?
Is het nog niet toegevoegd, dan kijk ik graag met je verder hierin. Wil je in dat geval in jouw Forum profiel, bij persoonlijke opmerkingen, het 06-nummer noteren?
Ja, ik heb de hele registratie doorlopen.
Mijn 06-nummer is inmiddels toegevoegd.
Mvg G
Ik zag net bij het "tegoed" overzicht een link naar Gratis te goed aanvragen. Daar moet je nogmaals je gegevens invullen.
Mocht je nu, of in de toekomst, nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag 😉
Wat gaat er mis?
Heb mij keurig geregistreerd, en mobiel nummer gekoppeld helaas geen mogelijkheid tot keer gegevens vullen wel word ik elke keer door geleid naar de app van prepaid die ik uiteraard ook heb geïnstalleerd....help!
Gr. jayke
Kan je nu wel inloggen op MijnKPN app, kijk dan eens bij tegoed. Hier kan je direct naar 'gratis tegoed aanvragen'. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging.
gezien dit forum inmiddels 2 jaar verder, maar nog steeds dezelfde problemen. net alles volgens het boekje gedaan. Maar ook hier nergens mij 7,50 te vinden. En nu?
Hallo
Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je simkaart.
Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.
Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier)
Stap 1 Aanmaken van een KPN ID
Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN
Stap 3 Aanvragen extra tegoed door invullen van een formulier.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.
Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107# kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101# om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.
ik heb zojuist precies hetzelfde gedaan zoals hierboven beschreven (heb het formulier al wel 10x ingevuld), maar als ik *107# belt, staat er dat ik geen registratietegoed meer heb. Dat kan kloppen want ik heb dat ook nog nooit gekregen. Wat kan ik nog meer doen om het extra beltegoed te krijgen waar ik recht op heb?
Welkom op het forum
Beste Jasper,
ik heb het forumprofiel geupdate. Ik hoor het graag.
Dank je
Als je geen mobiel internet wilt gebruiken kan je dat uitzetten op jouw toestel. Dan zullen dat soort datasessies niet meer moeten gebeuren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.