Vraag

Geen reactie bij opwaarderen via 1299

  • 21 July 2020
  • 60 reacties
  • 469 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

60 reacties

Reputatie 2

Ja dat is jammer. Ik ben zelf software engineer en begrijp echter niet hoe ze zelf dit niet kunnen testen met een oudere telefoon. Daarmee test ik ook vaak onze online datalogging systemen.

Ik doe dit werk al 25 jaar en heb geleerd: eerst zelf testen, en daarna de klant laten testen zodat hij ziet dat het werkt. Niet de test zelf afschuiven op de klant. Probeer een testopstelling te maken en test daarmee. Nooit live bij de klant testen, maar altijd met een testsysteem. Ik snap dat dat werk is om het op te tuigen, maar zo werkt het nou eenmaal bij software ontwikkeling.

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mij ligt dit niet aan je specifeke toestel, dat had de analyse en oplossing een stuk makkelijker gemaakt :-)

Zodra ik meer weer kom ik hierop terug!

Reputatie 2

O, sorry sorry sorry sorry, dat had ik als software engineer moeten weten. Het is erg moeilijk om een probleem te vinden in software als je het probleem niet kan reproduceren. Dan is het absoluut geen doen.

Ik gebruik een Nokia 6300 en die staat al 10 jaar aan. En werkt nog steeds per-fect.

Stof jullie test rommelkast maar eens uit (of bij iemand thuis), daar ligt er vast nog wel eentje, want ze zijn gebouwd om te gebruiken in de woeste bossen van Finland, zodat je nog steeds kan bellen als je gewond in de sneeuw ligt bij -40C.

Reputatie 2

Ik durf het bijna niet te vragen, maar het probleem speelt nu al ongeveer 1 jaar.

Is het al getackled?

Reputatie 2

Jammer, jammer, jammer. Laatst heb ik het ook weer geprobeerd. Zonder succes. Het lijkt dus niet getackled te zijn.

Maar het speelt nu al zo lang, het kán niet anders dan dat het nu in no time wordt opgelost.

Vriendelijke groet,

Janice

Reputatie 2

Hoi Janice,