[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18924 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Bovendien kan ik mijn prepaid niet meer opwaarderen. Ook hierbij herkend hij mijn telefoonnummer niet. Terwijl ik in Mijn KPN wel mijn tegoed kan inzien.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jojo4 en @monique1966 

Er is een storing gaande met de app, wordt aan gewerkt door KPN.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen allen,

Er is inderdaad het een en ander gaande, maar er is helaas nog geen nieuws! Zodra we meer weten zullen we dit laten weten!

Hier werkt de app ook niet. Gedeinstalleerd, opnieuw geinstalleerd, maar kan dan niet verder. Als ik mijn telefoonnummer ingeef komt er error.

Bij start van de app krijg ik ook melding “compromised system…. enz”. 

 

Lastig, ik wilde opwaarderen, maar kan dit nu niet. Online via pc gewoon beltegoed opwaarderen lukt me op een of andere manier niet meer.

Ook hier problemen na de laatste Androidupdate, ik wilde net opwaarderen, toen moest ik mijn nummer invoeren. Vervolgens kreeg ik een ‘error’. Opnieuw installeren hielp niet. Succes met oplossen!

 

Ik heb de nieuwe KPN app voor mobiel prepaid geïnstalleerd, maar als ik hem wil activeren en mijn 8 laatste cijfers van het nr intyp om een code toegestuurd te krijgen, gebeurt er niets, allen verschijnt er Error, afgewezen

Sinds de laatste update van 31 Oktober werkt de prepaid app niet meer, App opent niet, geeft een melding : Prepaid App gestopt, super irritant, want ik kan nu niet zien.

Dit is al meerdere keren gebeurd bij een update, je zou toch denken dat men toch eens zou kijken of een update werkt voordat deze doorgevoerd wordt.

Zeer teleurstellend.

Omdat de prepaid app na de laatste update weer eens niet werkt, probeer ik een pincode aan te vragen, zodat ik via een sms kan opwaarderen.

Echter dit lukt ook niet. Als ik in stap 2 van het aanvraagproces de verificatiecode invul, die ik via een sms op mijn telefoon heb gekregen, krijg ik de foutmelding CSRF token mismatch.

Dit gaat zelfs bij 2 verschillende mobiele nummers (allebei ex Telfort) fout.

Hoe is dit op te lossen ?

 

App werkt bij mij weer

Prepaid opwaarderen werkt niet😃😠niet via de App. nog via internet, kpn gebeld maar mijn naam is has en ik weet ..slecht Klantenserv. gaat maar de kpn winkel het kan aan de simkaart liggen unsinn ..het is de kpn ,wanneer mijn bundel afgelopen is stap ik naar Vodafone 

Hij werkt wel een beetje, maar nog niet zoals het hoort. 

Deze issues zijn inmiddels bekend bij de techneuten.

Deel de (meeste) bedragen door 100 en het klopt weer…

(zo kun je vast wennen aan de prijzen over 50 jaar :wink: )

Dat is waar ook het gaat hard, dat haal ik niet meer dan ben over de 110.

 

Vrijwilligers worden niet betaald,
niet omdat ze waardeloos zijn
maar omdat ze onbetaalbaar zijn.

 

 

Ls,

 

In mijn verbruik overzicht in de Prepaid App is de komma in de bedragen zoekgeraakt. Ligt dit aan mij of is dit een probleem in deze versie2.3.0.

 

Hans

Hallo,

 

ik heb vrijdag een prepaid bundel bestelt voor mijn zoon. Deze heb ik via ideal betaald, maar deze heeft hij nooit ontvangen.

Vandaag (4 november) heb ik nogmaals geprobeerd een bundel en beltegoed te bestellen, en ook weer betaald via ideal. Helaas weer niks ontvangen.

 

Hoe kan ik er voor zorgen dat hij dit alsnog ontvangt.

Het gaat om 2x een alles in 1 basis bundel en 1x 60 min/sms bundel.

KPN hoelang gaat dit nu nog duren. Is nu al dagen lang die problemen met de KPN Prepaid APP.

En hoor niet over een oplossing. Begon met de update die maar om de update bleef vragen (IOS - iPhoneX). Daarna eindelijk contact en zie dat er op een € 9336,00 euro is verbruikt, dat er aankopen zijn gedaan, en dat er een gesprek is gevoerd van €2232,-. App MijnKPN blijft maar zeggen dat de KPN Prepaid App moet worden geïnstalleerd. Vrijdag contact gehad met de help-desk maar nog steeds geen oplossingen.

Kan ik blijven bellen, kan ik opwaarderen?
Wil KPN van de prepaid gebruiker af?
Naar Vodafone overstappen?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi allen,

Er is helaas nog geen update. De technici die over de app gaan zijn druk bezig om de oplossing te vinden en toe te passen! Zodra we meer weten laten we het horen. 

In de tussentijd is er helaas geen workaround, maar bij sommige werkt het opwaarderen via de website nog wel. 

Een aantal punten van feedback in deze nieuwe app:

- een snellere manier van inloggen; voorheen kon ik gemakkelijk de App openen met een enkele tik. Nu is het een gedoe met je telefoonnummer invoeren en dan een verificatie code. Zeker als het lang duurt voordat je een SMS ontvangt. 

- betalingen worden niet automatisch doorgevoerd naar mijn ABN online bankieren app.

-Met de vorige app had je de mogelijkheid om de hoofdpagina te verversen zodat de overgebleven credits op je apparaat up to date bleven. Handig als ik bij wil houden hoeveel data ik over heb tijdens het browsen! 

Al sinds het weekend elke keer uren bezig om mijn prepaid kpn kaart op te waarderen. Tot grote ergernis lukt dat maar niet.

 

De vorige keer kon ik nog via Ideal opwaarderen via internet. Die pagina bestaat niet meer. Vervolgens wordt aanbevolen op te waarderen via SMS of telefoon door een betaalrekening te koppelen en dan aan de hand van een KPN pincode op waarderen. Helaas werkt dat ook niet.

 

Krijg steeds foutmeldingen. Soms ‘something is wrong, check your data.’ 

Maar vooral: na het 2x invoeren telefoonnummer en invoeren code uit de SMS. ‘CSRF token mismatch’ Na inmiddels 10 tallen keren opnieuw geprobeerd te hebben op verschillende dagen in verschillende browsers krijg ik het niet voor elkaar.

 

Tijdens het schrijven van dit bericht krijg ik ineens, een half uur na de laatste poging, nog eens 20 smsjes met codes binnen. Denk, ik probeer het dan nog maar eens wie weet dat het nu werkt. Nieuwe code aangevraagd, netjes gekregen, maar helaas weer opnieuw de foutcode ‘token mismatch.’

 

De app is geen optie voor deze telefoon en hier te lezen blijkt die ook niet in orde te zijn.

 

Zou graag een oplossing zien.

 

 

Ik kan via de prepaidapp geen bundel kopen vanuit mijn beltegoed (saldo is wel toereikend)

Deze mogelijkheid mist namelijk. 

Ik heb KPN prepaid. Bij mijn verbruik overzicht  in de app staan ontzettend hoge bedragen in Euro per gesprek. De duur in seconden klopt wel.

Wat is hier mis?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Er is een storing in de app. Dit is inmiddels bekend. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen. 

Admin: post verplaats naar bestaand topic

Man man man... blijft dat zo? Alweer geneuzel met die app...Ik heb een tarief uit 2015...terwijl ik prepaid heb, en heb in november al voor 146 euro gebeld en gesms'd…

Het begint nu echt zo langzamerhand meer dan genant te worden. Dit is gepruts.

Reputatie 7

Wat is hier mis?

Inflatie. :wink:

Admin: post verplaatst naar bestaand topic