[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18935 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Mijn prepaid app start niet op. Ik zou via een sms een verificatie code moeten krijgen, maar die komt niet. Al 3 dagen aan het proberen.

ik heb precies hetzelfde probleem, wanneer word dit opgelost?

Badge

Ik kan mijn telefoonnummer opeens niet meer verifiëren op de KPN Prepaid App als ik mijn telefoonnummer invoer om te verifiëren dan komt er error op het scherm te staan en ik heb android 9.

Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen ik heb de app na de update nog één keer gebruikt. Ik heb android 9.

 

Admin: afgesplitst en naar lopende topic verplaatst

Ik heb de prepaid App, kan er soms niet eens in komen. Heb er nu eindelijk beltegoed op kunnen zetten, dus wil een bundel kopen van dat beltegoed. Was mn pincode vergeten, dus die opnieuw aangemaakt en €0,01 overgemaakt om te identificeren en nu is nog mn wachtwoord niet gewijzigd. Ben al geen fan van KPN omdat we vreselijk slecht bereik hebben, heb een prepaid naast mn abonnement, omdat mijn mobiele gegevens niet werken op de telefoon, want dan moet ik alles terugzetten naar fabrieksinstellingen!! Vreselijke service en daar betaal je dan voor. Ik hoop dat alles snel opgelost word, scheelt mij een hoop geld en gezeur

Vandaag weer een nieuwe update gedownload maar het werkt nog echt voor geen meter.

Overzicht, grijze regels.Verbruik, Fout, en na doorgaan grijze regels. Opwaarderen, na keuze Fout. Bundels: Fout en na doorgaan niets. Instellingen: Fout en dan na doorgaan wel het scherm van versie 2.3.4

Zojuist een update gedaan voor de app en ik kan gelukkig weer opwaarderen. Alleen online. Via sms nog niet. Maar er werkt weer iets. En dat is beter dan niets.

Sinds enkele weken problemen met de KPN prepaid app. Vandaag een update geïnstalleerd in de hoop dat het een en ander opgelost zou zijn, maar helaas in het overzicht krijg ik een melding "empty string" 

Ook het bestellen van een bundel lukt niet.

Hoe lang moet ik nog wachten tot het opgelost is?

Bij mij gebeurt er het volgende. Ik geef mijn telefoon nummer in, en krijg dan een sms met een code die ik in moet vullen in de app. Doe ik dat dan krijg ik gestreepte lijnen van het beginscherm, maar zonder letters of cijfers, en daar bovenop een popup die zegt: Error, empty string.. En het enige wat ik dat kan doen is op het KPN groene OK drukken. Waarmee ik dus geen stuk dichterbij een oplossing ben. Ik weet nu nog steeds niet hoeveel Mb's ik overheb of hoeveel belminuten, en waar mijn beltegoed is gebleven. Het is twaalf dagen en drie versies geleden dat ik gedwongen werd tot updaten. Ik ben er niets mee opgeschoten.

Bij mij gebeurt er het volgende. Ik geef mijn telefoon nummer in, en krijg dan een sms met een code die ik in moet vullen in de app. Doe ik dat dan krijg ik gestreepte lijnen van het beginscherm, maar zonder letters of cijfers, en daar bovenop een popup die zegt: Error, empty string.. En het enige wat ik dat kan doen is op het KPN groene OK drukken. Waarmee ik dus geen stuk dichterbij een oplossing ben. Ik weet nu nog steeds niet hoeveel Mb's ik overheb of hoeveel belminuten, en waar mijn beltegoed is gebleven. Het is twaalf dagen en drie versies geleden dat ik gedwongen werd tot updaten. Ik ben er niets mee opgeschoten.

Hier exact hetzelfde. Na tien dagen zou dit toch wel opgelost mogen worden!

Ik krijg ook de grijze lijnen en dan de foutmelding Invalid double: "". Omdat je geen info meer hebt op lopende bundels, geprobeerd een bundel aan te schaffen. Dat werkt niet via de app. Wel via sturen van codes zoals #10…

Ondertussen wordt wel mobiel gebruik op Mb basis per dag afgerekend. Duur grapje!

KPN mag wel eens meer info geven, o.a. in de Playstore. Nu lijkt het alsof er niets aan de hand is. Mijn type is S5 neo, android 6.0.1.

 

Reputatie 7

Hey@Putty@MeriLicious en @HansDG, dat is niet de bedoeling. Ik heb het nogmaals onder de aandacht gebracht. Mocht er nieuws zijn, dan komen we er hier in het topic op terug. Bedankt voor de melding!  

Ik vind het vrij ernstig dat KPN dit probleem tot op heden nog niet heeft opgelost. 

Vandaag ineens 1 euro afgeschreven ipv 0,01 voor sms (activatie code voor app). nog geen werkende app.

Hoi @Leidijk . Dat is een vreemde zaak.  Er is dus één euro gerekend voor een SMS? Zullen we dit even via privébericht bespreken? Ik stuur je een berichtje.. 

Badge

Hoe lang gaat het nog duren voordat de prepaid-app werkt? Duurt dat weer meer dan een maand?

Sinds de annexatie van Telfort is het huilen met de pet op.

Als het saldo (bijna) op is wordt het overstappen vrees ik.

Als dit al niet lukt, hoe gaat het dan "integratie" van XS4ALL? Freedom?

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Gerrit Vaassen, we werken er zeker aan en hopen zelf natuurlijk ook dat het snel opgelost is! Waar loop je tegenaan? Misschien kan ik je helpen ermee? Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer?

Hoe activeer ik een bundel als de app niet werkt ?

 

Hier ook gestreepte lijnen van het beginscherm en een Error, empty string pop-up..naar een verplichte update. Dus geen overzicht te zien. Verbruik pagina  is ook gestreepte en soms eventjes zichtbaar. Een bestelde 100MB bundel is niet geactiveerd, maar wel via Ideal betaald.  Het was niet eens mogelijk te betalen via mijn bel tegoed. Ik weet niet wat ik moet doen om een bundel aan te zetten. Super onhandig en vervelend om zonder internet te zitten. Mijn geguld raakt op.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jaypea, je kunt bundels in de tussentijd aanzetten met shortcodes, je ziet ze op deze pagina (boven de prijzen). Maar, je geeft ook aan dat je een bundel betaalt hebt en dat deze niet geactiveerd is. Daar kijk ik graag even naar. Vul je profiel in en laat het hier even weten as je dit gedaan hebt.

Dag Erik,

Dank voor je reactie. Mijn profiel is ingevuld..en nu internetten graag !

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Jaypea. Dat je het klantnummer niet weet is in orde, die is bij prepaid ook niet zo belangrijk. Maar ik heb wel nodig het 06-nummer. Wil je die daar invullen? 

Dag Erik,
Op de profiel pagina zie ik geen aparte vak voor een 06-nummer dus heb ik het onder Persoonlijke opmerkingen gezet. Hopelijk nu in orde.

hallo ik heb een uur geleden 10 euro via de prepaid aap gekocht en betaald en het was een foutmelding maar ik heb wel betaald en wat kan ik nu doen?

Reputatie 7

Hallo@Jaypea, ik heb de 100MB maandbundel voor je geactiveerd. Als het goed is, moet het werken.

Ha@Mily, wat onhandig! Ik kijk er graag na. Zou je profiel willen invullen met jouw gegevens. En laat het hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we het uitzoeken :)

Bedankt voor het activeren Nadia. Het heeft geholpen en kan ik weer on-line :slight_smile: .

Reputatie 7

Yes, you're welcome. @Jaypea! :)