Ik heb een maandbundel op mijn toestel dat 25Mb/s belooft, maar wat extreem langzaam internet geeft. Ik heb de speedtest van kpn zelf geprobeerd
https://kpn-itns.speedtestcustom.com/
maar die geeft na een halve minuut een error: "download test error, a socket error occured during the download test". ook andere speedtests lopen kort na de start vast. youtube filmpjes zijn niet/nauwelijks af te spelen. het lijkt er dus sterk op dat mijn internetsnelheid nog op de default van 128kb/s staat afgesteld.
[update:]speedtest van meter.net geeft wel een resultaat: 0.11Mb/s. Dus mijn vermoeden klopt en ik krijg niet de snelheid die ik betaald heb (25Mb/s).
Mijn vraag,verzoek: Kan kpn ervoor zorgen dat ik krijg wat ik gekocht heb, namelijk een internetbundel met 25Mb/s ?
Vriendelijk dank,
[Update] Zojuist met klantenservice over telefoon gebeld. snel en vriendelijk te woord gestaan. dame kwam erachter dat er naast de (snelle) bundel die ik had gekocht ook een (langzame promotie) bundel met een duur van een maand op mijn tel. staat. Onduidelijk waarom (heb er niet om gevraagd). Het was niet mogelijk om deze ongevraagde bundel per direct te verwijderen, maar ik kreeg de verzekering dat per 3 juli mijn snelle bundel aktief zou zijn. Ik ben benieuwd.
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel