Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb bij een alles-in-1 abonnement een spotify premium abonnement gratis.
Deze is nog niet gebruikt en ik ben de activatiecode kwijt.
Ik heb geprobeerd een nieuwe code op te vragen maar de mailadressen worden niet herkend.
Wat nu?

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Hannie Pannie welkom! Ik kan je van een nieuwe code voorzien, wil je daarvoor je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan helpen we je verder!
Voor miju hetzelfde, denk ik. Al jaren KPN glasvezel standaard met mobiel en pluspakket. Na 1 juli 2017 nog steeds Spotify Premium op factuur (gratis) maar nu niet meer in Mijn KPN. Hoe kan ik het nu activeren?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb een Alles in 1 Standaard (of Premium) abonnement met Spotify Premium daarbij inbegrepen.
Kennelijk heb ik daar overheen gekeken en ik zou graag via een KPN moderator een nieuwe activatiecode ontvangen.
@Marina_ dan is dat inderdaad de juiste oplossing.
@Marina_ hoe nu verder?
Beste @Hannie Pannie welkom! Ik kan je van een nieuwe code voorzien, wil je daarvoor je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan helpen we je verder!

Hallo Marcia,

ik heb de gegevens aangevuld.

groet,
Hannie
Hallo,


Ik zit ook met hetzelfde probleem.
Ik kon verlengen en ik koos voor sim only en als extra optie Spotify Premium. Nadat mijn nieuwe abbo was ingegaan is spotify premium omgezet naar free. Ik snap niet waarom het niet automatisch wordt bijgewerkt.

Ik kan ook geen nieuwe activatie code aanvragen met mijn mobiele nummer. Geeft deze melding aan.
"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"


Kan iemand mij helpen?

*Admin: Bericht samengevoegd met bestaand topic
Heb een Spotify premium abonnement, maar ik kan geen nieuwe activeringscode aanvragen. Dus zit nu met een Spotify free. Kan iemand me hierbij helpen?

*Admin: Bericht samengevoegd met bestaand topic
Ik zou graag mijn Spotify premium naar een ander account overzetten. Zoals in de startpost staat vraag ik dat daarom hier
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen allemaal,

@Martin22, Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een activatiecode voor je aanvragen.

@FAQGeorge, Zou je dit ook willen doen? Dan kan ik ook voor jou een activatiecode aanvragen.

@Patrick Bijnsdorp, Ik zie dat ik wat dingen door elkaar haal door de vele berichten. Excuses daarvoor. Er wordt 1x Spotify Premium voor je in rekening gebracht bij je mobiele abonnement, terwijl je Spotify Premium gratis hebt bij je alles in 1 pakket. Ik kan Spotify Premium die je bij je mobiele abonnement hebt omzetten naar Free. Je wordt dan omgezet naar Free. Vervolgens kan ik je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium, waarmee je gratis Spotify Premium kunt gebruiken. Is dat voor jou akkoord?

@Hannie Pannie, Ik heb een activatiecode voor je aangevraagd 🙂 Je ontvangt de code binnen 3 uur op je e-mailadres.

@RRRB92, Je hebt inderdaad Spotify Premium toegevoegd aan je mobiele abonnement. Je weet dat je gratis Spotify Premium bij je abonnement hebt? Dus nu van 2 accounts gebruik kunt maken? Ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is. Kun je dit laten weten?

@Murwin72 Wil jij ook je gegevens invullen in je forumprofiel? Dan sturen we je ook z.s.m. een nieuwe activatiecode.

Als jullie verder nog vragen hebben, laat het ons dan weten! 😄
Ik zou graag mijn Spotify premium naar een ander account overzetten. Zoals in de startpost staat vraag ik dat daarom hierGoedemorgen allemaal,

@Martin22, Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een activatiecode voor je aanvragen.

@FAQGeorge, Zou je dit ook willen doen? Dan kan ik ook voor jou een activatiecode aanvragen.

@Patrick Bijnsdorp, Ik zie dat ik wat dingen door elkaar haal door de vele berichten. Excuses daarvoor. Er wordt 1x Spotify Premium voor je in rekening gebracht bij je mobiele abonnement, terwijl je Spotify Premium gratis hebt bij je alles in 1 pakket. Ik kan Spotify Premium die je bij je mobiele abonnement hebt omzetten naar Free. Je wordt dan omgezet naar Free. Vervolgens kan ik je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium, waarmee je gratis Spotify Premium kunt gebruiken. Is dat voor jou akkoord?

@Hannie Pannie, Ik heb een activatiecode voor je aangevraagd 🙂 Je ontvangt de code binnen 3 uur op je e-mailadres.

@RRRB92, Je hebt inderdaad Spotify Premium toegevoegd aan je mobiele abonnement. Je weet dat je gratis Spotify Premium bij je abonnement hebt? Dus nu van 2 accounts gebruik kunt maken? Ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is. Kun je dit laten weten?

@Murwin72 Wil jij ook je gegevens invullen in je forumprofiel? Dan sturen we je ook z.s.m. een nieuwe activatiecode.

Als jullie verder nog vragen hebben, laat het ons dan weten! 😄


Nt mijn bericht misgelopen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@Jackorobot, Ook echt nét misgelopen😅 Goed dat je jouw gegevens al hebt aangevuld aan je forumprofiel. Ik heb het huidige account omgezet naar Spotify Free en een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je krijgt deze code binnen 3 uur per sms. Met deze code kun je met het andere account upgraden naar Spotify Premium.
Heb het ingevuld mocht er nog meer info nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 7
Badge +20
Heb het ingevuld mocht er nog meer info nodig zijn, dan hoor ik dat graag.
Uitstekend. Wil je ook het betreffende mobiele nummer nog invullen, Murwin?
Heb ik bij deze ook gedaan.
Dank je.
Reputatie 7
Badge +20
Heb ik bij deze ook gedaan.
Dank je.


Er is een nieuwe code onderweg! 🙂
Goedemorgen allemaal,

@RRRB92, Je hebt inderdaad Spotify Premium toegevoegd aan je mobiele abonnement. Je weet dat je gratis Spotify Premium bij je abonnement hebt? Dus nu van 2 accounts gebruik kunt maken? Ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is. Kun je dit laten weten?

Als jullie verder nog vragen hebben, laat het ons dan weten! 😄


Hallo,

Nee, dat is niet de bedoeling. Ik was zelf ook vergeten dat ik gratis spotify had.
Maar het staat gelinkt aan een oude account, heel lang niet gebruikt. Kun je dat resetten?
Zodat ik het kan linken aan mijn huidige account.
Dan kan ik de extra spotify opzeggen.
Reputatie 7
Badge +20
Yes! Ik heb je account zonet gereset en er is een nieuwe code onderweg!
@Marina_
omzetten naar Free is prima en ontvang ik graag de nieuwe activatie code.
Reputatie 7
Badge +21
@Patrick Bijnsdorp, ik heb de berichten even teruggelezen maar het nu mij nu niet helemaal duidelijk wat er nu moet gebeuren. Klopt het als ik het volgende goed begrijp?
- Je hebt een mobiel abonnement met betaalde Spotify Premium
- Je hebt een Alles-in-1 pakket inclusief Spotify Premium (zonder extra kosten)

Je wil nu een nieuwe activatiecode ontvangen, maar wil je nu ook het betaalde product uitzetten? Oftewel, moeten we Spotify Premium bij je mobiele abonnement uitschakelen en wil je voor jouw Alles-in-1 Premium een nieuwe activatiecode ontvangen zodat je het account kan koppelen dat je Premium wil gebruiken? Ik wil namelijk niet dingen gaan verwijderen of ontkoppelen als ik het niet goed begrijp! 🙃
Als je hier nog een reactie op kan geven, kunnen we het in orde maken! 😉
@Susan_ goedemorgen, bij mijn alles in 1 zit inderdaad Spotify premium, deze wilde ik van mijn vorige gsm nummer naar mijn Zorgeloos gsm abonnment overzetten. Daar heb ik via klantenservice een code voor gekregen maar nu betaal ik opeens voor Spotify Premium terwijl ik aangegeven heb dat het Alles in 1 Spotify overgezet moest worden. Dus graag Spotify Premium weer gratis zoals het was voordat ik het over wilde zetten.
Reputatie 7
Badge +28
@Patrick Bijnsdorp De reden dat we deze vragen stellen is omdat beide activatiecodes in gebruik zijn. Ik stel voor dat we even via privébericht verder gaan, ik zie dat we nu al 3 pagina's berichten aan het uitwisselen zijn. Ik heb je een bericht gestuurd met daarin de huidige situatie. Als je daarop reageert maak ik het in orde.
Hoi,
Ik heb helaas geen nieuwe code ontvangen.
Ik wou de "alles in 1 standaard + gratis spotify" laten resetten en een nieuwe activeringscode aanvragen en activeren met mijn huidige free spotify account in plaats van mijn oude account.
Hoe lang duurt het meestal?
Hallo,
Ik zie dat deze reacties allemaal al van een jaar geleden zijn.
Ik heb ook al een hele tijd KPN compleet. Ik kom in aanmerking voor gratis dingen, die ik niet krijg omdat ik op een park verblijf, maar hoe zit dat met Spotify. Zit dat ook gratis in mijn compleet abonnement???

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Reputatie 7
Badge +30
@RRRB92 ik heb inmiddels een nieuwe code aangevraagd. Die krijg je binnen 3 uur op je e-mailadres binnen. Zorg je er zelf voor dat je Spotify via je mobiele abonnement weer beëindigt? Dat kan het makkelijkste via MijnKPN.