De Videoland app bij KPN

  • 31 March 2020
  • 619 reacties
  • 140400 keer bekeken
De Videoland app bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

619 reacties

Reputatie 7

@Theo v H Als je Videoland nog niet ziet staan in je pakketoverzicht, is het nog niet actief en betaal je er inderdaad ook nog niet voor. Ik zie het toevoegen van het pakket wel staan, maar het s nog niet afgerond. Ik heb daar navraag over gedaan, zodra we daar meer over weten komen er op terug!

Hallo,

 

Heb Videoland pakket via KPN. Interface is idd lastig/verwarrend.

Wil ik gisteravond Penoza gaan kijken staat er een PRIJS bij van 1,98.

Wat???  betalen binnen je abbonement??

Penoza: The final chapter behoort inderdaad ook niet tot het Videoland-aanbod. Videoland.com heeft 'm ook niet.

Dan heb je ook niet de button Videoland gekozen onder series lijkt me. Of de zoekfunctie gebruikt.

De zoekfunctie zoekt in alles. Ook in de (betaalde) videotheek en de gids.

Dank Peter.      idd de zoekfunctie gebruikt terwijl ik dacht binnen videoland te zoeken. Zocht overigens naar de serie.

Zoals ik al zei Verwarrend hoor.  Als Netflix gebruiker ben je blijkbaar verwend :grin:

Ik ga m maar opzeggen en een nieuw abbo via de SmartTV app nemen.

 

Groet,

Gerrit

 

 

Ik ga m maar opzeggen en een nieuw abbo via de SmartTV app nemen.

Dan zal je de film of de serie zeker niet vinden. Die heeft Videoland niet.

De serie is beschikbaar via NPOplus of NLziet, beiden ook betaaldiensten overigens.

De film is alleen te huur of te koop.

Hoi,

 

Het gaat niet zozeer on die serie ( was maar een voorbeeld) maar om het gebruik van Videoland via KPN.

Kunnen jullie niet gewoon videoland  app installeren....ben namelijk al lid van videoland en wil gewoon met mijn gegevens kunnen inloggen. Waarom 2x betalen

Dan kun je gewoon de Videoland-app in je Smart TV gebruiken, @Podde1972 .

KPN had al videoland via de decoder, op deze manier, voordat het woord app was uitgevonden. En het is nog steeds een los, apart abonnement via het menu van KPN. Het heet Videoland en heeft hetzelfde aanbod. Ik vrees dat die app er in de box niet gaat komen.

In de Smart TV is sneller.

Of met Chromecast op je TV. Via de app in Tablet/smartphone.

Reputatie 3
Badge

Bij de serie blacklist, seizoen 7 is (alleen)  aflevering 12 niet beschikbaar via kpn Videoland.

Daardoor bevat dit  seizoen 18 beschikbare episodes ipv dat het er 19 moeten zijn.

Is daar een reden voor?

 

groet,

Theo

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Theo v H! Bedankt voor het melden. Ik vraag het even voor je na:blush: .

Reputatie 3
Badge

@Lisa Al navraag gedaan?

Na zoeken heb ik hem gevonden.

Ik vind aflevering 12 van de Blacklist (S7) als ik Videoland open via menu item films en niet via menu item series. (Op de ITV ontvanger).

Vreemd dat deze aflevering separate staat en onder de groep films valt.:thinking:

Denk dat hier iets niet goed gaat.

 

Groet,

Theo 

Reputatie 7
Badge +17

Oh @Theo v H, sorry!:see_no_evil:  Het mailtje is aan mij voorbij gegaan. De aflevering ontbrak inderdaad en is op 18 december meteen toegevoegd. Je hebt hem zelf ook al gevonden, gelukkkig! 

Ik heb al twee dagen dat Videoland midden in een serie of uitzending vastloopt of hapert.

Decoder al een keer opnieuw opgestart maar het probleem blijft 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @San001, wat irritant! Heb je de tv-ontvanger ook al een reset gegeven?

hoe maak ik een accond aan 

 

@aajvandewal

hoe maak ik een accond aan 

Wil je Big Brother live streams kijken? Meld je dan aan op http://videoland.com/nl .

Kijken kun je vervolgens doen via de apps in tablet, smartphone en de website. Casten, naar tv, met Chromecast (de live streams uitgezonderd).

Alle info over videoland.com vind je hier: https://hulp.videoland.com/hc/nl (ook info over Big Brother).

Via het videolandpakket in de kpn ontvanger zijn de Big Brother live streams niet beschikbaar.

Waarom maakt kpn niet gewoon de videand app beschikbaar op de ontvanger? Dan hoeven mensen hun account's niet om te zetten en werkt het op alle devices het zelfde. Tevens kunnen ze dan gelijk de disney+ en spotify app toevoegen, dan zijn al onze tv's smart en zijn we helemaal happy!

Reputatie 1

Goedemorgen,

De Darts Masters van afgelopen weekend, zouden deze via Videoland (via KPN) te zien moeten zijn geweest?

En dan niet de avondshow, want deze werd ook uitgezonden, maar de middagshow?

 

Mvg

Renate

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen,

De Darts Masters van afgelopen weekend, zouden deze via Videoland (via KPN) te zien moeten zijn geweest?

En dan niet de avondshow, want deze werd ook uitgezonden, maar de middagshow?

 

Mvg

Renate

De stream kon je bekijken via: https://www.videoland.com/nl/ Dat is net anders dan het Videoland abonnement dat je via KPN kunt afnemen. 

Reputatie 1

Goedemorgen,

De Darts Masters van afgelopen weekend, zouden deze via Videoland (via KPN) te zien moeten zijn geweest?

En dan niet de avondshow, want deze werd ook uitgezonden, maar de middagshow?

 

Mvg

Renate

De stream kon je bekijken via: https://www.videoland.com/nl/ Dat is net anders dan het Videoland abonnement dat je via KPN kunt afnemen. 

En videoland via videoland kan ik enkel via de chromecast kijken toch? Als je bij KPN zit, kan dat niet via KPN app zelf?

En hoe weet ik het verschil wat wel/niet via KPN videoland kan?

Reputatie 7
Badge +19

Wat je via KPN kunt zien valt onder het kopje On Demand in het itv menu: Ga naar Menu - On Demand - Videoland. Een abonnement via Videoland zelf kun je bekijken op maximaal 4 apparaten en eventueel casten via een Chromecast, 

Reputatie 1

Wat je via KPN kunt zien valt onder het kopje On Demand in het itv menu: Ga naar Menu - On Demand - Videoland. Een abonnement via Videoland zelf kun je bekijken op maximaal 4 apparaten en eventueel casten via een Chromecast, 


Nouja, bedoel vooral, is er ergens makkelijk het onderscheid te zien/weten wat het verschil is in aanbod tussen KPN videoland en gewoon Videoland?

Of zou ik dat per programma waarbij wordt aangegeven “te volgen via Videoland” dit telkens moeten opzoeken?

Of is KPN videoland enkel films/series en terugkijken van TV, maar niet exclusief qua programma's, zoals met het Darten?

 

Daarvan wordt gezegd “de kwartfinales zijn te volgen via Videoland” Hoe moet ik als leek weten of dit ook via kpn videoland is of enkel via videoland zelf?

Reputatie 7
Badge +19

Wat je via KPN kunt zien valt onder het kopje On Demand in het itv menu: Ga naar Menu - On Demand - Videoland. Een abonnement via Videoland zelf kun je bekijken op maximaal 4 apparaten en eventueel casten via een Chromecast, 


Nouja, bedoel vooral, is er ergens makkelijk het onderscheid te zien/weten wat het verschil is in aanbod tussen KPN videoland en gewoon Videoland?

Of zou ik dat per programma waarbij wordt aangegeven “te volgen via Videoland” dit telkens moeten opzoeken?

Of is KPN videoland enkel films/series en terugkijken van TV, maar niet exclusief qua programma's, zoals met het Darten?

 

Daarvan wordt gezegd “de kwartfinales zijn te volgen via Videoland” Hoe moet ik als leek weten of dit ook via kpn videoland is of enkel via videoland zelf?

KPN biedt enkel het dikgedrukte aan. Zoals al gezegd te vinden via On Demand in het itv menu. Livestreams zoals het darten afgelopen weekend bieden wij niet aan via onze Videoland variant. 

Weer een reden om gewoon een Videoland app beschikbaar te maken ipv die ingewikkelde en beperkte eigen interpretatie voor zelfde prijs.

Reputatie 1

Weer een reden om gewoon een Videoland app beschikbaar te maken ipv die ingewikkelde en beperkte eigen interpretatie voor zelfde prijs.


Ja idd, hebben eerst gewoon videoland gehad, maar kreeg dat niet werkend op tv (toen nog niet ingelezen dat het eigenlijk twee versies waren) en heb ik dus dat abonnement maar weer verwijderd.

Toen kpn versie gepakt, wantja, dat is ook videoland (dacht ik).

En die kan ik nu ook weer opzeggen. Of nouja, dat kan nu nog niet, want moet wachten tot 27-2 voordat ik op de knop ‘opzeggen’ kan klikken in MyKpn. Ook zo vreemd.

 

Gezellige boel zo.