De Videoland app bij KPN

  • 31 March 2020
  • 619 reacties
  • 140402 keer bekeken
De Videoland app bij KPN

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

619 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Dennis Schreve, ik zie dat ik jouw ontvanger al kan omruilen voor een 5202. Dat ga ik dan ook voor je in gang zetten. Alle info krijg je per sms en e-mail. 

Reputatie 7
Badge +22

Goedemorgen @Dennis Schreve, ik zie dat ik jouw ontvanger al kan omruilen voor een 5202. Dat ga ik dan ook voor je in gang zetten. Alle info krijg je per sms en e-mail. 

Dank je wel @Jeroen_dB, ik heb nog 2 ZTE ZXV8001. Dus wordt er nou 1 of 2 omgeruild? 😉

Reputatie 7
Badge +19

Zoals het nu lijkt wordt er 1 tv-ontvanger omgeruild. 

Reputatie 7
Badge +22

Zoals het nu lijkt wordt er 1 tv-ontvanger omgeruild. 

Toppie! De andere komt later wel, ik geef je wel een seintje. 

Reputatie 7
Badge +22

@Jeroen_dB ik heb toch 2 nieuwe tv ontvangers gekregen. 😉 

Reputatie 7
Badge +19

@Jeroen_dB ik heb toch 2 nieuwe tv ontvangers gekregen. 😉 

Dat is goed nieuws!

Reputatie 7
Badge +22

@Jeroen_dB ik heb toch 2 nieuwe tv ontvangers gekregen. 😉 

Dat is goed nieuws!

Ik heb allebei de 5202 aangesloten, dus de ZTE ZXV8001 zal zo snel mogelijk bij jullie terug komen. 👍🏼

Moet ik ook nog iets doen of wordt ik automatisch overgezet naar de nieuwe videoland omgeving?

@ANO niem 

Gaat op de decoder vanzelf heb ik begrepen. Voor online kijken volgt nog een actie. Daar over krijg je een e-mail . Wacht deze af! :slight_smile:

Oke bedankt!

actie = handeling ( @ANO niem , @Kop Munt )

Ik heb Videoland plus afgesloten voor 7,99 p/mnd. Nu moet ik voor bepaalde films extra bijbetalen! Waarom is dat en waarom wordt dat niet gemeld bij afsluiting vaan dit abonnement ??

Reputatie 7

Ik heb Videoland plus afgesloten voor 7,99 p/mnd. Nu moet ik voor bepaalde films extra bijbetalen! Waarom is dat en waarom wordt dat niet gemeld bij afsluiting vaan dit abonnement ??

Is dat dan wel een film van Videoland?

Het staat in de verzameling van alle films waaruit ik kan kiezen … en dan neem ik aan dat dit allemaal Videoland films zijn als ik dat via dat menu te zien krijg .

Reputatie 7

Dat hoeft niet, ik heb geen Videoland en ook ik kan films huren waar ik dan de hoofdprijs voor moet betalen.

Binnenkort verdwijnt Videoland uit het aanbod binnen iTV en komt er een aparte Videoland app op de TV ontvanger. Dan zijn die twee tenminste weer "netjes" gescheiden.

Reputatie 7
Badge +20

Dat zijn de On Demand films zoals wjb ook aangeeft, die zijn geen onderdeel van Videoland. Je kan zoeken op de titels van Videoland. 

 

Klopt het dat ik nog steeds geen activatiecode heb ontvangen? Kunnen al tijdje nu geen videoland kijken...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @SjoerdR, had je al een Videoland abonnement bij KPN? Of heb je dit nieuw besteld? Je zou nu nog gewoon via je tv-ontvanger moeten kunnen kijken, zonder dat daar een code voor nodig is. Ik ben dus benieuwd hoe dit zit bij jou, wat gebeurt er als je nu naar de Videoland app toe gaat via het menu van je tv-ontvanger?

Ok ik had het even anders moeten formuleren. Ik kreeg de info tweedehands door vandaar.

Wat dus wel werkt is via de tv ontvanger naar Series en Videoland en dan kijken. Wat er ook werkt is op de telefoon op die manier kijken met de iTV app alleen wat er niet werkt is streamen naar de chromecast via de iTV app. Chromecast werkt voor alle andere dingen prima behalve de iTV app (alles blijft op laden hangen) en dat is ongeveer sinds die 28 oktober dat Videoland in het andere format kwam..

Reputatie 7
Badge +30

Ah, duidelijk, @SjoerdR. Er is in de app verder niet echt wat veranderd dat invloed zou moeten hebben op casten. Open deur: zorg dat je verbonden bent met hetzelfde wifinetwerk als waar de Chromecast op zit. Wat je ook kunt doen is de iTV app eens te verwijderen en te herinstalleren. Mocht dat niet helpen, geef het in ons iTV App topic aan. Dan kijken we er daar verder naar. 

Reputatie 7

Mocht dat niet helpen, geef het in ons iTV App topic aan. Dan kijken we er daar verder naar. 

@Erik_, Dat heeft toch geen zin meer want over twee weken moet iedereen toch de Videoland app gebruiken i.p.v. de iTV app.

Als @SjoerdR helemaal niet kan casten met de KPN TV app dan heeft het wel degelijk zin @wjb .

Hoii, wanneer schakelt de iTv app over naar de Videoland app zelf?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ANO niem, heb ik nog geen nieuws over anders dan wat in het startbericht staat.

Videoland wordt Videoland Plus

Op 28 oktober passen we je Videoland abonnement aan naar Videoland Plus. Vanaf dat moment ga je minder betalen. Op dit moment kost Videoland €8,99 p/m en dat wordt €7,99 p/m.

Het overzetten naar de nieuwe Videoland omgeving gebeurt vanaf 9 tot 30 november stap voor stap. Het kan dus even duren voordat je bent overgezet. Je krijgt van ons een e-mail of brief waarin we bevestigen dat de aanpassingen zijn gelukt. Totdat je bent overgezet, kan je Videoland nog bekijken via KPN iTV Online.

3 . Scan de QR-code die op je tv verschijnt

@Paul_

Ik ken mensen die het Videolandpakket hebben, maar verder alleen een laptop. Hoe maken die dan voor hun Videoland-via-kpn een videoland.com abonnement?
Met een laptop valt en QR toch niet te scannen?