Vraag

Netflix geeft een melding dat ik een unblocker of proxy gebruik

  • 26 September 2023
  • 33 reacties
  • 167 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij zeggen ze van KPN dat ze niets kunnen doen.  Kan ik ook geholpen worden?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 1

Yes, hoop dat ik wat aan ze heb. Kreeg niet echt het idee dat ze mij gingen terugkoppelen (letterlijk 😁🤣) want daar deden ze vaag over

Reputatie 7

KPN.net. deze testen heb ik al volop gedaan met netflix en kpn. Ik gebruik echt geen vpn ;)

Maar wat is jouw IPv4 adres en jouw IPv6 adres?

https://whatismyipaddress.com

Laat bij het IPv4 adres het laatste blokje cijfers weg en laat bij het IPv6 adres het derde blokje cijfers/letters weg.

Reputatie 1

2a02:a457:9eda:1:e0ed:2618:9842:8b ipv6

 

 

81.207..85 ipv4

Reputatie 7

Als jij jouw IPv4 en IPv6 adressen op deze site invult, wat is dan het resultaat?

Reputatie 1

Beide low risk, no proxy, no vpn, no spam reported. Wat nu verder?

Reputatie 7

Beide low risk, no proxy, no vpn, no spam reported. Wat nu verder?

Tja, ik zou willen dat ik dat wist.

Reputatie 7
Badge +9

Beide low risk, no proxy, no vpn, no spam reported. Wat nu verder?

Tja, ik zou willen dat ik dat wist.

Meldt bij bij NetFlix en zeg dat ze een oplossing moeten zoeken.  Ze hebben het bewijs dat er geen VPN of proxy is op een dienblad.

Reputatie 1

Dank je, ik ga het aangeven!