Beantwoord

Hoge ping (100 ms) gamen PS4

  • 5 August 2021
  • 312 reacties
  • 2464 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

312 reacties

 

 

Reputatie 7

Weet je nu het IP adres of de URL van de server van het spel dat je speelt of toch niet?

Die ping is prima, de up- en download wat minder maar dat wijt ik aan de wifi. Dus zo op het eerste gezicht komt de hoge ping niet door de glasvezel verbinding.

Is de playstation direct op het modem aangesloten met een netwerkkabel of zit hier toevallig nog een powerline adapter tussen?

Direct op modem cat 6

Wjb ik kan wel het external. Ip zien 

 

Wjb ik kan wel het external. Ip zien 

 

Het ip adres of de naam van de game server werd gevraagd dacht ik. Op die manier kunnen we controleren hoe de verbinding van onze KPN aansluitingen is.

Dit is alles wat je kan zien op de ps4 zie foto

 

Dat is je KPN ip adres dus daar hebben we niets aan.

Om welk game gaat het?

Warzone

Reputatie 7
Badge +17

@Michel 84 Als je op ‘View Connection Status’ klikt, wat zie je daar dan staan bij het tweede puntje ‘Connection method’?

Warzone

Call of duty Warzone?

Waar bedoel je dan denise

Ja call of Duty War zone

 

Reputatie 7
Badge +17

Waar bedoel je dan denise

(Instellingen) > [Netwerk] > [Verbindingsstatus weergeven]

Zie ook: Verbindingsstatus weergeven

Van CoD warzone kan ik geen servers vinden.

Kan je eens https://gameserverping.com/cod-modern-warfare proberen? (klopt, andere game).

Bij mij als volgt, als jij vergelijkbare waarden ziet lijkt het netwerk mij niet het probleem.

(Getest op een bedraad aangesloten PC met chrome browser)

 

Ik heb mijn ps4 bij iemand anders getest, ook dit spel en daar was het goed, dus kom niet met de verbinding is goed, er is iets niet goed anders had het hier ook gewoon speelbaar geweest!!! 

Maar ik ben er ook gewoon klaar mee, bedankt voor de antwoorden en het proberen, maar ga gewoon overstappen want dit gaat hem niet worden!!! 

Adios

Reputatie 7

Zou jij alsjeblieft kunnen doen waar @obelisk je om gevraagd heeft.

 

 

 

 

Als ik de test op de telefoon uitvoer schieten de waarden alle kanten op, lang verhaal maar ik acht het niet betrouwbaar. Als je op [METER] klikt laat die website alleen de beste server zien, dat is op de telefoon betrouwbaarder.

Â